logo

Klik op NIEUWE REACTIE

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wandeling 203. Epen

Hotforum
Gratis je eigen forum
ine
emond034 bij planet.nl
01-04-12 12:32
hallo allemaal,op 29-3-2012 dez wandeling voor de tweede keer gelopen.Dit is bijna een 10sterren wandeling voor mij.Het is een redelijke pittige wandeling maar je krijgt prachtige uitzichten te zien.De natuur begint zich te ontlokken,de bomen staan in knop,narcissen,witte bos anemoontjes,paarse bloemetjes enz.Je loopt over goede wegen en paden (bij punt 2 een smal pad) en je loopt langs zeer mooie vakwerkhuizen.Al met al in een woord:schittend.Bij de smidse kun je lekker en vriendelijk nagenieten. tot de volgende keer,groetjes ine

Rob en Helma
07-07-11 19:27
Vandaag tocht 203 gelopen. Tussen punt 2 en 3 even een slecht stukje om door te lopen. Als oplossing onder het prikkeldraard door en via de weide. Bij punt 5 even verkeerd gelopen doch dit was ws. onze eigen schuld. Even niet goed opgelet. Verder een prachtige tocht en zeer de moeite waard.

Ad Molenaar
adammol bij hetnet.nl
31-05-11 11:41
Beaste Jos,
mijn vrouw en ik hebben deze prachtige wandeling gelopen op 25-5-2011 met prachtig weer, een klein verbeter puntje wil ik toch wel aangeven
eind punt twee, smal pad na twee dikke bomen, dit padje(prachtig overigens) is met korte broek en blote armen haast niet te doen i.v.m. rechts prikkel struiken(ongesnoeid)en links prkkeldraad.

L&L
lelici bij home.nl
25-06-09 23:09
Vandaag was het graadje of 27, en dat was redelijk warm voor deze wandeling, daar hij vrij veel over open terrein gaat. Ook komen er 2 stevige klimmetjes in voor. We hebben dus vandaag behoorlijk gezweet, maar de uitzichten.....wauw, fantastisch.
Uiteraard weer een reuze ijs bij de Wingbergerhoeve gegeten, waar je ook het beste je auto kunt parkeren, want bijde Wingbergermolen is alleen parkeren voor gasten. De wandeling gaat toch bijna langs de ijskraam.
Bedankt maar weer, Jos!

Gonnie Knoops
gonnie bij knoops.tweakdsl.nl
23-11-08 22:04
Hoi Jos,

Bij het begin van de wandeling bij, Taverne Wingbergermolen Terpoorterweg 4 te Epen,vond ik de ontvangst niet zo klantvriendelijk. Ons werd verzocht om de auto weg te zetten, wij waren te vroeg,lokatie gaat pas open om 12.00 uur.
Naar de Smidse gelopen, waar je altijd klantvriedelijk geholpen wordt en welkom bent.

De route was heel erg mooi, vooral door de sneeuw was het heel bijzonder.

Groetjes Gonnie.

J.Meijers
sjeng21 bij xs4all.nl
13-10-08 20:21
We hebben afgelopen zondag deze mooie wandeling gelopen.
Dit is een aanrader voor iedereen die niet al te moeilijk maar vooral mooi wil wandelen in het mooie heuvelland.

ps
Let even op bij alinia 5.
Als je het holle pad omhoog moet volgen naar de witte vakantiehuisjes.
Dit pad is tijdelijk enigszins gestremd door een omgevallen boom die daar nog behoorlijk in het pad ligt.

Groten van Marion en Jan

Cor
coram303 bij yahoo.com
02-05-08 15:04
Wandelroute 203 is bijzonder mooi en uitzichten. Op 25-4-2008 gelopen.
Prachtige site trouwens.
Cor

Elly Windhorst
elly.windhorst bij deltares.nl
23-04-08 12:29
Beste Jos
Afgelopen 2 weken in Zuid_limburg geweest.
Het was weer geweldig.
groetjes Elly en Dolf
Delft

Klaas M.
14-03-08 16:05
Een wandelroute kan haast niet mooier, wat een uitzichten! Aanrader!

wgzl 01-03-08 14:53
203

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie