welkom bij de vragenbaak
1 2 3 4 5  > >>
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

R4i SDHC V2.0 Card Werkt Niet Help

Hotforum
Gratis je eigen forum
an
30-11-14 19:19

er staat altijd een link op de sticker van het kaartje zelf

Rene
30-11-14 19:07
Hoi An,

Ik heb echt al diverse firmware geprobeerd maar ik weet
niet meer welke ik moet nemen.

Kan je me daarmee helpen?

an
30-11-14 11:33

ff een andere microSD proberen

dan wel eerst formateren en dan alles er weer opzetten

wel de goeie software van het kaartje eropzetten

rene
30-11-14 11:16
Als ik de R4I 3ds kaart in de lite doe dan krijg ik alleen maar een wit scherm onder en boven.

an
27-11-14 20:34

dan moeten ze het sowieso in een ds doen

of de kaartje zijn niet goed meer

maar dan is het wel raar dat alle kaartjes dat aangeven

rene
27-11-14 20:14
de versie van de DSI is 1.4.1E,
maar het kaartje heeft het altijd gedaan en de DSI is niet op het internet geweest.

en de andere 2 NDS lite's? enig idee waarom die het niet meer doen? Ik kan bij de lite geen versie nummer vinden

an
27-11-14 18:54

error oncurred betekend dat de dsi versie hoger is dan het kaartje zelf

bij de dsi
kijk ff bij settings een grijze steeksleutel bovenste scherm onderaan

als de dsi hoger is dan 1.4 dan word het een andere kaartje

Rene
27-11-14 18:47
Ja,
An Error Has Occurred, Press and hold power button to turn the system off. Please refer to the Nintendo DSI OPERATIONS
Manual for details.

Dit doen ze alle drie.
Ik heb 1 gouden kaartje R4I en dan staat er in een rood sterretje V1.4, met www.r4igold.cn als website.

1 R4I 3ds van de website www.r4ds.cn (volgens de site is dit ook een goldkaart maar de kaart is zwart met goudenletter)

en 1 R4 SDHC v2.10T kaart deze heeft een gouden sticker met rode letters en de website r4sdhc.com staat hierop.

Heb al diverse kernels erop gehad maar ik krijg ze niet aan de praat.

an
26-11-14 22:46

geven de kaartjes ook wat aan als u ze in de Nintendo doet

of ziet hij de kaartjes niet meer

Rene
26-11-14 19:51
Hallo, Ik heb hier 3 Nintendo's.
2 lite's en 1 DSI

Ik had van alledrie een werkende R4 kaart maar geen van 3en doen het meer, de nintendo's zijn geen van alleen op internet geweest.

Weet iemand wat te doen?

hans
19-11-14 22:31

nep kaartjes zijn er helemaal niet

het gaat erom dat de goeie software erop staat

de meeste kaartjes gaan wel langer mee

dat van die nep is gewoon een verkoop smoes ze zeggen dat andere kaartje nep zijn en ze graag dat je ze dan bij koopt want verkoopt geen nep kaartje

het gaat om de versie van het kaartje zelf en dat de site van het kaartje steeds word bij gewerkt

Nory
19-11-14 22:02
Lieve mensen! Ik ben er achter gekomen dat de échte R4 kaarten niet meer gemaakt worden. De kans is dus ook erg groot dat je een nep R4 hebt (als je er eentje hebt). veel van die nepperds werken helaas niet of zijn snel kapot. Ik zou net zoals jullie graag een betrouwbare site willen hebben waar ik met vertrouwen goede (nep)R4 kaartjes kan kopen. Groetjes!

an
30-08-14 20:10

als u de goeie software van de site er op heeft

en werkt nog niet dan is meestal het kaartje niet goed meer

an
30-08-14 19:19

altijd de software gebruiken va de link wat op sticker staat

als daar r4i-sdhc.com staat dan daar weghalen

MENu wil zeggen geen software of verkeerde software

Hotforum
Gratis je eigen forum
Kitta
30-08-14 17:44
Heb nu nog wat andere "systeem" dingetjes op mn grotere 4gb micro kaartje gezet maar krijg nu in beeld een wit scherm met een kaartje en daarop Menu? te zien

Staat er dan iets niet op de Micro SD kaart?

Kitta
30-08-14 17:37
Hi An Bedankt voor de reactie :D

Ik heb nu 2 verschillende micro sd kaartjes geprobeerd een van 4 GB en nu 1 van 2GB en op beide krijg ik dat te zien. Maar beide werken wél met andere dingen.

OP het kaartje staat de link van: R4I-SDHC.com en wat ik daarvan haal werkt helaas niet.

an
30-08-14 17:33

als hij loading aangeeft

kan ook aan de microSD zelf liggen probeer een andere

of verkeerde software

welke link staat op de sticker van het kaartje

Kitta
30-08-14 17:27
Hallo Allemaal

Heb een nieuwe R4i kaart in mijn bezit, een 2GB sd kaartje en keurig via de site ( www.r4i-sdhc.com) geprobeerd om het systeem erop te zetten en dus weer te kunnen puzzelen. Helaas niets werkte, Heb nu 3 andere bestanden op de SD kaart staan DS Menu.DAT DS Menu en DSMSHL.NDS erop staan. Zet ik er andere bestanden op dan zegt de NDS Loading en dat blijft zo staan. Mensen HELP alsjeblieft wat gebeurt er hier verkeerd??

Op het kaartje staat R4i (in zilver) V1.4.5 en ik heb zelf een DSI XL.
Het halve internet al afgezocht en geen stap verder gekomen na 3 dagen dus word hier nu wel moedeloos van.
Alvast onzettend bedankt

an
26-08-14 18:14

alles ff van de microSD halen

dan de microSD ff formateren en dan de spellen er weer op

het beste is wel om ff nieuwere software op de microSD zetten

als hij dan nog niet goed laad

dan werkt de microSD niet lekker probeer een andere microSD

chantal
26-08-14 17:45
ik heb een RTT4i kaartje in mijn dsi zitten altijd heerlijk mee gespeeld en nu even niet naar gekeken te hebben doet hij niets meer, hij laad hem en dan blijft hij laden maar gaat niet verder wie weet wat ik hieraan kan doen. als ik hem in de pc doe doet hij het wel gewoon????

berrie
16-05-14 21:48

bedankt hans voor de uitleg

ik heb de versie 7.2.0.17

dus daar werken geen 3ds spellen op dat is echt jammer

dan mail AN wel ff voor een gewone 3ds kaartje

hans
04-05-14 16:07

er zijn maar een paar kaartjes waar 3ds spellen op werken

maar dat ligt ook aan de 3ds zelf die moet de versie 4.1 tot 4.5 anders werken de 3ds spellen helemaal niet

er zijn veel die hebben een gewone 3ds kaartje maar daar zullen echt geen 3ds spellen op werken

het zijn meestal 2 kaartjes omdat systeem anders werkt
de prijs ligt tussen de 60 - 85 en dat is zonder microSD

naar de 3ds spellen toe dat gaat via een omweg

Linda
03-05-14 22:15
Hallo,

Ik heb een R4SDHC Gold Pro kaartje gekocht en de software erop gezet. Bij normale spelletjes werkt die wel en ook op een DSi XL werkt die perfect. Maar zodra ik een 3D spelletje erop zet blokkeert die helemaal. Ik heb al het gehele internet afgezocht en de kaart met SDformateerprogje weer opieuw geformateerd. Ook op youtube gezocht maar helaas helemaal niets alleen reacties dat die niet 3ds spelletjes niet afspeeld. Is dit echt zo want dan gaat het kaartje terug.

Groetjes Linda

marc
10-03-14 21:46
Mijn zoon heeft een 3DS XL met Ver. 6.2.0-10E. Is er een update ergens te vinden voor de R4i SDHC New?? Ik kan echt werkelijk nergens iets vinden. Of worden er geen updates meer uitgebracht voor deze card....

Alvast bedankt

an
03-01-14 20:58

gewoon ff mailen dat gaat meestal wat sneller met reacties terug

vomosonline@hotmail.com

astrid
03-01-14 20:42
Er kwam opeens een foutmelding te staan op mijn nintendo: Er is een fout opgetreden. Houd de POWER-knop ingedrukt om het systeem uit te schakelen. Lees de Nintendo 3DS-handleiding voor meer informatie.
Ik heb een r4 sdhc voor nintendeo 3ds dsi dual-core new. White smart update
Wat kan ik nu het beste doen? Een nieuw kaartje kopen? Maar welke kan ik dan het beste nemem?
Originele spellen werken nog wel.
graag advies of adressen waar ik het beste een nieuw kaartje kan kopen

an
18-12-13 13:26

op de sticker staat een link waar de software is te downloaden

daar werken geen 3ds spellen op

Jodi
18-12-13 12:32
Ik heb sinds gisteren een R4 2013 GOLD Pro kaartje en nu wil ik hem gaan gebruiken maar er staat helemaal geen software op. Kan iemand mij hierbij helpen?

Eefje
09-12-13 17:37
Hallo allemaal,

Graag zou ik een r4i sdhc kaartje kopen, weet iemand betrouwbare site en snelle levering ivm kado?

gr Eefje

an
10-11-13 12:14

dan moet eerst de microSD even geformateerd worden

dan de nieuwe software opzetten

anders ff een andere microSD gebruiken

Adverteerder:
1 2 3 4 5  > >>
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie