| Auteur |
Kijk-en luistertips! |
|
Theo |
11-06-05 10:51
Geef hier je tips van televisieprogramma' s e.d!
|
|
Theo |
11-06-05 10:52
Ik heb pas een documentaire gezien op de BBC. Dat was een paar maanden terug op de BBC (panorama). Dat ging over de (diepgaande) rivaliteit tussen de Celtic FC en Rangers FC. Het was een heftige documentaire met als hoogte (of zeg maar liever dieptepunt) de hitler/hand of ulster groet van de ranger supporters. Maar het is wel een must om gezien te hebben. Alleen ik vond het jammer dat niet veel mensen deze documentaire gezien hebben.
op website van de bbc kan je alles nog eens nalezen met de bijbehorende transcript (quotes en tekst/ voice overs wat er gezegd wordt)
http://news.bbc.co.uk/1/hi/programmes/panorama/4284023.stm
Ik heb hem bijna van internet geplukt. Voor mensen die bittorrent hebben. De onderstaand link is van een bittorrent site die toevallig ook deze documentaire hebben.
http://www.torrentspy.com/search.asp?mode=torrentdetails&id=201461
|
|
Theo |
11-06-05 10:54
En dan voor de liefhebbers van complot theoriën: De docu "911 plane site" schijnt wel heel verontrustend...
Het is bijvoorbeeld vrijwel zeker, dat er nooit een vliegtuig is neergestort op het pentagon, foto' ' s en videobeelden bewijzen het. Ook hingen er "objecten" onder de 2 vliegtuigen die zich in de WTC gebouwen boorden, wat op raketten leek.
Verders waren er korte lichtflitsen vanuit de vliegtuigen te zien voor ze de gebouwen raakte, etc,etc...
Getuigen(politieagenten,brandweermannen!) verklaren dat er bommen af gingen in het WTC(waardoor het zo mooi in elkaar zakte), dat het geen commerciele toestellen waren, maar dus prive of zelfs militairen toestellen...
Te gek voor woorden. Wat daar ook gebeurd is, wie het ook gedaan heeft (tot op de dag van vandaag, heeft nog nooit iemand de aanslag opgeist), er zijn daar hele verdachte dingen gebeurd. Die heel vakkundig in de doofpot zijn gestopt.
"911 plane site" laat beelden zien, die maar 1x op tv zijn geweest en daarna "verdwenen".
Een must have om gezien te hebben!!
Maarrr...ik ga zoeken op internet, want ik wil het zien! Als ik iets gevonden heb, plaats ik het!
|
|
Klaus |
11-06-05 12:54
.torrents
|
|
Klaus |
11-06-05 13:00
.zip bestand van de video is o.a. te vinden hier:
http://www.fourwinds10.com/news/05-government/C-fraud /01-911/2004/05C1-08-17-04-911-video-shocks-sacramento-citizens.html#download
(ik heb 1 spatie in de link moeten zetten, pas d' r voor op)
|
|
KLaus |
11-06-05 13:02
op deze site staan ook directe links naar het video-bestand
http://nadeem.lightuponlight.com/
|
|
Theo |
11-06-05 14:06
Kijk, een echte IDM-er!!! Ik dank u
|
|
Theo |
15-08-05 20:56
Tis dan wel geen tip, maar past wel in een televisietopic!
Wat is jullie mening over de sport bij Talpa?
Ik heb zelf alleen zaterdagavond gezien en vond dat wel aardig. Over de zondag heb ik verschillende mensen niet zo positief gehoord, maar kan er dus zelf niet over oordelen.
Het reclameblok was wel vet, met de reclame van sunweb over Pi-Air!
|
|
Klaus |
15-08-05 22:39
Zaterdag- en zondagavond heb ik de voetbalverslag-uitzendingen gezien; verder niets.
+
Wedstrijdbeelden zijn dik in orde, de statistieken zijn leuk.
+-
Presentatie tijdens de wedstrijden sta ik vrij neutraal tegenover; t was wel wat entousiast. Groot voordeel is natuurlijk dat evert ten napel er niet meer is...
Volgorde van wedstrijden maakt me ook niet echt uit. Clubs krijgen nu toch evenveel aandacht, hoewel een 0-0 wedstrijd aan het begin natuurlijk weer niet boeiend is, maar ja..
-
reclameblok van 7 min. is wel wat erg lang
commentaren voor en na de wedstrijd van supporters kunnen ze weglaten
En nu ik toch bezig ben: haal barbara barend van de buis!
|
|
Klaus |
15-08-05 22:40
enthousiast
voordat ik jorn weer op mn dak krijg
|
|
Theo |
15-08-05 22:55
Tja, die Barbara Barend mag van mij ook weg! Een vrouw die over voetbal praat en er nog verstand van denkt te hebben ook, het moet niet gekker worden!
|
|
Klaus |
16-08-05 19:19
Kijktip: Netwerk over The Old Firm
Zaterdag staat Glasgow in het teken van de voetbalwedstrijd ‘the Old Firm’, de aloude benaming van de beladen ‘clash’ tussen de protestantse Glasgow Rangers en het katholieke Celtic. Een verhaal over de uitwassen van de diepgewortelde haat tussen twee geloofsgenootschappen, supporters die elkaar naar het leven staan en onwillige clubbestuurders.
De oude firma
De derby dankt de bijnaam ‘the Old Firm’ (de oude firma) aan de zakelijke winst die het Glasgow oplevert, maar verdeelt de Schotse stad in twee kampen. Niet alleen wat de wedstrijd betreft. Naast voetbal staat the Old Firm symbool voor supportersgeweld. Geweld tussen katholieken aan de ene kant en protestanten aan de andere.
Immigranten
Van oorsprong was Celtic een katholieke club voor arme Ierse immigranten, naar wie de inkomsten van de eerste wedstrijden gingen. Het protestantse Rangers begon als een welvarende ploeg vanwege connecties met rijke havenbaronnen.
Scheepswerf
Volgens de overlevering ging het tot 1912 goed tussen de clubs, maar na een ruzie op een scheepswerf tussen protestantse en katholieke arbeiders kwam het nooit meer goed.
Extremistische liederen
Supporters dagen elkaar uit en zingen extremistische liederen. Vaak komt het tot harde confrontaties, waarbij regelmatig doden vallen. De afgelopen tien jaar vonden tenminste tien supporters de dood als gevolg van geweld voor en na de derby. In 1971 beleefde de wedstrijd zelfs een historisch dieptepunt toen 56 mensen overleden door ernstig gedrang.
Ruzie
In Netwerk vanavond onder meer een registratie van een ruzie tussen de harde kern van beide clubs. En aandacht voor clubbestuurders en trainers die het probleem liever ontkennen en het geweld van de fans niet onder ogen willen zien.
De uitzending begint vanavond om 20h30 op Nederland 1.
|
|
Theo |
16-08-05 22:10
En voor degene die het te laat gelezen hebben(waaronder ik) om 00:50 is de herhaling op nederland 1!
En ik neem het op, voor degene die hem ook dan missen en voor als ik al in slaap ben gevallen!
|
|
Theo |
26-09-05 18:18
Vanavond Ton Sixpack is Voetbal Insite!
(Dus ik neem die barbara barend maar voor lief)
|
|
Theo |
07-11-05 16:11
Natuurlijk weet iedereen het al, maar toch even een reminder;
Vrijdag 20:30 SBS6: Guido Weijers met Myosotis
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
|
Theo |
11-11-05 14:48
Theo' s Televisiezaterdag:
12:00 Intocht Sinterklaas (Ned2)
13:30 Football Focus(BBC1)
14:20 Rugby build-up(BBC1)
14:50 Rugby Union - Wales v Fiji highlights(BBC1)
15:10 Rugby Union - Ireland v New Zealand (BBC1)
16:35 Match of the Day Live England v Argentina(BBC1)
19:55 SBS6 Sport Nederland - Italie(SBS6)
Kan je dag beter!!! Biertjes en chips erbij!
|
|
bonjorno |
21-11-05 20:21
hallo
|
|
Klaus |
23-11-05 12:35
http://www.kanaaltwee.be/triggerhappy/video/
achteraf leunen en kijken maar (zijn meerdere clips)
|
|
Harmen |
23-11-05 16:19
hahahaha die discocallyppo is toch wel 1 van de briljanste.
|
|
bonjorno |
05-01-06 07:45
Misschien kunnen we hier ook praten over films? Dan raakt het gastenboek niet vol met filmrevieuws...
Ik heb gisteren the island gezien! Is echt een toppertje. Mooi verhaal, schitterende beelden en ook nog een lekker grietje als hoofdpersoon! Kortom: een aanrader...
|
|
Jasanton |
05-01-06 11:19
Achso...en hoe gaat het verhaal ongeveer? is het wat de titel ons al doet raden?
iemand toevallig White Noise gezien/op dvd?
|
|
bonjorno |
05-01-06 20:03
Nee, de titel doet iets anders vermoeden.
Het gaat over mensen die zichzelf kunnen laten klonen. Er word dan een exacte replica gemaakt en als ze dan ziek zijn en een nieuw orgaan nodig hebben, ze daar de replica voor gebruiken. Het enige probleem is dat de klonen zichzelf kunnen ontwikkelen....SPANNEND!!
|
|
Jasanton |
16-01-06 17:18
Hmz is die al lang uit?
Van het weekend heb ik Wrong Turn(standaard horror- ren-want-4-van-de-6-mensen-vermoorden-we-toch-wel)gezien.
Best leuke film trouwens
En ook heb ik Saw II gezien. Die is wel vet. Ook weer een mooi onvoospelbaar einde
|
|
bonjorno |
16-01-06 20:09
Nu gingen er tenminste meer mensen dood!!
|
|
bonjorno |
18-01-06 17:27
Kijktip:
Webcamsletjes:
http://www.flurl.com/ uploaded/Webcam_Finest_1_1000.html#afhurl
http://www.flurl.com/ uploaded/Webcam_Finest_2_1001.html#afhurl
ff spatie eruit rossen!!
|
|
Theo |
24-01-06 19:45
Morgen speelt St. Pauli tegen het machtige Werder Bremen. En niet zomaar een oefenpotje, neeeeheeee... zoals de fanatieke Pauli volgers al wel zullen weten is FC St. Paali doorgedrongen tot de kwartfinales van de Duitse Beker (DFB-Pokal) na een sensationele zege op Herta BSC (4-3 na verlenging). Deze wedstrijd wordt LIVE uitgezonden op de duitse zender ARD (duitsland 1). Vanaf half negen kan je je pullen Weissbier tevoorschijn halen en op de bank gaan zitten kijken!
|
|
Klaus |
26-01-06 11:50
wir sind pokal
|
|
Theo |
17-02-06 18:50
Morgen weer FA-Cup actie op de BBC met niet de minste potten voetbal:
Liverpool - Manchester United
Newcastle United - Southampton
|
|
Klaus |
08-03-06 18:48
Netwerk zendt vanavond onder andere een reportage uit over de manier waarop in Engeland het supportersgeweld bij voetbalwedstrijden wordt aangepakt. Netwerk kreeg een unieke kijk achter de schermen bij FC Liverpool,waar de ooit zo beruchte hooligans nu in toom worden gehouden.
De uitzending op Nederland 1 begint om 20:30 uur.
|
|
Klaus |
25-03-06 12:28
toch wel heel mooi:
http://www.vkmag.com/media/9darterbarney/
|
|
bonjorno |
25-03-06 13:12
Weet je wat pas mooi is: de WINTERSPELEN!!
Is echt veel leuker dan de zomerspelen..
|