logo

LEES DE HUISREGELS EN FAQ op http://www.hotforum.nl/forum/schuldhulp

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

VTLB 2012

Maickel
27-12-11 18:09
Als die berekening niet klopt moet je daar je Wsnp bewindvoerder op wijzen en vragen dit te corrigeren.

Nu zou het kunnen zijn dat uit praktische overwegingen hij deze berekening pas in januari opnieuw gaat maken als de nieuwe richtlijnen bekend zijn. Uiteraard zou je dan wel gecompenseerd moeten worden over 2011.

Stel deze vragen schriftelijk (per mail) aan je Wsnp bewindvoerder zodat er geen misverstanden over kunnen ontstaan.

Don
27-12-11 17:44

Ik heb de berekening van hem begin December ontvangen en de bedragen die daar staan kloppen niet, zijn dezelfde bedragen als in 2011 maarja nu krijg ik minder van de belastingdienst

Limi
27-12-11 13:31
Klopt. Zoals Maickel al schrijft moeten hier correcties voor komen. Echter is het wel zo, dat jouw bewindvoerder niks kan wijzigen, alvorens het programma überhaupt beschikbaar is.

Uit mijn hoofd komen nieuwe versies van de calculator uit in januari en juli van een jaar.

Maickel
26-12-11 23:30
ja, daar moeten correcties voor komen

Don

26-12-11 23:01

Ik heb een vraagje. Afgelopen jaar kreeg ik een voorlopige terug gaven van 182,00 per maand. Dit werd ook met mijn salaris verrekend zodat mijn VTLB lager uit viel. Logisch.

Met de berekening van de VTLB is mijn voorlopige teruggaaf over 2012 €182,00 maar ik krijg nu geen 182,00 van de belasting maar 89,00 , dit heb ik ook door gestuurd naar mijn bewindvoerder dat de berekening dus niet klopt.
Dit moet hij toch veranderen?

Enover 2011 moet ikm teug betalen maar dit is wel heel het jaar van mijn salaris ingehouden. Moet de bewindvoerder dit corrigeren? Want de teruggaaf die de belastingdienst rechtstreeks op mijn rekening stort is wel van mijn salaris afgehouden

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie