| Auteur |
Fender SteelKing versterker |
|
Johan |
06-05-09 17:46
OK, helft is al binnen, wie nog?
JJ
|
|
Johan |
01-05-09 11:32
Dames en heren.
Ik heb een aantal keren gespeeld op een steelking en ben overtuigd!
Het is voor mij de ultieme steelgitaarversterker van dit moment.
Voor diegene die er een willen aanschaffen.
Waneer ik er minstens 10 afneem bij een bekende muziekzaak, (naam mag ik niet noemen ivm minimum verkoopprijs bepaald door importeur)kunnen we een zeer interessante korting krijgen de prijs zal beduidend lager liggen.Reken ergens rond de 800 euro.
Wel normale bon , garantie en service.
Wie er een wil kopen, mail mij prive.(alleen serieus, geen interessantdoenerij) Zogauw ik er 10 bijeen heb, ga ik bestellen.
Groet, Johannull
|
theo huiberts Woonplaats: westervoort |
30-04-09 17:08
Ben gitarist en speel ook steelguitar.
Wil binnenkort voor de steelguitar een steelking versterker aanschaffen.
Klinkt deze steelking net als een twinreverb als ik gitaar erop speel? Wie heeft hier ervaring mee, en wat zijn de resultaten?
|
|
Marcel Parijs |
28-02-08 11:37
Hier is de website van Andre Jacobs. Als je deze opent hoor je een nummer van mij die is opgenomen met een Fender Tone Master. Persoonlijk vind ik die weer wat warmer klinken dan de Steel King. Luister maar.
www.temanteman.nl
Marcel
|
|
Johan |
27-02-08 16:08
voor de liefhebbers : Bij Music store in dld
GIT0006571-000
Fender Steel King 4 Ohm, 200 Watt
Steel King 4 Ohm, 200 Watt Features: Leistung 200 Watt an 4 Ohm Bestückung 1x 15" Custom Eminence® 4 Ohm Lautsprecher mit Keramik Magneten 1 Kanal Input Schalter Reverb EQ Schalter Effektweg Semi-parametrische Klanregelung der Mitten XLR Ausgang mit Lautstärke-Regler Ground Lift und Pre-Post EQ Schalter...
[mehr Infos]
1098,00 €
pro Stück
--------------------------------------------------------------------------------
Auf Nachfrage
|
Peter Manuel Homepage Woonplaats: Eindhoven |
11-02-08 22:19
Hi Tony,
Ik lees op de posting dat je zeer tevreden bent over de Fender Steelking. Ik denk ook dat het een zeer goede versterker is. Hoewel ik een Peavey Session 500 heb, ben ik ervan overtuigd dat de Fender beter is. Zeker is dat Fender veel betere componenten gebruikt dan Peavey en ook duurzamer is (het behoud zijn waarde zoals Gibson).
mvg,
PM
|
Tony den Doop Homepage Woonplaats: Amsterdam |
11-02-08 21:44
Ik speel sinds 1 jaar op de Fender Steelking, en in combinatie met mijn \\\"Shobud The professional\\\" kan ik eindelijk tevreden zijn v.w.b. de sound, kracht en zuiverheid. Ik gebruik uitsluitend de reverb van de steelking en meer heb ik niet nodig. Ik heb altijd een Peavey versterker gebruikt, maar die legt af bij de steelking.
|
|
Bas Riede |
26-10-07 19:32
Heren,
Hartelijk bedankt voor de reacties. Ik heb inmiddels een Fender Steel King gekocht en ga hem uitproberen.
Groeten,
Bas
|
Frans vd Linden Homepage Woonplaats: Schaijk |
15-10-07 19:39
Fender of Peavey
in mijn geval is het Musicman of Peyvey.
Ik moet Johan gelijk geven, repeteren op de musicman (15" klinkt op niet te hoog volume mooi gebalanceerd, vooral het hoge is mooi zonder agressief te klinken. Op het podium komt die sound helaas niet meer uit de verf, en dan wint de peyvey session 500 ruimschoots met een betere definitie.
Groet Frans
|
|
Johan Jansen |
14-10-07 12:57
In de studio en bij kleine optredens zou ik voor de Fender gaan. mOET JE POWER DRAAIEN DAN GAAT DE fENDER SCHREEUWEN EN IS ALLE WARMTE WEG! Heb je het over een versterker waarmee je kunt gooien en smijten en die het dan nog doet, ga dan voor de peavey
Johan
|
Meine Bruinsma Homepage Woonplaats: Gorredijk |
13-10-07 23:41
Heb zelf sinds een half jaar een Fender Steelking.
Klinkt erg goed, ik vind hem beter klinken dan mijn vorige versterker, Peavey Session 500!
Het gewicht (bijna 30 kg) is zwaar, maar die Peavey was bijna net zo zwaar.
Zolang je er geen maraton mee gaat lopen is dit een ideale steelversterker!
Groetjes, Meine
|
pete johannisse Woonplaats: spijkenisse |
12-10-07 22:25
Mr. Emmons maakt in mijn vorige bericht een vergelijking tussen de Fender Steelking en de Peavey Nashville 112.
Mijn voorkeur gaat uit naar het buizengeluid van de Fender Twin
|
peter johanniss Woonplaats: spijkenisse |
12-10-07 22:19
Buddy Emmons
From:
Hermitage, TN USA Posted 9 Jul 2006 8:53 pm
--------------------------------------------------------------------------------
I like both amps for different reasons. The Fender, which I still have, has a solid warm mid range with extended highs and lows, while the Peavey has the best distortion free sound for its size and weight. However, when it comes to throwing one of them in the back of an SUV these days, I’ll go the light route. Maybe when I turn 70 next year I’ll feel differently, but not now.
|
Bas Riede
Homepage Woonplaats: Zuid-Beijerland |
11-10-07 13:04
Hallo,
Heeft iemand ervaring of kennis van het versterken van een pedalsteel met een Fender SteelKing? Momenteel gebruik ik een Fender TwinReverb blackface uit 1967 met oranje JBL\\\'s.
Met vriendelijke groet,
Bas
0653-552509
|