logo

LEES DE HUISREGELS EN FAQ op http://www.hotforum.nl/forum/schuldhulp

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

SOCIALEDIENST ROOSENDAAL

toto
12-02-09 19:20
Je zou kunnen overwegen een klacht tegen die ambtenaar in te dienen. Helaas wellicht zal je je toch moeten wenden tot de sociale dienst als je geen inkomen hebt. Aanvraag indienen om voor een WWB uitkering in aanmerking te komen. Vergeet geen voorschot te vragen wegens broodnood. Zoveel mogelijk vaste lasten direct laten verrekenen met je uitkering. Dat maakt een goede indruk en geeft aan dat je daadwerkelijk aan je schulden wil gaan werken. Als de aanvraag is gedaan kan je je al wenden tot een bureau schuldhulp van de gemeente of direct bij de GKB. In ieder geval heel veel sterkte met de lange weg die je moet gaan maar laat je niet omver gooien door zo'n ambtenaar.

marloes
12-02-09 14:16
je moet allereerst een uitkering aanvragen of betaald werk zoeken
in de tussentijd moet je een aanvraag indienen bij de GKB

veel succes

LADY73 12-02-09 13:56
hallo

heefd iemand ervaringen met de socialedienst roosendaal
ik word er zo onbeschoft geholpen dat ik op instorten sta ik heb schulden met heel veel moeite ben ik daar naar toe gegaan om hulp werd ik gewoon vierkant uit gelachen omdat ik zoveel schulden heb die man zegt tegen mijn had je maar niet moeten scheiden

dus ik begon te huilen omdat ik het niet meer aankon zegt ie tegen mij je kan voor ons in fabriek gaan werken bij workstar 38 uur tegen minumloon hij zegt zodra je contract hebt getekend ga ik kijken wat ik voor schulden kan doen

wat moet ik nu doen dit kan toch echt niet

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie