| Auteur |
strooidienst |
|
sjarel |
27-12-09 07:03
Ge Moet echt nie zo kappe op de chauffeurs die in deze onstandigheden zeer mooi werk hebben verricht!
Het probleem zit hem bij de politieke verantwoordelijken :
zij zijn al kontent als hun straat gedaan is !
As ge dan klapt over de andere straten van het dorp of de stad dan ga hunne paraplu open want om een of andere voor mij onverklaarbare reden is dat niet hun job if erger nog is daar geen BUDGET voor
Die sukkelaars van de sociale wijk die niet gekuist is moete dan nie kakke he Ze hemme toch een dak boven hunne kop !!!!!
Zodus Bewoners van sociale wijken DENK hierover eens na het zou uw stem Bij de volgende Keuze wel Een Kunne Beinvloede !
|
|
Jakke |
24-12-09 20:43
nergens in de vorige berichten staat er ook maar iets dat de jongens van de strooidiensten bekritiseerd hoor! Ik (en Jos wsl ook) ben me ten volle bewust dat die mannen/vrouwen hun uiterste best doen en alleen maar de routes doen die ze opgelegd worden.
Wat ik wel bekritiseer is t feit dat er te weinig middelen zijn om op heel t grondgebied scherpenheuvel-zichem op n deftige tijdspanne de grootste wegen ALLEMAAL gedaan te krijgen! en niet alleen die rond scherpenheuvel te laten doen!
en wat die zomerbanden betreft, die liggen netjes te wachten tot t beter weer is. dus ja, ik heb ook winterbanden! maar tis niet omdat je winterbanden hebt, dat je je veilig moet gaan voelen. wat wij de laatste dagen nodig hadden, waren spijkerbanden! want op ijs pakt niks...
|
|
Den Teppe |
24-12-09 11:11
Zit toch zo niet te kakken op de strooidiensten. Die mensen hebben prima werk geleverd met de beschikbare middelen die ze hebben. Ik ben er zeker van dat jullie nu met zomerbandjes rondrijden op jullie auto's. En dan maar zeiken over veiligheid. Koop winterbanden en dan heb je de strooiwagen niet nodig.
|
|
Jakke |
23-12-09 21:19
jep, 't zelfde hier in Testelt. net zoals in 't begin van 't jaar hé... zoals altijd luisteren ze daar in t stadhuis niet naar de noden van de bewoners... k heb me deze week weer vaak afgevraagd waarom ik nog belasting betaal! zelfs nu liggen er nog straten spekglad bij! de enige strooiwagen die ik gezien heb, was er eentje uit aarschot. er zullen weer doden moeten vallen eer ze in actie schieten zeker?
|
jos Woonplaats: scherpenheuvel-zichem |
21-12-09 08:38
allee weer een paar pluspunten voor de stad scherpenheuvel-zichem. ben net thuis en ik vind het erg om nu naar scherpenheuvel te rijden want van een strooiwagen hebben ze hier nog nooit gehoord zo te zien of hebben ze hier in scherpenheuvel-zichem maar zout voor 1 dag. bij mij thuis zijn ze 1 dag komen strooien en daarna geen strooidienst meer te zien maar bij iemand van de politiek in scherpenheuvel die weet zelfs niet dat het bij hem heeft gesneeuwd want daar is geen sneeuw te zien hoe het toch weer opvalt .
maar mijn goede raad als ik een ongeval maak door het slechte werk van de stad gaan ze betalen.
|