logo

Klik op NIEUWE REACTIE

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wandeling 259. Vaals

Hotforum
Gratis je eigen forum
Ine en Wiel
inevanvenrooij bij gmail.com
25-04-12 14:56
Mooie, afwisselende wandeling. Met een, zoals, we gewend zijn van deze site, duidelijke routebeschrijving.
Voldoende bankjes om lekker te pauzeren.

Jack Wildhagen
jwildhagen bij home.nl
25-06-10 21:38
Vandaag hebben mijn vrouw en ik deze prachtige tocht gelopen .Bij punt7 "Aan de kruising met een dikke beuk",moet ik zeggen dat deze beuk net was omgezaagd.Vandaag lag de boom er nog naast ,echter binnenkort zul je alleen nog de grote stronk kunnen zien.

ine
emond034 bij planet.nl
01-05-10 13:13
hallo allemaal,op 27-4-2010 deze wandeling vaals gelopen.Dit is wederom een sterrenwandeling.Het is een prachtige tocht door het zeer grote bos.Het is een goede routebescrijving maar je moet toch erg goed opletten.Fijn met de rood/wit bewegwijzering.Het eerste gedeelte geeft prachtig uitzichten.Je hoort vele vogeltjes fluiten en hier en daar een muisje of korenwolf wegschieten.Punt 8 is een beetje onduidelijk omdat hier vele bomen omgekapt liggen.Je moet echt doorlopen tot de greppel.Smalle paadje is toch goed te zien.Op verharde weg het steile pad naar boven lag ook helemaal vol met bomen.Ik heb daarom de verharde weg gevolgd die ook weer op het drielanden punt uitkomt.Ik heb ontzetend genoeten van deze prachtige wandeling.

Marjo
fmmmheuts bij planet.nl
01-11-09 15:51
erg mooie tocht, geheel tussen de herfstkleuren. Magnifique. Zeker voor herhaling vatbaar. Eigenlijk niet verlopen dankzij goede routebeschrijving.

chrit baetsen
c.a.baetsen bij home.nl
06-04-09 09:26
gecombineerd met 264 holset, bij punt 8 niet terug naar drielandenpunt maar rode paaltjes gevolgd naar verkeersweg gemmenich en ingestapt op punt 4 route holset. mooie combinatie, voor herhaling vatbaar!!

Stevens
20-02-09 19:16
Tjonge wat een flinke boswandeling! Hier kun je echt verdwalen. gelukkig hebben we Jos zijn routebeschrijving! In de zomer doen we m nog eens.

wgzl 15-12-08 15:37
259

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie