logo

Klik op NIEUWE REACTIE

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wandeling 291. 's Gravenvoeren

Hotforum
Gratis je eigen forum
ine
emond034 bij planet.nl
26-01-12 16:06
hallo allemaal,
op 15-1-2012 deze wandeling weer gelopen!!!Dit is voor mij een topwandeling.Ik heb deze route al meerdere malen gelopen en is een van mijn favourieten.Je kunt hem zelf wat langer maken.Deze wandeling kun je zomer en winter lopen,altijd schitterende uitzichten.Het is een korte maar pittige wandeling over mooie paden en wegen gelegen in een prachtig gebied.De paden zijn soms zeer modderig en glibberig maar dat maakt het extra spannend.Nogmaals dit is een topwandeling met hellingen en afdalingen en prachtige uitzichten.Bij cafe de wandelaar kun je heerlijk nagenieten,vriendelijk personeel en zeer gemoedelijk.(met aparte rookruimte)
tot de volgende keer,groetjes ine

L&L
26-06-11 19:00
De voerstreek, tja, dan weet je van te voren al dat je prachtige panorama's te wachten staan! Je moet er hier wel wat voor doen, want in het begin is het stevig klimmen.
Maar zeker weer de moeite waard.
Deze hebben we samen met de stadswandeling van Herve (Nr.360) gedaan.

de sjaerkes
dianabovens bij hotmail.com
26-09-10 23:16
vandaag extra opgestaan vanuit mijn nachtdienst om deze super wandeling te lopen. het was absoluut de moeite waard, weer zat lekker mee. de paden waren drassig door de regenval van de afgelopen dagen maar vormde zeker geen probleem. beschrijving was erg goed. de soep bij cafe de wandelaar eveneens . ron, diana en hond senna

ine
emond034 bij planet.nl
27-12-09 13:19
hallo allemaal,Op een prachtige winterse dag 23-12-2009 deze wandeling gewandeld.Dit is een zeer prachtige korte wandeling.Het is inderdaad een pittige korte wandeling die vandaag bijzonder spannend was.De wegen en zeer zeker de paden waren spiegelglad.De route was een avontuur maar echt zeer mooi en prachtig.De uitzichten zijn zeer mooi.Er zitten een paar hellilngen in maar ook gaat het naar beneden en als het glad is valt dat niet mee.Ik heb me zeer prima geamuseerd.Misschien wel een van de mooiste routes zeker met een zonnetje erbij.Helaas was de steenboskapel gesloten maar ik kreeg even later een fluitconcert van de vogels.Cafe de wandelaar is een zeer perfecte plek om even wat uitte rusten en om wat na te genieten.Zeer vriendelijke plaats.tot de volgende keer,groetjes ine

Haagsma
12-07-09 19:00
Vandaag deze schitterende wandeling gemaakt. Wat is de Voerstreek toch mooi! Leuk café aan het eind. Beschrijving prima!

wgzl 26-05-09 18:21
291

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie