26-12-11 18:21Vandaag, 2de Kerstdag, wat van de caloriën van gisteren proberen te verbranden. Daarvoor zijn we naar het midden Limburgse gereden, omdat het in Zuid Limburg te drassig zou zijn in de weilanden en bossen, na de regenval van de afgelopen dagen.
Deze wandeling binnen 2.15 uur gelopen, met inderdaad veel ganzen onderweg.
De stuw is zeker even het bekijken waard. Voor de rest zijn er weinig uitdagingen in deze wandeling.
Groetjes.
WSC VJeO Woonplaats: Wessem
08-10-11 16:03Op zondag 8 mei 2011 deze route gelopen en ondanks dat het voor ons een 'thuiswedstrijd' leek, wij wonen in Wessem, toch weer nieuwe paadjes ontdekt en nieuwe dingen gezien. De omgeving is prachtig, afwisselend en elk jaargetijde anders. In het voorjaar wel enige brandnetels, maar 't is goed te doen. Vaker hier gefietst en wandelend is het toch weer een ander aanblik.
Buitenverblijf Mispadenhof is een aanrader, zeker met lekker weer op het mooie terras.
21-08-11 14:29Gisteren ,20 augustus 2011, deze heerlijke wandeling gelopen. Hele goed omschrijving dat is iedere keer weer een genot. Zeer afwisselend, langs het beekje beetje brandnetels maar die zijn goed opzij te duwen en het is een schitterend pad. Na de stuw te zijn gepasseerd aan de rechterzijde inderdaad veel ganzen en net zo leuk 100 meter verder schieten wel enige tientallen konijntjes de het pad over de bossages in. Grappig gezicht en onze Sjefke wist niet waar ie kijken moest. Hoewel het goed warm was, goed te lopen en prima uitspanningen zoals aangegeven in de omschrijving waar het goed even uitblazen is. Marijke die hier net woont (komt uit Rotterdam) denkt dat ze al enige maanden alleen maar vacantie heeft.........Zo is Limburg dus!
diana diana8 bij kpnplanet.nl Woonplaats: maarheeze
06-02-11 14:51Vandaag deze route gelopen. Constant in mijn achterhoofd gehad, wat moet het hier er onvoorstelbaar anders uitzien in het voorjaar of tegen de oogst. En dat wordt dan nog eens bevestigd door mijn foto's van vandaag en die van de site. Onherkenbaar.
Een botsende route, boomgaarden, heel veel ganzen, reigers, stilte, omzoomd door telkens weer die clauscentrale en de vele hoogspanningsmasten. Ik ga op een mooie mei avond nog eens terug. Mooie bijzondere route