welkom bij de vragenbaak
1 2 3 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie

Auteur

VRAGEN over Nintendo ds spellen

L.H.
11-08-09 15:34
Krijg na alle downloads en tips
No Find SCFW.SC file! Please turn off NDS! ??? Waarom lukt het niet.
Had net de spelletjes die er op stonden verwijderd, kaart geformatteerd, alles weer geinstalleerd en een nieuw spel erop maar hij doet dus NIETS..

Help....wat moet ik doen.

Kruimel 02-08-09 14:35
Zag dat ds-downloads.com gesloten is .
Weet iemand een andere goeie site om gratis games te downloaden??

julian
02-08-09 00:14
hallo als ik mijn ds aanzet geeft hij aan : couldn't find_ds_menu.dat
tevens als ik wil kijken wat er op staat met een kaartlezer geeft hij aan "deze map is leeg"
kijk ik bij eigenschappen dan is hij helemaal vol "bij 1 gb 982 mb" hoe los ik dit op ZONDER al mijn spellen kwijt te zijn
groetjes julian

rik
26-07-09 13:34
mijn vraag is hoe pak je iemand vast bij het spel smackdown 2009 weet niet hoe dat moet.

Cherinna 22-07-09 22:49
Hoitjes

Heb een DSI + R4i. voor zover ik weet doen alle spellen het alleen super mario 64 krijg ik niet aan de gang. Heeft iemand een idee hoe dit kan

alvast bedankt

Ez
17-07-09 13:37
Ik heb een ds + R4 geleend van een vriendin voor de vakantie.
Maar nu heb ik perrongeluk een spelletje verwijderd en dan klik ik op select en enzo met al die backups en die shit.
Maar ik wil echt weten hoe ik dat spelletje terug krijg.
Ik heb geen cd ofzo.

Ik heb alleen de ds en de oplader en de R4.
Help!

harry 10-07-09 13:12

op het spel gaan staan rechter muisknop knippen en plakken waar hij moet staan

Andries 10-07-09 13:06
Hallo, wij hebben een nintendo ds met r4 kaart.
wij hebben perongeluk een spel verwijderd en onder het kopje mulitmedia staat het spel er wel bij.
iemand een idee hoe ik hem terug krijg ????????

eric
09-07-09 17:09
ik heb een R4 sdhc upgrade revolution voor mijn dochter gekocht en tot nu toe alle software meerdere malen er op gezet en zodra de DS aan gaat komt op het bovenste schermpje MENU in het rood met ? er op. wat doe ik fout???

scorp
Homepage
07-07-09 13:25

ja op het eind staat .nds

als je 1 bestand hebt uitgepakt en er staan dan meerdere rar of zip bestanden selecteer ze allemaal hier uitpakken en het grootste .nds bestand is het spelletje die copier je naar de usb naar de micro sd en de rest van de ingepakte bestanden kun je verwijderen

Frank 07-07-09 11:25
Dat doe ik dus ook, ik pak ze uit met Winrar. Maar moet je eigenlijk alleen het nds. bestand hebben of ook nog een ander bestand?

scopr
Homepage
06-07-09 15:12

kijk wat voor bestanden het zijn de meeste die je dowload staan ingepakat dus die moet je ff uitpakken met winrar of 7zipper
zorg dat je minimaal 50 mb vrije ruimte houd op de microsd

Frrank 06-07-09 11:43
Hoi,

Ik heb nou al bijna een halfjaar een NDS met R4 kaartje en een SD Card van 2 GB. Ik wist niet hoe ik spellen er op moest zetten, dus dat hebben een paar vrienden voor mij gedaan. Maar nu wil ik dus zelf spellen er op zetten. Ik heb veel verschillende sites geprobeerd. Bestanden gedownload, Winrar gedownload. Ik open dus het bestand in winrar, bijvoorbeeld FIFA09.
Dan staat er als volgt:
Map(-)
Info - MSinfo file)
FIFA09 (nds)
Dus ik weet wel dat je het nds file moet hebben, dus dat kopieer ik en plak het in mijn map van sd kaart. Maar ik zie bij alle andere spellen een nds. staan en een sav. staan. Bij Deze stond er alleen nds. Toen heb ik de sd kaart in mijn NDs gedaan. Dan staat hij er bij, ik klik er op met A. Als hij opstart krijg ik alleen maar een wit scherm?? Ook met andere spellen die ik download gebeurt dit. Of ik krijg te staan iets van een foutmeldig. Als ik de sd weer in mijn pc doe, staat het sav. er wel bij, maar ik kan hem nog steeds niet spelen op mijn nds?? Hoe komt dit???

Bij voorbaat dank,

Frank.

Emile 02-07-09 11:06
Het zit zo: De R4 kaart doet het gewoon, maar als ik de spellen wil afspelen reageert geen een knop van mijn ds. Het lijkt net of het wordt geblokkeerd. In de andere ds (van mijn nichtje) werkt de kaart prima en zij kan gewoon ermee spelen ik snap er niks van.

Gastenboek  |  Gratis website  |  Spellen spelen  |  Gratis forum  |  Clipjes  |  Gratis kerstcadeaus  |  Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
Michel
01-07-09 21:43
Probeer eens te blazen in de DS zelf, waar de R4 in gaat.
Heb dit weekend ook gelijkaardig probleem gehad. En het blazen was de oplossing.
Kan wat stof zijn dat erin zit.

Emile 01-07-09 21:39
Ik heb een R4 8gb gekocht. Als ik hem in mijn ds stop dan wilt hij het niet doen. Maar als de kaart in een andere ds geplaatst wordt dan doet hij het gewoon. Mijn ds heb ik 1 maand geleden gekocht en alle normale spellen van de winkel doen het wel. Hoe zou dit kunnen. Ik heb nog wel garantie voor mijn ds. Wat moet ik doen.

Gilles
01-07-09 21:29
Ben al 6 maanden bezig met een R4 SDHC van 2G, maar kan tem 32G gaan.
De eerste ingebruikname had ik ook deze melding.
Heb dan de software gedownload die op de site stond van de kaart zelf.
Deze geinstalleerd en klaar is kees.
Het werkt prima.
DUS: Andere software op de micro SD

Robin
21-06-09 12:23
Ik heb een Nintendo DS lite en hiervoor een R4 met 4 gb geheugen besteld. Als ik spellen heb gedownload op het kaartje en het kaartje in de Nintendo doe krijg ik de melding: loading. Vervolgens doet ie niks. Wat doe ik fout? Of heb ik een verkeerde R4 kaart gekocht.
Gr.
Robin

steef
18-06-09 22:05
ik speel het spel van prof lauton op de nintendo ds en klap hem dicht als ik stop ik save alles, nu na weken open ik de ds om weer verder te spelen en ik MOET een nieuwe game/user openen/aanmaken alle geheugen die ik opgeslagen heb is weg???? hoe kan dit?? ik was al best ver in het spel en ik baal hier echt van

wie kan mij helpen??

dennis 09-06-09 21:55

ja dat kun beter nowel ff proberen
dat raden ze allemaal aan

boootjjeee 09-06-09 19:50
neee , hij is helemaal nieuw .. moet het dan ook ?

dennis
Homepage
09-06-09 19:47

heb je hem wel eerst ff geformateerd

boootjee 09-06-09 19:43
dankje

ik heb hem net gehad vandaag de r4 voor me ds ..

kan ik een nieuwe gaan kopen van 2 gb ..

balen .. maar bedankt !!!

dennis
Homepage
09-06-09 19:39

ik heb ook problemen met de 4 gb en 8 gb

probeer eens een 2 gb

de r4 is coor de ds niet voor de dsi dat is de r4i

2 gb bevalt het best

de grotere microSD van 4 en 8 kan soms geen save file maken

bootjeee 09-06-09 19:35
r4 sdhc 8 gb

winrare op de site van shareware versie 3.71

dennis 09-06-09 19:29

nog een paar vraagies

welke kaart heb je

waar heb je de software weg

bootjeee 09-06-09 19:23
software ja

allemaal nds ja

niet te vol nee

als ik op a klik krijg ik directory ... en nog een keer op a gaat die terug naar de lijst van spellen ...

dennis 09-06-09 19:12

een paar antwoorden

heb je eral sofware opgezet

zijn het .nds bestanden

niet allemaal vol zetten met spellen

en je kunt de spellen opstarten steeds op A klikken

Bootjee 09-06-09 18:46
hoi . help !! ik heb nu allemaal spelletjes gedownload op me r4 kaartje als ik mijn ds start krij ik netjes een lijst met alle spellen maar als ik er 1 aanklik die ik wil spelen krijg ik hem niet opgestart of hoe moet ik hem opstarten ????? please help

scorp 16-05-09 22:57

als het echt niet lukt kun je het microSD beter formateren

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes
1 2 3 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie