logo

Wavewolff, de Windsurfsite van Zuid-Beijerland en omstreken!! Vertel het gerust op dit Forum!!

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wind = weg

Ed van Ingen 10-09-09 15:28
Mooi is dat. Ben ik net aan het wennen aan De Kaai, is de wind foetsie. Een laffe NO 3 voor de komende dagen.

Heeft er nog iemand muntjes voor de windmachine....

Wolffie 10-09-09 16:45
We hebben niet eens muntjes voor zo'n machine...
Voor mij persoonlijk is het nog niet zo erg.. dan kunnen mijn ribben nog verder aansterken..
Heb inmiddels wel nieuwe schoentjes gekocht en een Impact vest besteld...
Maandag nog ff een grote teennagel laten verwijderen en daarna ben ik weer 's van de partij..!!!

Losbol 11-09-09 13:29
Aan wind geen gebrek volgens mij. Maar marcel je wordt wel een beetje oud volgens mij.

Wolffie 11-09-09 14:52

Héé Niels, er staat een gave Warrior op Marktplaats..
Alphen aan de Rijn.. Echt wat voor jou...!!!!

Ed 11-09-09 19:51
Is dat wat, zo'n impactvest?
Ik dacht dat dit typisch iets is voor kiters

losbol 11-09-09 21:26
Impactvest is voor h..o's en voor wavewolff.
Ik hoop altijd 1 keer hard te vallen. Anders heb ik niet goed gevaren HAHA. Vanavond weer lekker kunnen kiten niet al te lang want ik ben ook oud aan het worden lijkt het wel. En ik wil alleen jou warrior.

losbol 11-09-09 21:34
Heb toch nog even gekeken naar de warrior
Ziet er inderdaad mooi uit. Maar er staat bij voor de zwaardere surfer? Nou bedankt voor het compliment

Wolffie 11-09-09 21:48
Ed, ik heb dus kite vriendjes dus kocht ik een impact vest... Kan idd voor het slag mannen zijn waar Niels op doelt maar het lijkt meer een SM speeltje...
Geen idee of het werkt want ik surf de eerste paar weken nog niet. Maandag gaan linker en rechter grote teennagel eraf..
Ik moet een beetje oefenen om te incasseren want anders kan ik Niels niet meer bijbenen als 't in november losgaat..!!

Ja lekker Niels, ik viel ook hard en heb niet eens goed gesurft... Ik heb trouwens een hekel aan hard vallen..
Maar dat is met mijn fabelachtige techniek normaal ook niet nodig.. hahaha..

Die Warrior is bijna hetzelfde als mijn dus planeer je er zo op weg.. voor de zwaardere surfer als 2e board hé!!
Wilde hem haast zelf halen maar dan heb ik 2 dezelfde..

Ed 13-09-09 17:04
Gut, ik maak graag impact, als ik surf....
Dus met een vest hoef ik niet eens het water op!

maar een beetje drijfvermogen is volgens mij best lekker. Ben best moet na een aantal flake-into-getweakte double forwards met lay-down-body dip duck gibe.

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie