logo

Klik op NIEUWE REACTIE

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wandeling 262. s'Gravenvoeren

Hotforum
Gratis je eigen forum
Monique Broxter
07-01-12 10:39
Hallo Jos, Op de website riep je ons op om maar lekker te gaan wandelen, ondanks de drassige paden.Groot gelijk!
Helaas heb ik vorige week in het natte weiland bij Ketten mijn kuitbeen gebroken, en heeft Orbis in Sittard het bot voorzien van een mooie plaat.Zo kun je dus het nieuwe jaar ook starten.Over 6 weken hoop ik weer te mogen wandelen.
Deze wandeling leek ons erg mooi, wordt vervolgd.

Ik wens je van harte beterschap!
Groetjes
Jos

ine
emond034 bij planet.nl
06-08-09 11:44
hallo allemaal,
op 4-08-2009 deze wandeling gelopen op een warme zomerse dag.In de bossen is het lekker om te wandelen.De voerstreek is inderdaad prachtig.Er zitten wat hellingen in maar die zijn goed te lopen.De uitzichten zijn prachtig zeker met een blauwe hemel.Het pad langs de watergreppels is zeer apart.Bij punt 6 is het effe opletten.Het pad lijkt op het plateau naar rechts te gaan maar je moet gewoon rechtdoor lopen.In de swaen is het zeker lekker op het terras zitten.tot de volgende keer,groetjes ine

L&L
19-03-09 21:27
Weer een juweeltje!! Er zitten wel een paar pittige klimmetjes in, maar de uitzichten zijn dan ook wel de moeite waard.
Van een schaal 1-10, krijgt deze van mij een 8!

Smeets
15-03-09 16:35
Wat een prachtige wandeling, vooral het paadje bij Schophem en de weilanden in het Noorbeekdal. Bij Afspanning de Swaen was het ook gezellig!

wgzl 12-12-08 18:37
262

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie