| Auteur |
VRAGEN over Nintendo ds spellen |
Kaz Woonplaats: Groningen |
11-03-10 22:24
Help! Kan iemand mij helpen wat ik wordt helemaal gek van mijn ds lite
Ik heb een ds met een super card ds one 2 gb, hij deed het altijd prima maar mijn computer zei laatst dat er bestanden beschadigd waren toen ik er een nieuw spel op wou zetten.
Dus de computer heeft het gerepareerd en ik heb het spel erop gezet.
Nou krijg ik als ik mijn ds aan zet met mijn super card erin de volgende fout melding:
Boot Moonshell
Moonshell version 1.41 by moonlight..
Jul 7 2008 17:50:15 GMT+09:00
ITCMO x 209bd30,0x0,0xpdc
DTCMO x 2099be4,0x0800000,0x214c
Init file system.
FileMAxcount is = 256
Not found EXFS.
Detected adapter is MPCF
( or external CF/SD memory adapter)
Find path…
Find.
Find./FOUND.---
Nou en dan nog 8 van die find dingen o.a sounds, music, private enz
Can not found Shell folder.
Kan iemand mij helpen?
Gr
|
harry Homepage |
05-03-10 22:59
misschien nieuwste software van de site van de r4
of de wat oudere software erop zetten er kan een foutje in zitten
of het kaart maakt geen goeie kontakt maakt
|
|
danielle |
05-03-10 20:07
wie kan mij helpen
mijn zoontje heeft een nintendo ds lite en daar heb ik alle benodigheden voor zodat ik de spelletjes kan downloaden. dat gaat ook allemaal goed en hij kan ze ook gewoon spelen.
maar als hij hem na ong 3 dagen spelen weer opstart en een spelletje aanklikt dan zegt het boven schermpje loading maar in het onderscherm slaat hij vast.
kan deze dan ook niet meer in mijn dsi afspelen.
ik formateer deze dan en zet alles er gewoon opnieuw op maar na 3 dagen weer hetzelfde.
kan iemand mij vertellen wat ik het beste kan doen???
gr danielle
|
mandy Woonplaats: almelo |
04-03-10 10:23
Hallo
ik heb spelletje op de r4 kaartje gezet
als mij dochtertje wil spellen gaat het prima
maar zo dra ik er andere game op wil zetten zie ik de spelletje wat me dochtertje gespeel heef 2x opstaan staat er acht sav dat heeft die nooit gedaan wie kan me helpen
zo raar het kaartje vol
mvg mandy
|
|
Arnold |
03-03-10 21:21
@Marscha mijn e-mail adres is: yo-yo-yo--@hotmail.com
mail plzz ff dat progammaatje
|
|
Karin |
18-02-10 23:09
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem als Marscha. Ik heb meerdere spellen waarbij ik de volgende melding op mijn DS krijg: The save data could not be accessed.Please turn the power off and reinsert the nds card.
Iemand een idee hoe dit verholpen kan worden ?
En weet iemand waar in een "goede" professor layton's Pandora's box kan downloaden ?
Ik hoop op een oplossing...alvast bedankt !
Gr.Karin.
|
|
Marscha |
09-01-10 21:15
Als je te zien krijgt couldn't find menu.dat
moet je dat programmatje instaleren!
als iemand dat nodig heeft geef dan maar je email adres dan stuur ik het wel op!
groetjes marscha
|
|
Marscha |
09-01-10 20:27
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem!!!
Ik weet hoe ik spelletjes moet downloaden,en hoe ik ze op mijn ds moet zetten...
Maar als je het spel voor het eerst speelt moet er altijd een save data geinstalleerd worden!!!
en dat doet hij dus niet bij mij!
er staat dan(The save data could not be accessed.Please turn the power off and reinsert the nds card.)
Als ik dan vervolgens het kaartje er uit haal en er weer in doe,doet hij het nog steeds niet !
Weet iemand wat ik hier aan moet doen???
Alvast Bedankt !
Groetjes marscha...
|
|
Sharon |
03-01-10 16:30
Hallo allemaal!
Ik heb dus een DSi waar ik dus een r4i kaartje bij heb.
Hij doet het nu.. kdenk al 3 maanden misschien wel langer zonder problemen,
Maar opeens na deze lange tijd heb ik gewoon weer nieuwe spellen er op gezet. Ik gaa ze spelen en toen opeens deed ik hem opnieuw aan voor een nieuw spel staat er:Menu?
En zo blijft het doorgaan na een paar keer blazen, opnieuw opstarten enz. enz.
Dus ik dacht laat ik de nieuwe spellen erafhalen..
Dus ik stopt hem in de pc staat er: Schijf is leeg!:S
Dus kdacht kopieer ik er opnieuw een spel in.. staat er: De schijf is vol haal er wat af zodat er genoeg mb over is?
Weet iemand wat ik moet doen?
Groetjes
|
quidem Woonplaats: hengel |
02-01-10 17:05
he, de nieuwe Legend of Zelda Spirit Tracks download link.
de rom is al gecrackt en is voledig speelbaar.
http://uploading.com/files/5684d134/4506%2B- %2BThe%2BLegend%2Bof%2BZelda%2BSpirit%2BTracks%2BCRACKED%2B%25 28U%2529%2528Xenophobia%2529.nds/
veel plz
|
|
adroos |
29-12-09 18:07
hallo ik heb inmiddels 80 spellen gedownload en ze doen het allemaal nu heb ik grand theft chinatown gedownload en die doet het niet weet iemand hier iets van
|
|
hoi |
27-12-09 14:51
wat je nog hebt anders mail maar ff
|
|
Tessa |
27-12-09 12:04
hallo, ik heb een ds lite en ik wil graag een
r4 kaart er bij kopen.
weet iemand wat ik er allemaal bij moet kopen?
alleen een kaart of ook een micro sd geheugen kaart?
alvast bedankt
|
|
Lisa |
20-12-09 18:25
heyy ik heb castaway gedownload van de sims.
Is helemaal goed gedaan kan hem goed spelen.
Slaat gewoon op. Ik kan hem dan gewoon weer bij load games openen.
Tot ik mijn ds uitzet en later weer verder wil spelen.
Dan is ie weg
Hebben meer mensen dit? En wat is het probleem. Het is een super leuk spel.
Maar wil niet iedere keer opnieuw spelen haha
groetjess
|
|
Gastenboek
|
Gratis website
|
Spellen spelen
|
Gratis forum
|
Clipjes
|
Gratis kerstcadeaus
|
Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
|
|
lincy |
06-12-09 14:25
ik heb op verschilende site's nds spellen gedownload maar als ik ze via winrar wil omzetten krijg ik de nds bestand ben een wit icoont en een loepje er op maar heb ik die op de r4 kaart op staan dan doet ie het iet weet iemand een hoe ik het ander kan of moeten doen??
|
Jessie Woonplaats: zweden |
03-12-09 18:23
Hoi
Ik heb een r4 en een geheugen kaart gekocht maar als ik spelletjes op me nintendo ds wilt zetten en ik doe de r4 en de geheugen kaart weer in me nds dat staat er heel de tijd loading...Dus hij kan het niet vinden zeg maar
Weet iemand wat ik nu moet doen??
HELP ME PLEASE
|
|
chesed |
12-11-09 17:10
Hallo ik heb een R4 kaartje voor mn NDS.
Als ik een spel er op zet dan krijg ik Untitled dan open ik hem en het beeld is wit.
Ik hoor dat het te maken heeft met '' firmware''
Weet iemand hoe ik dat kan downloaden en hoe ik dat moet installeren?
Of is het een ander probleem?
MVG Chesed
|
|
merel |
12-11-09 11:16
hij ziet de spellen niet wel ff kijken of het nds bestanden zijn
mischien is het een .rar of .zip dan moetje ze ff uitpakken met winrar of 7zipper
|
|
robert |
07-11-09 21:22
heb enkele spellen gedownload en op de kaart gezet. de ds geeft de foutcode :load rom errcode=-7.
weet iemand wat dit betekend?
bij voorbaat dank Robert
|
YJ Woonplaats: WORMERVEER |
06-11-09 13:30
FF VAN NET ME DS KAARTJE IS WEL STUK MAAR HIJ ZEGT WEL LOADING... RAAR HE
HELE TIJD WACHTEN HEB IK AL GEPROBEERT DUS DAT LUKT NIET
|
YJ Woonplaats: WORMERVEER |
06-11-09 13:20
IK HEB EEN DS KAARTJE JEWEETWEL DIE KLEINE WAAR JE SPELETJES OP DOET DIE IS PRONGGELUK STUK GEGAAN ER STAAT DAN LOADING... FINT IK VERVEELEND IK WIL ME KAARTJE WEER MAAKE MAAR HOE WEET JIJ HET GA DAN NAAR:HYVES.NL BRADYJAMAL
|
|
geheimpje_ |
06-11-09 12:13
ik heb een spel gedownload en als ik het wil spelen dan gaat dat niet..En ik heb die map ook uitgepakt wat nu?
|
Luuk Woonplaats: Nijmegen |
31-10-09 09:38
heey ik heb een r4 maar ik kan de allernieuwste spellen niet spelen en ik kan geen goeie update vinden weten jullie iets
|
ferdy Homepage |
28-10-09 15:24
Als hij cant not save file not find
zet alles weer op de computer wat op de microSD staat dan ff de microSD formateren en dan alles er alles ff weer opzetten
|
|
Demi |
28-10-09 13:09
Hallo!
Ik heb spellen gedownload, van Laura's Passie, maar als ik ze aanzet, krijg ik dit te zien: "The save data could not be accessed. Please turn the power off and reinsert the DS Card. "
Maar als ik het kaartje er dan opnieuw indoe, en opnieuw opstart enzo, krijg ik weer precies hetzelfde!
En op de computer staat wel een SAV file.
Kan iemand mij helpen ?!
xnull
|
patrick Woonplaats: arnhem |
25-10-09 15:31
hallo
ik het een kaart van ez flashV met 2 gb maar hij geeft bij het opstarten de fout aan can not found shell folder heeft iemand een idee om dit op te losen.ik hoor het graag groeten patrick
|
Wendy Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel |
27-09-09 22:01
Hallo, een vriend heeft spelletjes op de r4 van mijn dochtertje gezet. We zetten hem aan, krijg je de lijst, klik op een spel , maar dan geeft hij alleen aan in een raampje file information:Not support adapter?
Heel triest, weer geen spel spelen!
Hoe los ik dit snel op?
Er was een ander spel wat heel even aan ging, maar dat stopte snel en is er nu volgens mij af.?
Groetje Wendy
|
jolanda 69 Woonplaats: spijkenisse |
13-09-09 18:03
hallo ik heb een r4 kaart maar geen usb stick heb je die echt nodig of kan je ook via een externe kaartlezer verder komen de e software krijg ik wel via die kaartlezer op mijn kaart maar de spelletjes willen het niet gaan doen
wie kan mij helpen aub
|
|
sims |
19-08-09 14:44
ik heb een vraag over sims castaway (op een onbewoond eiland). ik kom niet verder. ik heb 3 personen ontmoet, maar met die man die ik heb ontmoet kan ik niet praten. het lijkt of mijn sim hem dan uitlacht. ik kom aan de ene kant niet verder dan waar een stuk hout ligt voor een boot. aan de andere kant kom ik niet verder dan de tempel.. weet iemand wat ik moet doen?
|
|
goeie site |
18-08-09 11:50
ik heb een goede site om spellen te downloaden: mininova.org. daar heb ik al 50 spellen van.
succes
|