logo

Visserij Forum...Stel hier Uw vragen, Reageer, of begin een nieuw onderwerp...Geen vuile taal aub...

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Verplaatsing forum

Neptunus 25-10-09 20:50
Sinds de verplaatsing van de forum button op de frontpage
is er nog maar weinig belangstelling voor zo te zien.

Al bijna een maand geen reacties of topics.!!

Joop
26-10-09 16:36
Helemaal met je eens,als je wat nieuws aansnijd komen er ook haast geen reacties.

Andries 27-10-09 16:43
Volgens mij hebben ze die knop alweert terug gezet.

Neptunus 08-11-09 22:19
Dat wel maar is een dood geheel zo !!!!!!!!!!!

Sportvisser 09-11-09 14:15
In het verleden werd er hier aan de discussies ook wel meegedaan door mensen van buiten de beroepsvisserij.
Het heeft er alle schijn van dat men de openbare discussie niet meer aandurft en terug in zijn schulp gekropen is. Omdat de knop wel opvallend abrupt is omgezet zal hier wel een oproep toe gedaan zijn.

Ik kan me best voorstellen dat het niet altijd leuk is om een andere mening te moeten horen, maar een openbare discussie kan wel leiden tot meer begrip voor elkaars standpunten, ook al ben je het niet eens.

Dat men de discussie niet aandurft is jammer, het suggereert dat men iets te verbergen heeft.

joop 09-11-09 16:19
Neptunus,daar ben ik het helemaal mee eens.Als je een onderwerp aansnijdt,ook op de verschillende andere forums op deze site krijg je dikwijls nietszeggende antwoorden.Dikwijls wordt degene die een leuke discussie wil opzetten compleet afgezeken,zonder naam natuurlijk.Dit zijn volgens mij gewoon figuren die niets,maar ook helemaal niets te zeggen/schrijven hebben,kunnen alleen maar alles afzeiken.Ben benieuwd of er hier door deze figuren een reactie op komt.

Neptunus 09-11-09 21:47
Als het in dit tempo doorgaat net als bij de andere Topics word het wel April eer er een reactie komt van de andere kant.
Vooralsnog is het een dooie boel zo.

Ronald
Homepage
12-11-09 09:13
Ik kijk (keek) hier ook regelmatig even maar het is idd èrg stil hier geworden....op www.kotterfoto.web-log.nl wordt nog wèl gediscussieerd over van alles en nog wat over de visserij!

peter
06-12-09 09:46
ronald is zijn eigen site aan het promoten.haha

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie