Welkom op het forum van de IFA Service Zuid-Nederland

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

bezine mengesel wartburg 311 van 1958

Hotforum
Gratis je eigen forum
J. van Hooidonk
Homepage
13-07-10 10:09

Helaas is deze Wartburg verkocht, maar we hebben nog wel een andere Wartburg te koop staan. Model 353 type W met Nederlands kenteken. Ook hebben we nog een Trabant 601 Hycomat te koop staan. Met of zonder Nederlands kenteken, dat moeten we afspreken of U zelf de Trabant naar het RDW brengt of dat wij dat voor U doen.

grz Joris

L. Schut
07-07-10 20:32
Hebben jullie deze Wartburg nog steeds te koop staan?
Want ik ben namelijk nog naar een dergelijke auto op zoek

J van Hooidonk
Homepage
14-04-10 22:03
Hallo Peter ,

Als je een Wartburg koopt moet je eerst opletten dat alle papaieren erbij zijn. Zowel de Duitse als de Nederlandse. Daarbij moet de auto compleet zijn. Dus geen onderdelen missen. Open de achterdeuren en kijk of de dorpel niet rot is. het zelfde geldt voor de voorste wielkasten. Binnenschermen moeten ook heel zijn. Motor moet lopen zonder geklapper of andere bijgeluiden. Remmen mogen niet vast zitten en de banden moeten op spanning zijn en goed. Nederlands kenteken het liefste met APK. De mengverhouding benzine olie is 1 liter olie op 40 liter benzine wel minerale olie gebruiken een synthetysche.

De vrijloop moet werken de Wartburg moet soepel schakelen. Koppeling niet slippen en de accu werken.

Kortom om een beetje gaaf exemplaar te kopen moet ie aan een paar zaken voldoen. Wij hebben er eentje staan. vraagprijs tussen de €500,- en €800,-
Mocht je interesse hebben, dan maken we een afspraak.

groeten Joris

P. Vergoossen

14-04-10 20:04
Wie weet welke en waar ik olie krijg voor een bezine mengsel van een wartburg 311 uit 1958.

waar moet ik op letten als ik zo'n oldtimer koop.

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie