logo

Klik op NIEUWE REACTIE

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wandeling 225. Wijlre

Hotforum
Gratis je eigen forum
L&L
20-10-11 18:46
Hij was weer lekker, Jos!! Weer een heerlijke heuvelachtige, afwisselende wandeling in het najaars-zonnetje. Veel bergop en af, maar je wordt er ook veel voor beloont.
Even opletten bij het eind van punt 1 geel/rood/blauw), hier was het rode paaltje weg. Na de picknickplaats dus de eerst bosweg R omlaag bij de geel/blauwe paaltjes.

Groetjes,

ine
emond034 bij planet.nl
03-03-09 18:49
Hallo allemaal,
Op 3-3-2009 wandeling wijlre gelopen.Ik vind dit echt een top wandeling.Ik heb van het begin tot het einde genoten.De route is af en toe wel pittig en gaat goed berg op maar het is echt allemaal de moeite waard.Het zonnetje kwam af en toe te voorschijn wat een extra mooi uitzicht geeft.Vanwege de tijd van het jaar kun je heel goed,mooi ver kijken.Verschillende dorpen met kerktorens erboven.Mooie huizen.De groene weilanden zien er schoon uit.In de bossen is het nog kaal maar je moet naar de vogelgeluiden luisteren en de mooie vormen van de bomen kijken.Prachtig.De route is zeer goed beschreven.De paden goed begaanbaar tot op het einde bij het bruggetje en de draaihekjes.Daar zakte ik bijna tot mijn enkels in de modder.Zeer vochtig.Loop zoveel mogelijk links.In Wijlre was het cafe gesloten op dinsdag en ook in eys bie de tantes was het dicht (op wo open)Tot de volgende keer,groetjes ine

Marcel
marcelbovenland bij gmail.com
21-07-08 22:47
Beste Jos

Zondag 20 juli 2008 hebben wij deze wandeling gemaakt.
Leuke mooie wandeling met prachtige uitzichten en een prima route beschrijving.
Lekker genoten van een Limburgsetapas by de tantes.

Met vriendelijke groet Marcel en Ans

Wolfs
25-06-08 09:22
Alweer de zoveelste schitterende wandeling van Wandelgids Zuid-Limburg! Houdt het dan nooit op.....Top dat al die cafés erbij staan!

wgzl 28-05-08 14:01
225

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie