| Auteur |
Weekend weg 2010 |
|
Theo |
23-08-09 21:45
Tijdens het updaten van de activiteiten op de site moest ik ineens toch al denken aan het weekendje weg van 2010! Het is al eerder geopperd, maar wellicht kunnen we het komend jaar combineren met de wedstrijd Fortuna Düsseldorf – FC St. Pauli. Deze gaat gespeeld worden in het weekend van 01/05 april. Tenzij de wedstrijd op maandag is, lijkt het me een mooie gelegenheid voor een weekendje Dusseldorf. Dit is echt een Wafelcrew stad met pubs (O'Reilys) de Kuhstahl (Apres ski hut van Duitsland) enz.
In hetzelfde weekend is het ook Feyenoord - NAC, maar mocht de wedstrijd op zondag zijn, wil ik deze voor deze gelegenheid best laten schieten. Maargoed, wil eerst inventariseren. Wie is voor en wie is tegen?!
|
|
Klaus |
24-08-09 09:37
Hm, lijkt nog zo ver weg. Maar wel een fantastisch idee natuurlijk!
Feyenoord - Nac is geen absolute must voor mij, maar het zou handig zijn als Sankt Pauli op vrijdag, zaterdag of zondag speelt. Dit seizoen wordt er ook zaterdag(middag) gespeeld.
|
|
Klaus |
24-08-09 12:04
en ook een beter idee dan een beachparty zoals laatst geopperd
|
|
Theo |
24-08-09 12:52
Wat is er mis met een beachparty?
Het leek mij juist heel erg gezellig
|
|
Harmen |
24-08-09 18:58
Ik vind het helemaal prima.
|
|
Theo |
27-11-09 09:14
Up!
Al eerder gemeld, maar deze wedstrijd gaat dus in het paasweekend vallen, dit betekent dat de maandag ook vrij is!
Klaus, weet jij of ze in Duitsland ook met pasen voetballen, zoals in NL. Anders zou het misschien zomaar de zaterdag of vrijdag kunnen worden natuurlijk....
Ik vind dat we langzamerhand ons wat meer moeten gaan verdiepen in deze trip. Voor je het weet is het zover. Wellicht kunnen we de 19e ook aangrijpen om wat plannetjes voor 2010 te bespreken!
|
|
Bonjorno |
27-11-09 09:50
Op naar de bradwurst!!
|
|
Klaus |
27-11-09 11:35
Dit jaar hebben ze op 1e paasdag gespeeld.
|
|
Harmen |
27-12-09 19:21
ff verzoek aan webmaster om andere topic te deleten. had deze over het hoofd gezien. desalniettemin een kopie hier van de openingspost van de ander.
Velen van ons zitten ongetwijfeld nog in kerstsferen maar een nieuw jaar staat al voor de deur. Dit betekent ook weer een nieuw weekendje weg.
Het voorlopige plan is dat de crew begin april naar Düsseldorf gaat, aldaar de wedstrijd Fortuna Düsseldorf - Sankt Pauli te bezoeken.
Aangezien dit niet veel langer dan 3 maanden van nu is verwijderd, hier alvast een topic. Wat zijn de plannen? Ik zal binnenkort op internet zoeken naar hotels in Düsseldorf. Hoe gaan we en wie gaan er mee? Wat als de voetbalwedstrijd op de maandag na het weekend wordt gepland? Al deze vragen en meer kunnen in dit topic behandeld worden.
Game on!
|
|
Harmen |
27-12-09 20:36
http://www.hotelspecials.nl/hotels/secret_hotel_dsseldorf/prijzen.html
voor 50 pleuri pp 2 nachten incl ontbijt
|
|
Bonjorno |
28-12-09 08:43
klinkt goed. Ik ga me er ook eens in verdiepen, maar ik verwacht van onze duitsland deskundige da hij nog wel ergens een bunker weet te staan die goedkoper is
|
|
Klaus |
28-12-09 09:33
Het is wel heel goedkoop, maar het is niet duidelijk waar je overnacht. Op de pagina staat ook:
Uiterlijk één dag voor aankomst van uw verblijf ontvangt u van HotelSpecials alle informatie over het geboekte hotel.
Een adres heb je dus niet vantevoren. Het is een soort verrassingsaanbieding. Zie ook:
http://www.secrethotels.nl/ Ik wil nog wel kijken of ik kan achterhalen welk hotel dit nu is.
Belangrijkste vraag is eigenlijk. Stel dat Sankt Pauli op maandag speelt. Willen we dan toch naar Dusseldorf het weekend of gaan we wat anders doen of of of ..???!??!??
|
|
Theo |
28-12-09 10:56
Ik geef er de voorkeur aan wel verder van tevoren te weten in welk hotel we zitten. Dit i.v.m. locatie van het hotel e.d. Een hotel ergens aan de rand van de stad lijkt me voor ons namelijk niet echt ideaal, al is de metro in Dusseldorf prima!
Is er al zicht op de speeldag trouwens?
|
|
Klaus |
28-12-09 13:30
Mee eens. Het valt overigens in het weekend van Pasen
Ze hebben vorige week het speelprogramma tot speelronde 27 bekend gemaakt. Dusseldorf - Pauli is speelronde 29.
Het zal redelijk zijn als ze het ong. 1,5mnd vantevoren bekend maken.
|
|
Theo |
29-12-09 11:48
In principe kan orienteren op hotels geen kwaad natuurlijk, maar het grote wachten blijft op de definitieve speeldag. Indien het op vrijdag zou zijn, heb ik wel een uitdaging. De rest, mits de maandagwedstrijd in de middag is en er treinen terug gaan, is geen probleem!
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
|
Bonjorno |
05-01-10 11:40
Kijk net en het wordt wel duurder:
http://www.weekendjeweg.nl/hotels/de/hotel-dusseldorf/ibis-dusseldorf-zentrum.html?mf=04&df=2&period=1&rev=
Dit is pp 100 voor 2 nachten, maar is zonder ontbijt...
|
|
Bonjorno |
05-01-10 11:55
Jongens, ik denk dat dit wat is:
http://www.hotelspecials.nl/hotels/madison_hotel_dsseldorf.html
3 nachten voor 100 euro incl. ontbijt. Is van vrijdag 1 april t/m zondagnacht....
|
|
Bonjorno |
05-01-10 11:56
vrijdag 2 april...
|
|
Klaus |
05-01-10 20:49
Dat hotel Madison kost 108 euro als ik doorklik en gegevens invul.
Zelf kijk ik meestal op booking.com. Via die site o.a. het volgende gevonden, in dezelfde prijscategorie en allemaal 4-sterren:
Mercure Hotel Düsseldorf City Center
103,5 p.p. incl. ontbijt
http://www.mercure.com/gb/hotel-5373-mercure-hotel-duesseldorf-city-center/index.shtml
NH Düsseldorf City
€119,25 incl. ontbijt, excl. is het €97,50
Kastens Hotel
€110 p.p. incl ontbijt
Four Points by Sheraton Central Düsseldorf
€94,50 p.p.
http://www.hotelcentraldusseldorf.de/
Hotel Madison van Jorn is via Booking.com ook voor 88,50 euro te boeken. Met ontbijt kun je, volgens mij, rekening houden met nog eens 15 euro p.p.
Hotel wordt niet echt geweldig beoordeeld op booking.com.
|
|
Harmen |
05-01-10 20:53
hmm.. nou ja.. 100 euro voor 2 nachten vind ik persoonlijk geen probleem, maar dan is het eigenlijk wel min of meer een voorwaarde van mij om mee te gaan, is dat FC Sankt Pauli op vrijdagavond/zaterdag/zondagmiddag speelt. Want er komen ook altijd nog reserveringskosten/toeristenbelasting bij, dus aan 120 euri voor 2 nachten zit je zo.. en om nou naar Düsseldorf te gaan zonder dat FC Sankt Pauli speelt vind ik jammer. Vooral ook omdat ik voer 3 weken ook al een weekend weg ga naar Köln en je raadt het al.. 1. FC Köln speelt dan ook niet.
|
|
Klaus |
05-01-10 23:01
Net als Jorn ben ik nu uitgegaan van drie nachten
Ik weet niet hoe het zit, maar de drie/vier keer dat ik in Duitsland in een hotel heb gezeten in Duitsland heb ik niet te maken gehad met toeristenbelasting.
|
|
Bonjorno |
06-01-10 08:04
Ik zie sankt pauli als een toetje, maar ik denk dat dussedorf voor ons gewoon een mooie locatie is om compleet naar de tering te gaan. Mooie stad, veel uitgaansgelegenheid....vind het hotel in ieder geval zeer goed qua prijs! Sander, prima als het een aner hotel wordt...zolang de prijs-kwaliteit verhouding maar klopt
|
|
Klaus |
06-01-10 08:52
NOuja het kan wel hoor. Ik las nogal veel reacties dat het er wat stoffig en vies is. IEEEEUWH!!
|
|
Harmen |
07-01-10 20:07
nou ja.. over wanneer de wedstrijddag van FC Sankt Pauli duidelijk is en over wanneer te boeken enz enz lijkt me de 16de een prima dag om te overleggen!
|
|
Harmen |
07-02-10 16:58
Beste gappies. Zojuist gekeken op hotelspecials.nl en het ziet er op dit moment betaalbaar uit! Trouwens, ikzelf kan uiterlijk t/m zondag blijven, omdat ik maandag feest van m'n ouders heb.
ps. ik heb ff fcupdate.nl gecheckt. programma/datum 2. Bundesliga / Fortuna Düsseldorf - FC Sankt Pauli is nog niet bekend.
|
|
Klaus |
02-03-10 17:51
Die Partie bei der Fortuna aus Düsseldorf findet am Ostermontag (05. April) um 20.15 Uhr statt.
|
|
Theo |
02-03-10 18:08
Wat een paupers, dat gaat hem dus niet worden!
Welnu, hoe verder? We hebben het weekend allen vrij gehouden, dus wellicht naar andere (goedkopere) binnenlandse alternatieven kijken?
Of wat vinden jullie?
|
|
Klaus |
02-03-10 18:42
ik ben ontroostbaar
|
|
Klaus |
02-03-10 18:45
bij Landal gaan ze in het paasweekend standaard uit van 4 nachten
Cauberg kost 495 euro
De Bloemert in Drenthe kan vanaf 295 euro
|
|
Theo |
02-03-10 18:50
4 nachten is teveel van het goede, de cauberg ga ik bovendien al met Femke heen in mei, dus bij voorkeur toch iets anders. Vakantieparken gaan i.v.m. pasen allemaal uit van 4 nachten, dus wellicht toch een hotel ergens?
|
|
Harmen |
02-03-10 19:23
mijn voorkeur gaat uit naar vrijdag t/m zondag, dus dan 2 nachten. tja.. de lokatie.. misschien Brugge of Gent een optie? Moet leuk zijn en er is bier.
500 pleuri voor Cauberg is kostbaar, maar weer Valkenburg lijkt me wel vet. Dat van Edward kan ik me prima voorstellen, dus ik denk dat het voor hem wel zo leuk is verder te kijken. Een ander alternatief dan bovenstaande weet ik alleen zo niet. Op zich zou Düsseldorf nog wel kunnen bv icm 1. FC Köln - Hertha BSC, maar daar moeten jullie maar net zin in hebben.
|