Judith Berkhout marcjudith33 bij quicknet.nl Woonplaats: Hensbroek
31-08-09 11:13Een hele mooie wandeling met prachtige vergezichten. Vooral het stukje door de holle weg en langs de bosrand is erg mooi.
Femke femkevanpoppel bij hotmail.com Woonplaats: Den Bosch
12-07-08 18:35Ook wij hebben deze route met oudere mensen (mijn ouders) gelopen. Het is een heerlijke wandeling die je vanuit het dorp heel eenvoudig op kunt pikken. Toen wij er waren regende het enorm (november 2007) en stroomde het water langs de volmolen zo hard dat er hele stukken waterkant wegsloegen. Vooral het stukje vanaf de diependalsweg en langs de molen is erg karakteristiek. Het stuk langs de bosrand (na hotel ons Krijtland) is erg mooi in de herfst. Limburg op z'n mooist!
Ine E.
09-03-08 10:37Eindelijk weer eens een kleine wandeling gemaakt.Wandeling 89 Epen,5 km.Wij hebben deze prachtige korte route op een mooie zonnige dag gelopen.Het zonnetje scheen heerlijk en dat maakt Limburg eens zo mooi.Ik heb deze route met mijn ouders gelopen(oudere mensen)maar die vonden het geweldig.De uitzichten zijn schitterend.Goed beschreven route.Een mooie route die iedereen kan wandelen.