| Auteur |
Stenen....!?! |
|
Wolffie |
23-03-09 21:19
Jahaaaa...
ik heb gesurft en knalde in m'n 2e ritje op een zooi stenen
Ze liggen op de Ventjagersplaat iets rechts achter de groene boei H26.. Pas dus op!!!
|
|
Wolffie |
03-05-09 19:57
Tja.. Ik ben maar weer 's weze surfe..
't werd helaas zonnig met een waardeloze watertemperatuur van zo'n 16 graaie..
Na een aantal uren hield ik het maar voor gezien..
Door het matige windje ging de Mistral Vision niet harder dan 51,7km/u....
Kortom 't was een SUPERMIDDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Wolffie Homepage |
08-05-09 09:41
Tja... vanmiddag maar weer een snippermiddag genomen..
18 tot 45 knooppies.. Op naar dun Kaai.... Yahoeeeee...
|
|
LOsbol |
08-05-09 10:20
Maar ik ben ook vrij ga zo lekker kiten op de Maasvlakte. Dan ga ik naar mijn privespot DE ZANDBANK. Lekker knallen en zeeehondjes kijken.
|
|
Wolffie |
08-05-09 10:45
Haa, bij jou vinnik 't nie vreemd.. volgens mij zit jij aan die kite vastgegroeid..!
Ik ga naar mijn privéspot..
Veel plezier!! Ik lees 't venaaf wel hoeveel zeehondjes jij vanuit de lucht hebt gezien...
|
|
Wolffie |
08-05-09 23:16
Was idd genieten geblazen...!!!! Om 13:00uur begonnen met 5.3 op de Warrior. Paar uur in de zon geknald tot die zone, waar ze zo voor waarschuwde, er aankwam.
Ben naar 4.7 gegaan, was eerst toch te klein, maar bleek om 15:30uur ook te groot..... Een berg wind en een flinke bui die om onze kop striemde was de rede om ff te stoppen.
Hebben een kwartiertje staan wachten en met stomme verbazing naar een zeiler gekeken die in nood kwam omdat ie geen zin had om de haven in te komen.
iedereen wist dat het 45knopen kon gaan vlagen en hij voer door met die bui die eraan kwam.. Hij spoelde dan ook op de keien...
Wij gingen het water weer op en hebben tot 16:15 goed gesurft. Toen viel de wind een end weg. Maar de zon scheen weer super.. uurtje later woei het weer goed maar toen zat ik te eten...
|
|
Wolffie |
11-05-09 22:01
Kep karretje maar weer 's opgelaaie voor morgemiddag..!!
Ze geven een vette oostenwind tot windkracht 6...
|
|
Wolffie |
12-05-09 19:20
En ook deze snippermiddag was weer okeejjjj....
|
|
LOSBOL |
12-05-09 20:00
Vrijdag eerst even die lelijke bui afgewacht en toen de zon door kwam lekker gaan knallen met een dikke 7bf.
Nog nooit zo hoog gesprongen( tussen 10/15meter) en gewoon lekker landen zonder pijn Er waren ook wel wat zeehonden maar die heb ik deze keer even een zandbank verder gestuurt. Want er moest max gesprongen kunnen worden. Ik ga dit jaar niet meer veel beter dan deze dag zal het niet worden.
|
|
Wolffie |
12-05-09 20:16
Dan kommie maar weer surfen...
Want de andere helden hier laten het een beetje af weten...
|
|
losbol |
16-05-09 16:01
En weer een paar uur op het water gestaan. Het was weer erg lekker op de slufter.
|