logo

LEES DE HUISREGELS EN FAQ op http://www.hotforum.nl/forum/schuldhulp

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wat is eigenlijk het salaris van een wsnp bewindv?

Hotforum
Gratis je eigen forum
Elenieke
31-01-14 13:40
Zie het al , heb even paar topics terug gelezen ,jij hebt Beschermingsbewind of Budgetbeheer en die kosten zijn anders dan van een WSNP Bewindvoerder .
Waar het in dit topic over gaat is het Salaris van een WSNP Bewindvoerder en NIET dat van een Beschermingsbewindvoerder .
Deze twee Bewindvoerders doe verschillende zaken en zijn niet met elkaar te vergelijken .
De een werkt voor jou , betaalt vaste lasten ed en de ander kijkt erop toe dat er zoveel geld als mogelijk voor de schuldeisers in het laadje komt na toelating WSNP .

Elenieke
31-01-14 13:34
Cat , heb jij Beschermingsbewind ?

Cat
31-01-14 13:23
Mijn bewindvoerder int 87 per maand. Dus echt geen 50 euro.... Het verschilt denk ik per buro

Romana
31-01-14 07:38
Weet dat op mijn afschriften staat dat de bewindvoerder 70 euro per maand incasseerd..

Maickel
31-01-14 07:04
Maak het sommetje maar; 1220 + (12x50) = 1850 per jaar voor 16 uur werk. Dan begrijp je meteen waarom ze niet altijd voor je klaar kunnen staan.

suus1
30-01-14 19:58
nee dat zal per jaar zijn neem ik aan
vetpot zal het niet zijn als een advocaat normaal zo n 300 per uur vraagt.
ik belde bv vandaag voor nieuwe vtlb zei ze moet even je mail zoeken zijn er ook zoveel
dus ik zei gevat heb toch een inlichtingenplicht, nou daar voldeed ik ruim aan haha
maar stuur dan ook elke sollicitatie etc die ik doe door

P
30-01-14 19:35
Per maand voor alle zaken bij elkaar neem ik aan??!! Anders flink geld verdienen als je per saniet per maand 1220 + 50 euro krijgt??

suus1
30-01-14 17:25
1220 euro http://www.wsnp.rvr.org/pdf/Overzicht%20subsidies.pdf

P 30-01-14 16:52
Ik vroeg me voor de gein af wat zo iemand nu verdient als bewindvoerder WSNP aangewezen door de rechtbank? Ik weet dat er 52 euro vanuit de saniet word betaald elke maand, maar ik had ook begrepen dat een bewindvoerder wat subsidie kreeg van de staat? Zo ja hoeveel bedraagt dit voor een enkelvoudige WSNP zaak?

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie