| Auteur |
Schop een MOD |
|
Bonjorno |
05-06-08 09:46
Eerste vraag. ik heb mijn profiel geupdate, maar dit is nog niet terug te vinden op de ste. Andere dingen worden wel aangevuld, maar mijn nieuwe profiel niet???
|
|
Theo |
05-06-08 13:20
Antwoord op vraag:
Je hebt het aangeleverd in een wordbestand van Vista en die kan hier niet worden geopend zonder eerst een aantal downloads uit te voeren
Oplossing:
Mail je profiel in een word bestand, wat ook in xp gebruikt kan worden
|
|
Bonjorno |
05-06-08 13:34
Bedankt voor de vlotte reactie dan!
kn je hem wel even terugsturen, want ik heb hem niet meer....
|
|
Theo |
05-06-08 13:42
Geachte Bonjorno,
Aangezien deze site uit puur hobbyisme wordt bijgehouden schiet er weleens iets bij in. Daarvoor mijn oprechte excuses, maar ik reken op uw begrip en zal zo spoedig mogelijk je profiel updaten. Er is inmiddels een e-mail verstuurd met het oude bestand.
Met vriendelijke groet,
Theo
|
|
Klaus |
05-06-08 13:49
Knuffel voor de MOD, omdat ie de site goed bijhoudt!
|
|
Bonjorno |
05-06-08 15:55
Ik ben zeer te spreken over de afhandeling!
Ik wil u bedanken voor deservice en hoop mijn pnieuwe profiel spoedig onsite te zien.
Mvg,
Jorn de teringhond
|
|
Theo |
11-06-08 12:15
Geachte Jorn de teringhond,
Inmiddels is uw on-line profiel bijgewerkt. Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Wanneer dit niet het geval is, hoor ik graag van u!
Met vriendelijke groet,
Theo
Webmaster Wafelcrew.tk
Pak eens wat anders, pak een wafel
|
|
Klaus |
07-08-08 10:15
ik wilde nog ff zeggen dat het een leuk fotoverslag is geworden
|
|
Harmen |
08-10-08 17:37
Beste webmaster,
achter deze link http://www.hotforum.nl/forum/wafeldag/79348/fototopic-ii/3/ zie je de naam Femke S (maar dan voluit). Zou je deze naam (omdat de achternaam er bij staat) willen deleten. Vind het a-relaxt. Zal nog wel verder checken of anderen of ik namen hier geplaatst hebben die ons zouden kunnen benadelen.
Alvast heel hartelijk dank voor het deleten. Heel veel liefs en een kusje op de eikel,
Harmen.
|
|
Klaus |
08-10-08 19:42
voorgoed verdwenen
|
|
Theo |
19-02-10 10:15
Het forum is weer een beetje schoon gemaakt, zodat we niet eindeloos door een topic heen moeten!
Komend weekend gaat een start worden gemaakt met de integratie van de Wafelcrew Twitter on de site en zal er ook weer een update plaats vinden!
|
|
Jasanton |
19-02-10 10:20
Spannend
|