logo

Dutch Pedal Steel Player - forum started 05-10-06 - Alleen Pedal Steel Guitar onderwerpen svp

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

you tube kopieren

dolf 30-12-09 16:47
hoi Jan , bedankt voor alle info.
Van Frank (Belgie) had ik ook al wat info gekregen. Werkt prima.
Ben nu druk bezig steel-filmpjes en muziek op de I-pod te plaatsen. en er is aardig wat te zien op You Tube. Lekker genieten als ik straks 2 maanden op Bali ben.
De Fex heeft geen haast Jan. Wij vertrekken 7 januari
en komen terug 8 maart terug,
Ben blij dat je het hebt kunnen fiksen voor me.Alvast bedankt.
Volgend jaar spreken we verder af. Fijne jaarwisseling en een gezond 2010,

dolf

Jan Mulder
29-12-09 14:58
Hee Dolf,

Het is allemaal niet zo ingewikkeld hoor, het werkt als volgt:
Eerst kopieer je de url:b.v. (http://www.youtube.com/watch?v=qC6c9E79rtM ), daarna start je Vdownloader op en plak je url in de regel Video url, daarna selecteer je uitvoer formaat: Ipod/Iphoneen klik je op Download.
op een gegeven ogenblik zegt V downloader klaar, maar dan moet je nog ongeveer 1 a 2 minuten wachten met afsluiten, want het bestand wordt dan nog geconverteerd naar Iphone formaat.
Dan sla je het bestand op b.v. op je bureaublad, en start je programma Itune's van Apple op.
Sleep daarna je bestand van het bureuablad naar de map muziekvideo's en synchroniseer je Apple 80, na synchronisatie staat het bestand op je Mp4 speler en moet je het af kunnen spelen.
mocht je er niet uitkomen Dolf, dan doen we het samen via de telefoon en speel ik wel de helpdesk
Je Tubefex ligt gerepareerd klaar en is voorzien van een batteryless modificatie, ik heb alleen nog geen kans gezien om die kant op te komen.
alvast succes en een prettige jaarwisseling

groetjes Jan

Dolf Haring
26-12-09 18:55
Dag Jan,
Ik ben zo ver dat ik Vdownloader nu als software op de PC
heb geinstalleerd.Mijn bedoeling is dat ik songs ( en als dat mogelijk is ook de YouTube beelden) op mijn Ipod plaats.
Ik heb de Apple Classic met 80 giga geheugen en volgens mij kunnen daar naast foto's ook videobeelden op geplaatst worden.
Hoe nu verder om een You Tube steeler met geluid en beeld op de Ipod te krijgen.???
Please help me out !!!

Dolf

Jan Mulder
21-12-09 20:08
Hoi Arnold,

Als je als uitvoer formaat: Iphone /Ipod selecteerd krijg je ook een MP4 bestand, maar deze is dan maar 19 Mb groot en geschikt voor telefoon of Ipod of andere Mp4 speler.
Als je BIAB files zoekt, moet je maar even direkt mailen welke je wilt, ik heb er ongeveer 7500

arnold
21-12-09 16:38
hallo Jan
het is underdaad gelukt maar het bestand was 99 mb en was klaarblijkelijk te groot voormijn mp4 speler.
mar ik heb in ieder geval als mp3 bestand kunnen downloaden en overgezet op mijn mp4 speler.
bedankt voor je suggestie en fijne feestdagen
groetjes
arnold

Jan Mulder
18-12-09 14:45
Is het gelukt met gezang 392 Arnold?

Jan

Jan Mulder
15-12-09 17:41
Hoi Arnold,

hiervoor kun je Vdownloader gebruiken, is gratis en ik gebruik het zelf ook.

link= http://www.vdownloader.es/download.php

suc6 en groetjes

Jan

arnold kamphuis

15-12-09 16:47
hallo vrienden
ik kwam een nummer tegen op You Tube van David Hartley en wil dit nummer op mijn mp4 zetten om in te studeren.Ik vind dit een prachtig nummer,zeer gevoelig gespeeld.Kan iemand mij vertellen hoe ik dit nummer op mijn mp4 speler kopieer?http://www.youtube.com/watch?v=qC6c9E79rtM.
bij voorbaat dank.
groetjes
arnold

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie