BEDANKT VOOR DE SNELLE REACTIE KON ER OP WACHTEN EN JE MAILT TERUG
VOOR DE GOEIE UITLEG EN DAT HET KAARTJE DIREKT GOED WERKT TOPPIE
MVG
sUSAN
fabienne
27-03-12 14:28
bedankt AN
voor het snelle reageren op de mails
en de snelle levering en het is makkellijk dat alles eral op staat software en spellen
an
14-03-12 20:54Deze hieronder zijn kompleet met software + spellen naar keuze
DE R4i bluepoint werkt heel goed in de dsi XL met versie 1.4.3 e ook of lagere versies
r4i SDHC bluepoint + 4gb 30 euro voor ds, dsi en dsi XL
r4i SDHC bluepoint + 8gb 36 euro voor ds, dsi en dsi XL
DE 3DS kaartje werkt heel goed in de 3DS met versie 1.4.3 e ook 3.0.0.6 of lagere versies
3ds kaatrje + 4gb 30 euro voor ds, dsi en dsi XL en 3ds
3ds kaartje + 8gb 35 euro voor ds, dsi en dsi XL en 3ds
hij is speelklaar
mail gerust
vomosonline@hotmail.com
of bellen kan natuurlijk ook 06 15618404
WORD OOK NAAR BELGIE VERSTUURT verzendkosten (1.50 verzk)
inhoud : doosje ,usb stick,r4 of r4i,micro sd 4 of 8 gb
incl spellen naar keuze 16,32 ,gb,verkoop,shop,winkel,ophalen,webshop,kaartje,kaartjes,kaart
sohaib sobi2002 bij hotmail.com
21-02-12 16:32heo moet ik spelen danlouden
hans
17-10-11 21:44
toppie voor je hulp AN
r4i kopen,r4ikopen,r4kopen,r4 kopen,r4ikopen,m3i,kope,goedkoopste,kaartje voor nintendo,om spellen op te zetten,menu,vragen dsi,forum,ds,ndsi,update,upgrade,3ds kaartje,sdhc,
dstt,werkt niet,spelletjes,roms,downloaden,free,gratis,kostenlos,karte,flash,
M3i Zero ,SDHC ,MicroSD,TF Multimedia ,Flash Cart for NDSi,NDS,DS, Lite,1.4.1,1.4.1e,versie,update,upgrade,opdate,
r4i-sdhc.com,r4ds.com,1.4.3,1.43,3.0.06
klazinaveen,zwartemeer,beilen,ophalen,regio,
Emmer-compascuum,Emmen,Klazinaveen,ter apel,Valthe,nieuw weerdinge,barger oosterveld, nieuw dortrecht
,downloaden,gratis nintendo spellen,download,hogeveen,beilen,rietlanden,emmen,klazinaveen
Emmer-compas,Emmer-compascuum,Stadskanaal,Exloo,coevrden,almelo,Utrecht,Assen,gieten,spelletje,spel,pokemon,laura passie,turnen te koop.nds,NDS,r4 met spellen erop,software,moonschell,1.18,1.19,inclusief,incl,goedkoopste r4 kaartje kopen te koop,Gieten,goedkoopste nintendo ds spellen
mario 7,kart,pokemonm
Esmee Havenk bij home.nl
23-10-10 19:25Ik heb een normaal r4 kaartje die werkt op de ds lite.
Alleen nu wil ik een dsi kopen kan dat r4 kaartje daar ook nog voor gebruikt worden?
wouter lbbroekhuis bij scarlet.nl
23-07-10 20:20hallo
kan iemand mij helpen met het volgende probleem heb vandaag r4 kaart ontvangen plus spellen. maar mijn nintendo geeft steeds aan there is now ds card insert. kent iemand dit probleem. hij heeft het wel even gedaan maar voor de tweede keer wou ie niks meer.
alvast bedankt voor u hulp.
groetjes wouter
Raisssa raissap15 bij hotmail.com
28-06-10 13:32Weet iemand of je een R4 kaart voor de DS Lite kan kopen in Omgeving van Stadskanaal, en dan dat je er gewoon heen kan voor ophalen?
Zo ja waar??
alvast bedankt
Paul paulkoolhoven bij vandescheurlogistiek.nl Woonplaats: Vianen
31-03-10 19:18Ik heb een r4 kaart voor een nintendo dsi.
Ik ben opzoek naar iemand die hier spelletjes op kan zetten.
Het moeten vooral spellen voor een ouder iemand zijn(geheugen spellen e.d)Kan iemand mij hier aan helpen .tegen betaling natuurlijk.Ik ben zelf niet zo handig met met computers vandaar dat ik het niet zelf probeer.
26-02-10 16:0205-03-10 19:54
--------------------------------------------------------------------------------
Deze hieronder zijn kompleet met software + spellen naar keuze
DE R4i bluepoint werkt heel goed in de dsi XL met versie 1.4.3 e ook
r4iĀ SDHC bluepoint + 4gb 30 euro voor ds, dsi en dsi XL
r4i SDHC bluepoint + 8gb 40 euro voor ds, dsi en dsi XL
hij is speelklaar
mail gerust
vomosonline@hotmail.com
of bellen kan natuurlijk ook 06 15618404
excl verzendkosten (1.50 verzk)
WORD OOK NAAR BELGIE VERSTUURT
inhoud : doosje ,usb stick,r4 of r4i,micro sd 4 of 8 gb
incl spellen naar keuze
r4i kopen,r4ikopen,r4kopen,r4 kopen,r4ikopen,m3i,kope,goedkoopste,kaartje voor nintendo,om spellen op te zetten,menu,vragen dsi,forum,ds,ndsi,update,upgrade,
dstt,werkt niet,spelletjes,roms,downloaden,free,gratis,kostenloaas,karte,flash,
M3i Zero ,SDHC ,MicroSD,TF Multimedia ,Flash Cart for NDSi,NDS,DS, Lite,1.4.1,1.4.1e,versie,update,upgrade,opdate,
r4i-sdhc.com,r4ds.com,1.4.3,1.43
visje64
02-02-10 23:58Ik heb een ds dus het zal wel aan het kaartje liggen. Alle andere mario spellen doen het wel !
01-02-10 12:18krijg het spelletje Mario Bros niet spelend op mijn r4 kaart, heel de tijd corrupt data ! weet iemand een oplossing ?
alvast bedankt !
corrie corrie1963 bij hotmail.com Woonplaats: raalte
17-01-10 14:25ik heb een nintendo ds voor mijn dochtertje gekocht
met een geheugenkaart nu wil ik er spelletjes opzetten maar hij zegt elke keer dat er niks op staat
hij herkent de geheugenkaart niet
14-11-09 17:42Hallo,
ik heb een kaart met RTS (real time safe)
Maar hoe gebruik ik dat ?
er zit geen gebruiks aanwijzing bij nl xd
dankjee
nathaniel nathanielverbeek bij live.nl Woonplaats: almere-buiten
03-11-09 20:38Antwoord voor annelienne of hoe je ook mag heten.
Dus ik ken een site waar je spellen kan downloaden en die heet www.romsite.net of je kan natuurlijk bij youtube iets intypen dat je lijkt te helpen bijv. download r4 games free en dan moet je op pauze knop klikken en dan zie je de site of zij laten hem zien of kinderen van je klas school of buurt of hun ouders weten het misschien wel of je buurman dus je kan het allemaal aan hun vragen en waarschijnlijk lukt het allemaal wel dus doei doei je vindt vast wel een site vertrouw me
Groetjes nathaniel xxx god zegen je
nathaniel nathanielverbeek bij live.nl Woonplaats: almere-buiten
03-11-09 20:26Toen ik mijn r4 kaart in mijn DS stopten en aan deedt stond er menu? Ik weet niet hoe je een menu moet maken? En me vader ook niet maar wel hoe je spellen moet downloaden dus kunnen julie mij helpen om een menu te krijgen en uitleggen hoe dat moet
Groetjes nathaniel xxx help me he en niet door denken
spellen
22-08-09 10:37ik gebruik de site mininova.org maar dan moet je wel bijv. limewire hebben. je moet dan gewoon het spel dat je wilt intypen en downloaden en kopieren plakken naar je r4 kaart
wendy
22-08-09 09:37 ik heb sinds kort een r4 kaart maar hoe kan ik de spelletjes er op zetten?
antwoord
21-08-09 11:53ik heb ook het spel madagascar.
het is het enige spel waarbij bij mij ook de gegevens
weg gaan.
het ligt dus waarschijnlijk aan de spellen. misschien moet je eerst ver komen dat je het later pas kan opslaan. dat is volgens mij ook bij super mario bros.
Cathy vampcatje bij hotmail.com Woonplaats: Boom
20-08-09 18:15Ik heb een R4 kaart voor mijn nintendo ds lite.
nu op die r4 kaart staan de spellen Bolt en Madagascar.
Ik kan de spellen spelen, maar van zodra ik de nintendo ds uitzet, gaan mijn opgeslagen gegevens verloren.
Hoe kan ik dit voorkomen?
groetjes
Cathy
antwoord riromi
18-08-09 11:55riromic: ik heb het zelf deze week ook gehad en ik heb er veel informatie over opgezocht. het probleem is dat het kaarjte nu is geblokkeerd op je ds. een ander kaarjte kopen heeft geen zin want alle flashkaartejn zijn geblokkeerd. kijk op hotforum en dan het onderwerp met iets met error ofzo?? daar staat meer info