logo

Klik op NIEUWE REACTIE

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wandeling 107. Eys

Hotforum
Gratis je eigen forum
Karin van Rooij
Homepage
12-11-11 14:30
We hebben deze route in het voorjaar, op een prachtige zonnige dag, gelopen. Hij was werkelijk schitterend.
De route klopt prima, onderweg kom je de nodige stops tegen. Een geweldige dag gehad.

rob en helma
24-10-11 18:17
vandaag, maandag 24/10/2011 deze route genomen. Dit is de vijfde tocht die wij van de Wandelgids Zuid Limburg hebben gelopen Prachtige tocht. Niets mis mee. Beschrijving is compleet. Enige minpuntje is het feit dat Herberg Bie de Tantes op maandag en dinsdag gesloten is.

ar
22-10-11 08:51
ar
d.d. 20-10-2011

jos savelberg
23-09-11 23:39
12-09-2011. Een prachtige wandeling met inderdaad mooie vergezichten over de Limburgse heuvels. Wanneer je zoals mij goed bekend bent in deze omgeving denk je af en toe verdomme waarom zo om,wanneer ik rechtdoor ga ben ik er zo, maar dit is nu juist het leuke van deze tochten. Ik vind het knap hoe Jos steeds weer deze extra weggetjes en paadjes eruit haalt, dit geeft een extra dimensie aan de wandelingen. Jos wederom bedankt.

Groetjes,

Jos

Martien Lenaers
20-08-11 14:59
Prachtig mooie wandeling. Alleen punt 7 van de routebeschrijving lijkt niet compleet. De beschrijving volgend kom je niet (van zelf) langs een nieuw waterbekken en/of een houtzagerij.

Overigens complimenten!

Lida & Jack
j.bogers11 bij chello.nl
02-04-11 20:56
Dit is toch wel een van de mooiste routes die wij in Limburg hebben gewandeld. Inderdaad een aanrader.

Harry en Henk
Henk.Grispen bij hetnet.nl
06-05-10 16:54
Op donderdag 6-5-2010 hebben we wandeling 107 vanuit Eys gelopen.Dit is een geweldig mooie tocht. Prachtige vergezichten en mooie dorpjes en gehuchten. Heel duidelijke routebeschrijving. Laatste stukje (Kruisberg) is pittig. We hebben weer genoten. Dit is een aanrader.

M.Simons
02-08-08 16:57
Vandaag was route-107 van Eys over 16km aan de beurt en hebben netzo als van de andere voltooide routes weer optimaal kunnen genieten van de prachtige panorama's! Wederom bedankt Jos met de groetjes,

Cily én Mathieu Simons

Jan en marja
22-04-08 12:59
Beste Jos
Vandaag hebben we route 107 gelopen, met als startpunt Baneheide. Een prachtige tocht die erg afwisselend is. Helaas hebben we na Wahlwiller de tocht moeten inkorten omdat het zo hard regende. We kunnen wel tegen een stootje, maar dit vonden we te gek. Desondanks genoten en het smaakt naar meer

wgzl 29-02-08 21:53
107

Adverteerder:

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie