logo

Klik op NIEUWE REACTIE

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wandeling 158. Epen

Hotforum
Gratis je eigen forum
jos en margo
Homepage
20-09-11 22:57
17-09-2011. Heel mooie wandeling ondanks dat dit gebied voor mij zo bekend is, toch ontdek ik weer steeds nieuwe paadjes of smalle weggetjes, iets dat voor mij dan weer zo leuk is. ik heb alleen het herinneringskruis van J.Janssen gemist maar dit heeft naar alle waarschijnlijkheid aan mij gelegen. Jos alweer bedankt voor de mooie wandeling.

Jos

Peters
05-07-11 08:36
Wij hebben deze mooie route op 4 juni 2011 gelopen. De beschrijving klopt perfect, geen speld tussen te krijgen. Niet 1 keer misgelopen. In het bos wel opletten. Wat is dit een mooie streek, puur genieten.

Ilse
03-07-11 18:44
Vandaag 3-7-2011 bij een lekkere temperatuur op pad gegaan. Jammer dat ik bij punt 6 de routebeschrijving niet meer kon volgen. Na de verharde veldweg (tussen de 2 stenen kruisen) ben ik vanaf de Y-splitsing diverse keren heen en weer gelopen, in diverse richtingen. Heb hierbij ook andere wandelaars om hulp gevraagd. Heb uiteindelijk via de Fokkebroekweg en Bommerigerweg de route kunnen vervolgen. Ben hierdoor wel het ommetje door het Elzetterbos misgelopen....jammer.
Ben trouwens behoorlijk wat medewandelaars tegengekomen en tot mijn verbazing zelfs mountainbikers die door de weilanden fietsen en hun fiets over de vele stegelkes tilden.
Mooie wandeling.

Jan Hoebrechts
jan.hoebrechts bij skynet.be
02-01-10 20:28
Beste,

Woensdag 30/12/09 hebben wij deze wandeling gelopen.
Ondanks het mindere weer was het toch een prachtige wandeling. Door de overvloedige regenval de dag en nacht ervoor was het vaak door plassen lopen. Bedankt voor de mooie dag.
Jan

B. Goosen
29-09-09 13:17
Route 158 gelopen.

De slagboom bij pt. 7 in de routebeschrijving schijnt verwijderd te zijn, er staan wel twee rode paaltjes.
Voor de rest klopt het exact.

Hendriks
21-10-08 08:01
Beste Jos.
Wij hebben vandaag de route met nr. 158 vanuit Epen gewandeld. Het was een zeer mooie route en heel goed beschreven. Wij gaan er zeker vaker gebruik van maken.

Groetjes Piet en Annie Hendriks.

joku
k.r.posthoff bij versatel.nl
20-09-08 17:54
vandaag gelopen route 158,schitterend complimenten ook voor de uitstekende route beschrijving en kaart.
we hopen nog veel route´s van jos te lopen
JOKU

René van Rijt
renevanrijt bij kpnplanet.nl
14-09-08 20:33
Beste Jos,
Wederom een prachtige route gelopen dit weekend. Deze keer route 158 - Epen. Verder alle lof!!! Wij hebben al veel plezier beleefd aan de door jou uitgezette tochten en willen dit graag blijven doen.

Met vriendelijke groet, René van Rijt.

Dick Bakkeren
fambakkeren bij zonnet.nl
06-05-08 17:32
Epen is een hele mooie omgeving en dit was een leuke route. Op het eerste stuk naar mechelen kom je nog wel aardig wat wandelaars tegen (Hemelvaartdag), maar het stuk na Mechelen was heel rustig. Goede geschreven. Laatste stuk is inderdaad heel mooi.

Mirjam Dirckx
22-03-08 18:51
15-03-2008
Schitterdende route, vooral het laatste stuk langs de Geul. Mooie vergezichten. Voldoende gelegenheid om wat te drinken. Hier letten we altijd op. Wat is het toch leuk om bij een lekker lente-zonnetje te mogen genieten van Jos zijn hobby. Ga vooral door, je doet er zoveel mensen een plezier mee.

Elise Sanders
eamsanders bij home.nl
10-03-08 19:21
Prachtige wandeling, voor een groot deel langs de meanderende Geul, mooie vergezichten. Bij punt 9 even goed opletten. De Ysplitsing en de kruising liggen vlak bij elkaar. Wederom heerlijk gelopen op een goed uitgeschreven routebeschrijving

wgzl 01-03-08 13:09
158

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie