| Auteur |
R4i of r4 werkt niet spellen geven error |
harry Homepage |
09-03-10 21:00
de gold is ook goed maar dan moet je wel een 1.4e versie hebben die werken op alle consoles ook de r4i shdc
dan hebben ze jou een 1.3 versie r4i gold aangesmeerd
de dsi kan er niet van kapot gaan
in een winkel waar ze spellen en consoles verkopen zeggen ze daz want die hebben liever dat je orginele spellen koopt daar verdienen ze veeel aan
|
GaatJe Niks Aan Woonplaats: Ergens op de wereld |
09-03-10 20:12
Hi Guys!
Ik Kan niet wachten dat ik internet erop krijg !
Maar 1vraagje!
Ik had op google gelzen dat r4i Gold de beste is!
dus ik heb hem bestelt,,
mijn vader heeft alles ge-probeert!,dus ik had ingetypt in google : de r4i gold doet het niet¿!?¡¿!?¡
Dus toen las ik : de r4i gold doet het niet goed
dus ik boos terug gebelt en ze zeiden : gekocht is gekocht
en toen zei ik : ja,,doei
en dus heeft een vriend van mijn vader gezegt dit is een goeie : R4i revulution for ds
(dsi/dsl/nds)
en die werkt
maar ik was de bladzijdes gaan lezen
en iemand zei er zijn 4 die wel internet verdragen
dus welke??
ik wil niet dat mijn ndsi kapot is
Dus ik wil graag antwoord dus ik kijk elkedag op deze site!
|
brigitte Woonplaats: berkel-enschot |
28-02-10 12:44
hoi
ik heb een vraagje.
mijn r4 kaartje is 2 jaar oud,en ik heb nu heel vaak
dat de nieuwste spellen als ik die download het niet
doen.
waar ligt dat dan aan.
|
Neeroppie Woonplaats: Geleen |
27-02-10 00:52
Hallo allemaal,
Wij hebben een DSI met versie 1.2
mbt de R4i gold kaart en de diverse software...
Het is 1 grote puintuin. Sommige downloads werken niet of zijn beschadigd en soms ook voorzien van spyware....
Er zijn diverse versies van kernelbestanden etc die allemaal niet werkten. Telkens de melding menu?.
Wat wel werkte uiteindelijk :
Download en installeer :
R4i-Gold-Nederlands-1.29b.rar - RAR archief, oorspronkelijke grootte 42.700.678 bytes
(zie http://www.r4r4.nl/r4i-gold.html
Pak de bestanden uit en zet deze op de kaart
Daarna moet je upgraden:
Download vervolgens update : german.rar
via: http://www.r4ids.com/r4i-download-e.html
Let op : nu moet je SOMMIGE bestanden overschrijven:
Kopieer dus vanuit de german-bestanden de volgende 3 mappen/bestanden naar je kaart:
de moonshl2 map en de 2 bestanden _DS_MENU.DAT、 _DS_MSHL.NDS. Je moet dus de andere, originele, bestanden overschrijven
Vervolgens je spelletjes er op zetten
Zet je spelletjes NIET in een aparte map, gewoon in de "root".
Let op : zorg dat je DSI geen contact maakt met internet anders gaat hij automatisch upgraden en dan werkt e.e.a niet meer.
|
an Homepage |
05-02-10 21:54
anders neem maar ff contact op klik op de naam AN
|
|
anita |
05-02-10 21:22
Mijn zoon heeft vorige week een ndsi gekocht en een r4i goldkaart.Maar het enige wat ik krijg te zien na het downloaden van de software,zijn 2 witte schermen.Is er iemand die mij precies uit kan leggen waardoor het wel werkt?Wij hadden eerder een nds met gewone r4 kaart en dat was toch wel veel eenvoudiger.
|
Santi Woonplaats: Valkenswaard |
05-02-10 12:48
Hoi,
Ik kon spelletjes spelen maar nadat ik de introductie over de carera en de muziek had gelezen kon ik de spelletjes niet meet opstarten.
Wie is hiermee bekend en wat moet ik doen?
Ingrid
|
yusuf Woonplaats: nieuw vennep |
31-01-10 14:09
hallo allemaal ik heb net een dsi gekocht met een r4i maar de dsi heeft de nieuwste software en 1.4e waar kan ik die vinden in de geval niet op de website wat er op staat
|
Nick Woonplaats: R |
27-11-09 10:23
Heb net 2 nieuwe DSI's gekocht voor 5 dec. Ook 2x R4i SDHC upgrade revolution.
Kan iemand mij vertellen of ik deze wel kan gebruiken??
Kan mijn DSi craschen als ik deze probeer??
|
Klaartje Woonplaats: Druten |
26-11-09 22:02
Ik had een R4 Gold gekocht plus SD kaartje en spellen gedownload op de dsi. Het werkte goed tot gisteren . Ik heb de dsi niet ge-update, maar ik las op jullie site dat de nieuwste dsi al ge-update is. Hoe kan ik weer spelletjes doen? Hij blokkeert en geeft een foutmelding, iets als application halted. Helpt het om de dsi te formatteren?
|
izildo Woonplaats: rotterdam |
23-11-09 14:37
JE MOET GEWOON DIE KAART ZELF UPGRADE DAN WERKT DIE GEWOON
|
hans Homepage |
15-11-09 20:11
de nieuwste nintendo dsi zit al de nieuwste software 1.4e op
als je op de site kijkt vind direkt de goeie r4i kaartje die het echt goed doet op de dsi met update
|
Ruben Homepage Woonplaats: Tilburg |
15-11-09 19:48
Ik ben van plan om een R4i kaart te kopen maar ik heb gelezen dat ie het niet doet als je hem hebt geüpdatet. welke versie van de R4i moet ik kopen zodat ie het nog doet. En mag ik hem daarna nog wel updaten?
|
petra Woonplaats: hlem |
08-11-09 15:13
Ik weet het niet hoe ik het gedaan heb, maar bij mij werkt het weer.
Ik had een DSI met R4i card met de site R4ultra.com
Ik ging naar de link: http://www.r4ds-ds.com/pages/R4i-&-R4-Ultra-Kernel.html
Toen de volgende gedownload
R4ifw update gedownload en uitgepakt om mijn sd card.
Toen via de DS van mijn schoonmama die niet geupdate het bestandje gedraaid.
Dus het uitgepakte bestandje ga je opstarten.
Je krijgt de vraag in het engels dat het je kaart kan beschadigen maar die kans is klein. (zeggen ze)
ik dacht zo heb ik er toch niks aan, dus baat het niet dan schaad het niet.
dus gewoon gedraaid. Duurt een minuutje dan gaat hij 'processen'.
Als hij klaar is je kaart er uithalen en in je eigen 'geupdaten'dsi doen.
Het begin plaatje van RS4 card is veranderd in een poppetje maar als je hem aanklikt dan kan ik gewoon weer spelen.
Of alles werkt weet ik niet want ik heb zoveel spelletjes. Maar dat merk ik vanzelf wel. Suc6 en als er iets mis is, ik ben er niet verantwoordelijk ervoor.
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
|
bo |
29-10-09 22:26
R4 Ultra updaten!!!!!
uitsluitent voor r4 Ultra!!!
zorg dat je gewone software op het kaartje hebt staan.
download dit:
http://www.mediafire.com/?hymnk0eytnm
en zet het op je kaartje start het op en naa ong 2 minuten is hij klaar.
dit updaten kan alleen gedaan worden op een:
ds\ dslite en dsi zonder! v 1.4 dus 1.3
voor verder vragen mail dan
bo@gwambo.nl
|
|
Marcel |
24-10-09 21:52
Heb een DSi met firmware 1.3. Heb vandaag een paar games
gedownload. Nu werk de DSi niet meer. Het 1e scherm met
dat gele 'pacmannetje' en die 2 andere logo's verdwijnen naar het bovenste scherm. Uiteindelijk kom ik wel in het menu met bovenaan /NDS. Zodra ik ook maar, kan wel naar boven en beneden scrollen en de A en de B indrukken. Er gebeurt dan niets, wanneer ik een andere toets indruk slaat ie geoon vast. Wat kan ik hieraan doen?
Marcel
|
annick Woonplaats: boortmeerbeek |
24-10-09 12:33
KAN ER SOMS IEMAND ONS HELPEN MIJN ZOON HEEFT EEN R 4 KAARTJE IN ZIJN DSI ZITTEN MAAR NU WIL HIJ SPELLETJES VAN ZIJN KAARTJE DOEN HOE MOET HIJ DIT DOEN
|
daniel Homepage |
18-10-09 14:36
de r4i werkt heel goed op de update al je 1 koopt moet je wel vragen als hij update 1.4e bestand is
bij sommige sites zetten ze dat er niet bij daarom hebben ook veel problemen er mee dat ze weer een nieuw kaartje moeten kopen
RTS betekend : real time save
je moet 4 knoppen tegelijk indrukken dan kun je het spel onder het spelen direkt opslaan
|
|
Tsyeeerd |
18-10-09 10:41
Alweeeer vraag :$
Ez Flash Vi ( Real Time Save & DSi 1.4 compatible &
Updatebaar voor toekomstige updates )
dat staat op een website?
Wat houd in real time save?
En Updatebaar voor toekomstige updates
bedoelen ze mee dat ie geupdate kan worden, als wer bv
een 1.5 komt?
Sorry & bedankt
groetjes
|
|
Tsyeeerd |
18-10-09 10:35
over die r4 gold, dat er 1 wel werkt op de update, maar hoe weet ik nou welke dat is?
groetjes
|
|
Tsyeeerd |
18-10-09 10:32
Ja maar ferdi,
heel veel zeggen dat die r4i gold niet (goed) werkt op de update.
Dus ik wil één die het echt doet.
Trouwens als ik een nieuwe kaart heb die het doet op de update (en er komt binnen kort vast wel een nieuwe update..) kan ik dan wel gewoon op 'internet' alleen dan zonder dat ik update? of gaat de kaart dan weer stuk? dus kan ik helemaal niets met dat internet gedoe?
groetjes!
|
|
Els |
16-10-09 23:43
de acekard 2i werkt ook prima op een dsi??
|
ferdy Homepage |
16-10-09 19:06
er zijn meerde kaarten diet het doen op de update werken
dat zijn
de r4i ultra RTS
de r4i GOLD
de M3 SDHC[
en meer
|
|
Tsyeeerd |
16-10-09 17:55
heei,
Ik heb hetzelfde probleem als zovelen, me r4i nogwat kaart werkt niet in me dsi. Omdat ik die update heb gedaan.
en als ik het goed begrijp moet ik dus de EZ-Flash Vi kaart kopen, en die kaart doet het wel?
bedankt!
groetjes
|
|
Els |
16-10-09 11:38
ik had een r4 neo kaartje voor mijn NDSi, deze heeft het maanden gedaan..daarna kon ik geen spellen meer opslaan. Nu heb ik een nieuw kaartje gekocht, de r4Ultra.. Ik kom nu niet verder dan het scherm met; An error has occured.
Weet iemand wat te doen?! Heb nog niets geupdated o.i.d., alleen met verschillende firmware geprobeerd.
|
dennis Homepage |
07-10-09 22:09
er zijn 2 soorten r4i gold de nieuwste r4i gold werkt wel op de update versie 1.4e
|
|
Kristina |
07-10-09 16:56
Nou ik heb een r4i gold maar na de update doet hij het niet meer. Ik heb geprobeerd om een bepaalde update op de kern van mijn sd kaart te kopieren en dan in een ds lite te plaatsen. Maar dan staat er alleen start en kan je verder nergens op drukken. Ik kan dus nog steeds niet spelen. Ik heb ook al een andere R4 gekocht maar het werkt allemaal niet. Is er dan niets wat ik kan doen om spelletjes via de R4 te kunnen spelen????
groetjes
|
|
ikke |
07-10-09 14:59
Heeyy ,, ik zit dus met datzelfde probleem, van an error has occurred.. en ik heb via via gehoord dat er iemand is die nieuwe kaartjes verkoopt die het wel doen op de DSi met die nieuwe update 4.1. het is de acekart 2i die opnieuw geflasht is ofzo.. voor 30 euro..
|
A Woonplaats: belgie |
02-10-09 19:32
hallo...
kan iemand mij helpen...heb een r4i kaartje voor de ndsi,het kaartje heeft altijd gewerkt tot vandaag.
Men broer had ervoor een spelletje afgehaald via de nintendo shop en dat op nintendo gedownload.Nu herkent hij het kaartje wel maar als men het geslecteerd geeft hij zwartscherm met error melding.Zou het kunnen dat dit ergens beveiligd is zodat men deze kaartjes niet meer kunt gebruiken.
|
jackson Woonplaats: groede |
30-09-09 20:37
men ndsi was kapot en heb hem terug gebracht en ze zijdan da ik een nieuwe kreeg ik ging hem ophalen en men r4i deet het niet meer
ze zeggen dat ze daar nu op beveiligt zijn is er een nieuwer programma voor om de ndsi te hacken ofzo???
|