24-05-10 22:15Vandaag(2ePinksterdag) was het een prachtig warme dag om eens een mooie koele boswandeling te maken. Daar was nr.223 uiterst geschikt voor. Bij het 3-landenpunt was het een drukte van jewelste. Daar zijn we dus niet lang gebleven en hebben snel weer de rust van het bos opgezocht.
ine emond034 bij planet.nl Woonplaats: maastricht
16-07-09 19:04hallo allemaal,
op een warme zomerse dag,15-7-2009 deze boswandeling gelopen.Prachtig gelegen startpunt.De wandelilng loopt veel door het schaduwrijke,mooie bos.Prachtige bospaden.Zeer afwisselend.Er zitten meer dalingen als hellingen in de route.Leuk even op het drielandenpunt te komen.Ik vond de route zelfs te kort,zo heb ik er van genoten.Lodge 7 is een fijne plek om nate genieten.Prachtige uitzichten.tot de volgende keer,groetjes ine
christiane hoekenchristiane bij hotmail.com Woonplaats: maaseik
14-02-09 16:57prachtige wandeling, heel goede omschrijving. wij komen zeker in de zomer terug
Lidy Sonneville m.sonneville bij home.nl Woonplaats: Weert
28-12-08 20:45Vandaag voor deze wandeling gekozen omdat mijn moeder meeging om ergens gezellig te kunnen zitten met mooi uitzicht. Ze koos voor lodge 7. Er gaan maar 2 wandelingen vanaf lodge 7 en de andere wandeling(nr 28)hadden we al gelopen. We hebben hier absoluut geen spijt van gehad. Met een stralende zon en gelukkig viel de wind ook nog mee hebben we genoten van deze mooie afwisselende wandeling. We werden gegeregeld voorgeschoteld met prachtige vergezichten. We gaan deze wandeling zeker nog een keer lopen in de zomer. Zelfs mijn broer wonend in Singapore geniet van jou wandelingen. Deze wandeling is zeker een aanrader. Daarna nog heerlijk geluncht bij lodge 7,wat zeker de moeite waard is.
Berry bjbuunk bij hetnet.nl Woonplaats: Limbricht
28-09-08 21:48Vandaag 28-9-08 bij schitterend weer, deze leuke route gelopen. Perfecte omschrijving. Wel goed schoeisel dragen oa. door de holle wegen. Ook onze hond had het prima naar zijn zin.
12-05-08 10:47Wandeling 223 Vaals; net via de nieuwsbrief binnen of we zjn alweer op weg! Prachtige wandeling. Lekker in de bossen met 25 graden en prachtige panorama's rond Vaals! We kijken reeds uit naar nr.224. Jos, ga vooral nog jaren zo door!