15-08-11 22:26Als Maastrichtenaar toch weer een paar nieuwe plekjes ontdekt. Leuke en afwisselende wandeling, met na de Susserweg toch wel pittige klimmetjes.
Bedankt weer, Jos & Co!
Maarten astrid.maarten bij gmail.com Woonplaats: Rheden
28-06-10 11:2827 juni 2010
Op een tropisch warme zondag met goed gezelschap deze wandeling gedaan. Hoewel we regelmatig wandelen in Zuid-Limburg, is dit gebied onbekend voor ons.
De route is fantastisch! Heerlijk wandelen in dit mergelland geeft op slag vakantiegevoel. Zinderend hete grindpaden langs akkers, verkoelende bossen, adembenemende vergezichten en prachtige bloemrijke graslandjes. We hebben genoten! Jammer dat we morgen weer aan het werk moeten.
Marianne marianneploumen bij hotmail.com Woonplaats: Noorbeek
29-03-09 21:12Mooie tocht zonder zware hellingen.Je kunt onderweg op verschillende plekken ergens een kop koffie drinken. Erg afwisselend, vooral het laatste stukje door het bos prachtig.
De bosanemoontjes (of zijn het viooltjes?)maakten het bos tot een groot bloementapijt. Echt een aanrader in dit jaargetijde. Na een lange winter vandaag voor het eerst weer lentekriebels gekregen.
ine emond034 bij planet.nl Woonplaats: maastricht
07-01-09 11:41hallo allemaal,ik heb deze schitterende wandeling nu twee keer gelopen.Een keer in het voorjaar toen alles mooi groen was en gisteren in de sneeuw.Ik ben begonnen in maastricht waar ik woon dus dat is zeer makkelijk.De route is bijzonder mooi en goed beschreven.het witte landschap ligt er schitterend bij,zeer zeker met een zonnetje.Ik heb wederom genoten.De route is makkelijk begaanbaar zelfs door de sneeuw ploeteren gaf geen problemen.Ook de paar kleine hellingen zijn goed te doen.Zeer apart en uniek.tot de volgende keer,groetjes ine
Achim Koerber Fam.Koerber bij filternet.nl Woonplaats: Kerkrade
26-04-08 21:19Deze wandeling (Nr. 181) is gewoon ontzettend mooi, vooral op een zo zonnige dag. Maar ik heb nog een suggestie:
Het begin van Nr. 181 doe ik toch liever langs het "oranje kruis":
dan begin je meteen met een mooi stukje Jeker en kom je ook langs de "duivelsgrot".