logo

Klik op NIEUWE REACTIE

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wandeling 264. Holset

Peter Meesters
08-05-10 18:57
Hele mooie wandeling met prachtige vergezichten en de Apfelstrudel met ijs, slagroom met vanillesaus, na afloop bij restaurant 't Klukske in Holset is een aanrader

Ans en Annemie
29-04-10 10:46
Op een geweldige zonnige dag in April deze wandeling gemaakt samen met Hollandse vriending. Zij heeft genoten net als ik, prima bewegwijzerd en prachtige uitzichten ook voor mij als Limbo

peter en annie
26-04-10 08:51
25-04-2010 genoten van deze prachtige wandeling

ine
13-03-10 19:42
hallo allemaal,
Op 9 maart 2010 deze wandeling gelopen.Ik had niet verwacht nog in maart nogin de sneeuw te lopen maar hier lag de sneeuw nog flink dik.Dit is een prachtige mooie route.Zeer afwisselend.Met alle limburgse aspecten erop en eraan.De route is goed te lopen maar met sneeuw en ijzel af en toe erg pittig.De uitzichten zijn schitterend.De beschrijving is goed maar je moet in het bos met besneeuwde paden ook op de groene paaltjes letten.In Holset is genoeg horeca om lekker na te genieten.Perfect.tot de volgende keer,groetjes ine

Pim Mellegers
17-08-09 06:58
1-8 deze route gelopen. Schitterende uitzichten, heel sfeervol door de weilanden, lngs hagen en bosranden, goed te doen ondanks de hellingen.
Bedankt!

Vlaardings wandelduo

E en T
23-05-09 17:39
Wat een pracht van een wandeling. Dan liggen er zomaar langs vaak "ongehoebelde" paden de mooiste vergezichten te wachten om bewonderd te worden. We hebben genoten. De wandeling was pittig, maar goed te doen.
Dank je wel

chrit baetsen
06-04-09 09:30
gecombineerd met route 259 vaals, probeer in holset ook eens "de oude stroopkokerij".

Lemmens
29-03-09 14:44
Opmerkelijk hoe Jos steeds maar weer zo'n schitterende route uit zijn hoed weet te toveren! Prachtig uitzicht op Wolfhaag. 't Klukske is heel gezellig!

wgzl 12-01-09 14:30
264

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie