logo

Klik op NIEUWE REACTIE

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wandeling 256. Sint-Geertruid

Hotforum
Gratis je eigen forum
ine
emond034 bij planet.nl
11-04-11 20:00
hallo allemaal,zoals gezegd heb ik deze wandeling wederom gelopen.Maar nu in de lente.Ik heb wederom genoten.Dit is een prachtige wandeling die niet te lang is.De routebeschrijving is duidelijk.Je heb tijd genoeg om te kijken naar de bloesem,de bloemen de knoppen en te luisteren naar de vogels.Fijne wandeling.Bij de boskant kun je lekker op het terras nagenieten.tot de volgende keer,groetjes ine.

de sjaerkes
dianabovens bij hotmail.com
25-09-10 01:48
zeer mooie wandeling. leuke afwisseling tussen bos en veldwegen.
1 wei was wel afgesloten(daar waar je van wei naar wei moet oversteken) maar dat mocht de pret niet drukken, door de duidelijke kaart zijn we gewoon naar het volgend punt gelopen, veldkruis. ron en diana

ine
emond034 bij planet.nl
03-02-09 11:36
hallo allemaal,
op 31-1-2009 deze nieuwe wandeling gelopen.Het is een schitterende wandeling die niet te moeilijk is.Er zitten wat kleine heuveltjes in maar deze zijn makkkelijk te lopen.De kerk van st geerttruid steekt mooi boven het savelsbos uit.De holle paden zijn prachtig,helaas nog weinig groen.maar nu zie je weer andere mooie dingen zoals een bevroren vijver met een knalrode kano erbij.Prachtig.De wandelilng is niet te lang en de beschrijving is uitstekend.Al met al een geweldige mooie wandeling die ik zeer zeker nog in in ander jaargetijde ga lopen.De camping de bosrand is voorlopig alleen nog in het weekeinde open.tot de volgende keer,groetjes ine

Jansen
28-01-09 19:39
Heel leuke wandeling en na afloop fijn nagenieten in het eercafé! Beschrijving top!

wgzl 27-10-08 16:48
256

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie