logo

Klik op NIEUWE REACTIE

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wandeling 206. Eben

Hotforum
Gratis je eigen forum
Joëlle
09-04-10 21:21
De reactie van vorige lopers kan ik beamen. Het leek af en toe wel een vuilstort en daarbij nog veel geluidsoverlast. Onze minste route tot nog toe

Smeets
11-10-09 22:38
Vandaag deze mooie wandeling gelopen. Dit is echt België en apart. Modder hoort bij regen. Zo kort bij huis wandel je in een vreemde wereld. Wij hebben genoten en gaan deze nog eens in de zomer doen.

Geogajes
11-10-09 13:18
javascript:void(0);Na een aantal prachtige wandelingen van Wandelgids Zuid-Limburg viel deze me ronduit tegen. Het natuurgebied Montagne St Pierre is prachtig, maar de herrie van de cementfabriek niet. Na de oversteek van de Hallembaye volgen er enkel kilometers waar ik in mijn schaarse vrije tijd gewoon niet wil zijn: totaal kapotgereden asfalt waar je door 4WD's vanaf wordt geduwd en daarna de 'schoonheid' van een verlaten groeve/dumpplaats/motorcrossterrein... Gelukkig maakt het charmante Jekerdal daarna nog wat goed.
Nattigheid is hier echt een probleem. Toen wij er liepen was er slechts een paar mm gevallen (daarvoor weken droog) en dat maakte er al een blubbertroep van.
Zoek liever een andere wandeling uit de lange lijst!

ine
emond034 bij planet.nl
09-09-08 19:05
hallo allemaal,
op 8-09-08 de wandeling in eben gemaakt.Echt een belgische route.De route is afwsselend zo ook in schoonheid.Sommige stukken zijn prachtig (In het bos is het zeer mooi) en zeer apart en andere gedeeltes vond ik wat saai.De paden zijn goed begaanbaar en de route klopt perfect.De klim naar boven is toch wel te doen ook omdat er een trap naar boven loopt.Verder niet moeilijk te lopen.De toren komt zeer onverwacht en is zeer apart.
tot de volgende keer,groetjes Ine

marjo,guill.
ghochstenbach bij versatel.nl
Homepage
01-05-08 20:08
30-4 wandeling in eben 206 gelopen wederom een mooie
wandeling van uw site alleen jammer dat er zoveel afval
gedumpt wordt langs de route.
groetjes

Jef Jacobs
jgm.jacobs bij hetnet.nl
10-04-08 13:12

Op 9 april wandeling rondom Eben gelopen.
Een 5-sterrenwandeling in een prachtige omgeving.
We boften, dat het al een paar dagen niet geregend had.
Bij veel nattigheid moet je er niet aan beginnen.
We hebben er ruim drie uur over gedaan, zonder pauze.
Voor ons gevoel is de wandeling langer dan 11 km. Dat komt waarschijnlijk door de pittige beklimmingen. Dan ligt het gemiddelde aanzienlijk lager.
Enige minpuntje is dat er geen horecagelegenheid langs de route ligt.

Harry
13-03-08 16:48
Hallo Jos, Ik heb vandaag route 206 gelopen, ook dit is weer een mooie route, sommige stukken kende ik al van de andere routes rond Wonck. Gelukkig goed weer, alleen is dit een route voor als het niet pas geregend heeft

wgzl 01-03-08 14:54
206

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie