logo

Visserij Forum...Stel hier Uw vragen, Reageer, of begin een nieuw onderwerp...Geen vuile taal aub...

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Hoe erg verwatert de visserij?

Oscar (Student)
10-09-09 11:56
Hallo vissers,

Ik ben een student Media & Entertainment Management aan INHolland Haarlem. Momenteel doe ik met mijn projectgroep onderzoek naar de problemen in de visserij. De uitkomsten van dit onderzoek zullen wij samenbrengen in een mooie documentaire, die we binnen enkele weken zullen filmen.

Zoals jullie weten is Den Haag van plan de visserij volgend jaar 3 maanden stil te leggen. Daarnaast worden de hoeveelheden vis die gevangen mag worden verminderd, om verlies van vis in de zee te beperken.

Ik zou heel graag jullie mening hierover willen horen. Ik kan me voorstellen dat vele van jullie er, niet alleen financieel, maar ook op sociaal vlak, op achteruit gaan. Voelt het niet als een stukje leven wat van je wordt weggenomen?

Graag hoor ik via dit forum jullie reacties hierop. De documentaire zal binnenkort worden opgenomen, uiteraard in enkele vissersdorpen, welke gelegen zijn in Noord-Holland. Op dit ogenblik zijn we nog op zoek naar vissersdorpen, vissersbedrijven en vissers die in onze documentaire willen vertellen over hun leven als visser, en de problemen waar zij deze jaren mee te maken hebben/krijgen. Jullie kunnen mij bereiken op 415778@student.inholland.nl
Tevens vraag ik jullie hieronder enkele reacties te geven.

Vriendelijk bedankt,
Oscar Schade (student INHolland Haarlem)

Vraag 11-09-09 09:06
Gaan jullie alleen de binnenvisserij (Palingvangstverbod 3 mnd) doen dan of alle visserij in Nederland ? zo ja, dan zou ik eens met een Binnenvisser, en Garnalenvisser en Kotter (Tong en Schol) en als het kan een Hektrawler meegaan. ga dit filmen en praat met de bemanning en schippers, dan komt het wel goed.

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie