welkom bij de vragenbaak
1 2 3 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie

Auteur

VRAGEN over Nintendo ds spellen

Tara 16-05-09 17:28
Hallo!

HEt lukt me maar niet om spelletjes van het kaartje te verwijderen. hij zegt telkens Kan het bestand niet vinde ofso

sandra 02-05-09 20:47
hallo,

wie kan er mij helpen aan R4 kaart wel kopleet,weet er iemand waar ik dat aan kopen of via welke site ik er toch aan geraakt.
want mijn dochter heeft zo kaart gekregen via een nicht maar ze weet zelf niet waar ze het moet halen.

Sas 02-05-09 09:25
Inmiddels ben ik erachter. Ik heb namelijk 2 braintrainingen erop staan. Als ik overstap naar de andere, dan gaan de gegevens weg. Als ik steeds dezelfde blijf spelen, dan blijven de gegevens staan. Wel maf, maar ja.
bedankt!

Sas 01-05-09 20:04
Hallo,
Ik heb braintraining op de ds, maar elke keer als ik het spel opnieuw opstart is mijn bestand verdwenen en moet ik alles opnieuw doen, hoe kan dit?
groetjes,
Sas

jolanda
29-04-09 20:49
Hoi

Ik heb een vraagje mijn dochter heeft een R4-IIIupgrade kaartje gekregen nu wil ik er firmware en de andere dingen die je er op moet zetten er o gedaan maar dan geeft de ds een kaartje aan met menu er op aan wat doe ik verkeerd

groetjes jolanda

nazmiye aydemir
27-04-09 18:04
hallo,

wie kan mij helpen ???
ik heb een nds-lite en mijn kinderen spelen graag super mario bros.
Op de een of andere manier hebben ze luigi ipv mario op het spel.
Luigi heeft 99 levens (er gaat ook niks van af en er komt niks bij). Overgens is Luigi ook steeds een reus.
Heb al meerdere keren geprobeerd het spel te verwijderen en opnieuw te installeren, maar steeds krijg ik het zelfde.
Kan iemand mij misschien ook vertellen hoe ik dit weer op de normale manier krijg ?
alvast bedankt

Tamara 23-04-09 20:56
Ik ben al een tijdje bezig met new super mario bros, nu heb ik verder alle werelden open, maar nog geen wereld 4 en wereld 7.
Ik had al gehoord, dat als je wereld 8 helemaal open hebt, dat je dan vooraan bij wereld 1 een nieuw huisje erbij krijgt, en die dingen daar allemaal moet open maken om wereld 4 te krijgen, maar dat dus ook al geprobeerd en nog steeds niks.
Weet iemand hoe het nou wel moet???????
Of bestaan die werelden compleet gewoon niet???

Ik hoop dat iemand de oplossing heeft

scorp 19-04-09 11:16
wat wil je resetten het spelletje of wat is anders het probleem

Samantha 18-04-09 13:46
Hallo,
ik wil graag mijn Nintendo DS resetten maar ik kan nergens vinden hoe dat moet, als je het weet, graag reactie ?

mirella
09-02-09 10:46
Ik heb een r4 kaatje met 2 gb als ik het kaartje in de ds stop komt er te staan Couldn't find_DS_menu.dat.
wat moet ik nu doen?

Fredrik
26-01-09 16:18
Ik heb een nintendo ds lite.

Vervolgens koop ik wat spellen voor de nintendo ds. Maar ik weet niet hoe ik de kaart er goed in krijg. Steeds krijg ik bericht dat er niks geladen kan worden. Hoe zit dit, en wat kan ik er aan doen?

Bij een spellen winkel, zeiden ze dat er nooit problemen zijn met ds spellen in een ds lite spel.

scorp
Homepage
18-01-09 18:07
hoi heb je problemen met r4 kaartje

bv hij blijft loading
antw zorg dat je bij 2 gb minimaal 50 mb ruimte overhoud op je min sd kaartje

er zijn er een paar die niet werken die ik zo weet , want die werken op de r4 ds ook niet
antw update je firmware

er komen steeds weer nieuwere spellen uit als ze niet werken kunnen ze nog ingepakt zijn ff uitpakken met winrar of je firmware updaten

hen je ook vragen vraag ze hier

juiste firmware doet wonderen

chantal
Homepage
11-01-09 14:52
een r4 kan wel een 2 gb mini sd aan
maar geen 4 gb of groter

een m3 kan die 4 of 8 gb mini sd wel aan
4 gb kunnen 100 tot 140 spellen
en er zit een trilfunctie voor sommige spelletjes
een mooiere menu en meer functies

voor vragen mail of schrijf hier een berichtje

scorp 21-11-08 11:27

wegens over kompleet R4 kaartje voor nintendo ds

chantal
Homepage
14-11-08 11:51
heeft u vragen over nintendo ds spellen

of over een R4 kaartjes

heeft u zoon of dochter een nintendo ds Op zon R4 kaartje kunnen tussen de 30 tot 60 spelletjes op (ligt aan de grote van het spelletje)dus geen spelletjes meer kopen zeer handig

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes
1 2 3 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie