Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Goedkope vis

Daan
15-04-08 22:13
Hi, Kan iemand vertellen waar ik goedkoop vis kan halen.

Heb het niet over een kilootje maar +/- 40 kilo gemengd. Dus wat forel, paling, poon en makreel.

Is voor een familieweekendje en dan snap je het wel

Hotforum
Gratis je eigen forum
dirk
19-04-08 10:12
[][]

DIRK
19-04-08 10:16
EVEN WAT SMILIES UIT PROBEREN, MAAR GOED. WAAR HAAL JE GOEDKOPE VIS.
*DE VISAFSLAG IK WEET NIET WAAR JE WOONT MAAR DAAR KOOP JE GOEDKOOP
* DE HORECA GROOTHANDEL SLIGRO,MAKRO HANOS OOK GOED EDIEPVRIES PRODUCTEN TE KRIJGEN
* DE MARKT DAAR IS JE EURO NOG STEEDS MEER WAARD VEEL HELE VISSEN EN MINDER FILETS BETER VOOR TE ROKEN.

VEEL PLEZIER MET JE FAMILIE
DIRK

viking
01-05-08 14:14
Gewoon naar een viszaak stappen,
als je 40 kg. tegelijk haalt,maken ze wel een prijsje voor je.
gr. en plezier,

viking

visser
06-05-08 16:29
Op de markt is je gulden een daalder waard!

Scheelt een hoop. Had pas gefileerde rode poon 9 kilo voor 15 euro. Das toch nie gek>?

richard
15-05-08 23:34
tja goedkope vis is vaak diepvries probeer op de markt of bij groothandel visse heel te krijgen bv poon als je beetje handig ben fileer je zelf en scheeld in kg prijs ik fileer t zelf wel en van bv afval van poon tong of andere witvis kun je altijd een soepje van trekke dus weg gooien van graat/koppe blijfd ook zonde maar goed
ben ook geen amateur meer

tip zalm roken doet liefst hangend en 10 cm van zalm zijde aan staart vast knope met mast worp (normale knopen blijve los )mast worp trekt zig altijd vast zovoor kom je dat je zalm er afdonderd en 40 gram grof zee zout op kg vis of opt oog wit zouten en ongeveer uur of 10 laten ligge afspoelen droog maken en 3 uurtjes koud roken

Gerjan
19-07-08 20:54
In het water heb je veel goedkope vis.

Arno
Homepage
02-12-08 21:28
Hanos is perfect ! Alleen niet voor particulieren. Paling kun je kopen bij de diverse kwekerijen in NL (ff googelen).
ZGN Rode aal is trouwens het best (zachter dan de schieralen uit de meeste kwekerijen).
Voor rode aal kun je terecht bij Dries vd Berg in Harderwijk (vd berg palingrokerij op google opzoeken)

Suc 6

Arno

kees
05-06-11 18:47
als je goedkope en goede kwaliteit wil kun je de palingen het beste bij palingrokerij konter kopen in Vollenhove

Jan
24-04-13 22:49
Misschien kan ik wat voor jou betekenen ik ken veel mensen in de vishandel

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie