Henk en Harry Henk.Grispen bij ziggo.nl Woonplaats: Echt
23-04-12 14:54Vanmorgen deze wandeling gemaakt. Rustige wandeling met mooie vergezichten op Geleen, Sittard, de watertoren van Schimmert en nog veel meer. Perfecte beschrijving. Aanrader als je een kleine route wil lopen.
Finy Wolfs jljwolfs bij home.nl Woonplaats: Valkenburg
27-02-11 20:35Hallo Jos, vandaag route 258 Doenrade gelopen. Prima beschrijving. Mooie tocht en hoewel ik ook deze streek enigszins ken, ben ik toch weer op een aantal onbekende plekjes geweest. Langs de beek bij Wolhagerbos was het moeilijk lopen door erge natheid en houtkap. Bij nat weer is dit niet aan te raden. Verder ondanks de regen erg genoten en veel gezien.
Dank Finy
Mathieu Simons amj.simons bij hetnet.nl Woonplaats: Brunssum Homepage
05-06-09 19:08Leuke afwisselende wandeling, en een lekker ijsje gegeten bij Coumans.
Het langs de weg lopen naar Oirsbeek is idd. niet van gevaren ontbloot, door het ontbreken van een fiets/voetpad, maar dat is meer een verwijt aan de gemeente Oirsbeek, dan aan Jos.
We hebben in ieder geval weer een ontspannende middag gehad, waarvoor onze dank!!
Stevens Woonplaats: Roermond
24-05-09 17:17vandaag deze mooie route gelopen. Heel mooie natuur en die stukken asfaltweg (die de heer Hein LEVENSGEVAARLIJK noemt) zijn niet gevaarlijker dan alle andere asfaltwegen in deze gids. Soms zijn er geen paden voorhanden. Dat de maker van de site dingen verwijder is zijn goed recht. Wij zijn in elk geval grote fans! Topwandeling!
Hein
23-05-09 17:46Jammer dat mijnheer Wlazlo altijd een reactie verandert als er een paar woordjes in staan die niet in zijn rijtje thuis horen (ik vindt er niks verkeerds aan als ik schrijf dat er bepaalde stukken weg bij zijn waar het levensgevaarlijk wandelen is in verband met het verkeer) Ja, en u beste mijnheer Smeets u weet hoogstwaarschijnlijk niet het verschil tussen twee stukjes en enkelen honderden meters tot zeker een kilometer. Koop eens een GPS.
Smeets
17-05-09 17:09Rustige wandeling met veel mooie stukken natuur! Er zijn twee stukjes verkeersweg maar als u links loopt is dit geen probleem. Nooit gedacht dat je hier zo fijn kon wandelen!
Hein heincobben bij hetnet.nl Woonplaats: kerkrade
16-05-09 17:02Mooie wandeling, er zijn wel verkeerswegen waar op gewandelt moet worden.
Henny danny.bonk bij tele2allin.be Woonplaats: Leut
01-03-09 21:29Verrassend leuke route, de holle weg na Puth is een natuurmonument zo mooi! Heb nog nooit zoveel zitbankjes gezien als tijdens deze tocht. Applaus voor de goede beschrijving.
Smeets
08-02-09 13:26Wat een onverwacht mooie route, in de zomer zal ie nog mooier zijn! Beschrijving top!