logo

LEES DE HUISREGELS EN FAQ op http://www.hotforum.nl/forum/schuldhulp

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Schuld bij bank

Hotforum
Gratis je eigen forum
Femke
27-07-10 21:41
De emoticon hoorde afsluitend bij de zin ''hier heb ik vriendelijk voor bedankt'' . Dit even rechtzetten leek me wel zo fijn!

Femke
27-07-10 21:33
De schuld die ik heb, waarvoor ik nu een WSNP aanvraag heb gedaan, is een schuld van een enorm krediet bij de ABN Amro. Ik had daar ook mijn betaalrekening lopen. Maar om beslaglegging te voorkomen is mij aangeraden bij een andere bank een nieuwe betaalrekening te openen. Dit wilde ik bij de Rabobank doen. Maar ik had hetzelfde probleem: vanwege mijn BKR wilden ze mij geen bankrekening geven. Ze (Rabobank personeel) hebben mij toen aangeraden naar de ING toe te gaan, die schijnen er het meest loyaal in te zijn. Tenslotte heeft ieder mens recht op tenminste één betaalrekening! Ik heb dit gedaan en ik kon inderdaad zonder problemen een rekening openen. Er werd me zelfs gevraagd of ik een limiet van -2000 euro erbij wilde. Hier heb ik vriendelijk voor bedankt. Eigenlijk te belachelijk voor woorden dat ik dus nog veel meer schulden bij een bank kan maken. Inmiddels weet ik wel beter!! Maar om on topic te blijven: probeer het dus eens bij de ING! Succes.

Sanne
26-07-10 18:44
Ik heb net een aavraag gedaan bij de sns bank..en nu dus maar duimen..Ik moet me salaris toch ergens op laten storten lijkt mij!!Ik kan moeilijk om een loonzakje gaan vragen,,Haha.

AN
26-07-10 18:39
Sanne de SNS gaat voor jou echt wel een rekening openen ikzelf zit al jaren bij de deze bank enige verschil had/heb geen aantekening bij BKR maar volgens mij is het ook als je er wel 1 hebt geen probleem.
Heel veel succes gaat zeker lukken!!!!!

Sanne
26-07-10 18:24
Wat een goei tips zeg dank jullie wel..Nee eerlijk gezegd heb ik t nergens anders geprobeerd omdat ik op verschillende site's zag dat je t eerst bij je eigen bank moet proberen vandaar!!
Ik ga morgen gelijk een andere bank proberen en zeggen dat ik een basis rekening wil..

Bedankt voor jullie reactie's

inge
26-07-10 18:20
Ik heb toevallig van de week een rekening geopend bij de sns bank. heb dit online gedaan... je moet wel je oude rekeningnummer opgeven. Ik had een postbank rekening die opgeheven is ivm roodstand en krediet.... kreeg wel gewoon sns rekening, dus proberen waard misschien.

Semke
26-07-10 18:00
Mijn, inmiddel ex-man, heeft tijdens de WSNP mét een BKRtoestsing, gewoon bij het kantoor van de SNS een nieuwe rekening geopend. Het kan dus wel!Suc6

marinus
26-07-10 17:58
Heb je het wel geprobeerd? Bij ons in de buurt is het met bkr notering geen probleem om een basisrekening te openen bij een andere bank. meteen bij vertellen dat je geen limiet rood staan wilt.

Jos en An
26-07-10 17:16
Lees het volgende topic even door, die staat vol van dit probleem.

weigering bankrekening KLIK HIER

Jos en An
26-07-10 17:09
Banken zijn verplicht om je een basis betaalrekening te geven.

Sanne
26-07-10 17:06
Bedankt vor je reactie,wou dat dat kon, maar sta nu eenmaal voor 5jaar geregistreerd en daarom kan ik t vergeten om een andere bank te proberen ivm negatieve BKR Regestratie..geen een bank wilt me meer..

Jos en An
26-07-10 17:03
Waarom neem je geen andere bank, die niet gerelateerd is aan de fortis bank?

Misschien dat de Rabobank of ING iets is voor je?

Sanne

26-07-10 16:52
Hallo,

Ik stuit op een heel groot probleem,ik kan geen rekening meer openen omdat ik een schuld heb gehad bij de fortisbank!Ik heb dit zonder schuldhulpverlening, maar wel via de deurwaarder afbetaald en uitendelijk tegen finale kwijting tot een akkoord gekomen.
Nu is mijn rekeningnr gesloten en kan er nergens geen geld meer worden gestort!!ik gebruik nu tijdelijk mijn vriends rekening maar wil graag mijn eigen rekening weer..
Nu wijst de fortis mij af en wil mij weigeren als klant ik heb gezegd dat ik een covenant rekening kan aanvragen en dat zij mij dan niet kunnen weigeren..maar nu hebben ze het dus over een instantie die moet tekenen op dat formulier van de NVB en dat naar de bank opsturen!
Maar het probleem is dus juist dat ik niet onder een instantie val zoals schuldhulpverlening of het leger des heils etc.ik weet dus niet of ik ooit nog een rekening kan openen..Lang verhaal ik weet t maar ik ben radeloos,,sorry.Vandaar mijn vraag aan jullie wat moet ik nu???????

Gr,Sanne

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie