18-05-10 09:04Afgelopen zondag deze tocht gelopen samen met nog 2 wandelfanaten.
Is een hele mooie tocht door ons Limburgs land. Een aanrader....
T.R. Woonplaats: Wijnandsrade
26-04-10 17:19Een geweldig mooie route. Doordat er op een veldweg voor Scheulder een wegkruis was verwijderd hebben we ons even verlopen.
Gelukkig is dit weer goed gekomen, doordat ik ook nog een landkaart bij me had en we ons hierop konden orienteren.
Het Gerendal is supermooi. Ik loop deze route graag nog eens over.
gr TR.
Martine martinevc bij zonnet.nl Woonplaats: Eindhoven
26-10-09 09:08gisteren met mooi herfstweer deze wandeling gelopen. Echt een aanrader! Ook wij zijn net buiten Valkenburg gestart, heeft als voordeel dat we het normaal drukke stuk langs de Geul nu in de ochtend gelopen hebben. Voor niet-rokers: bij het cafeetje in Scheulder wordt helaas wel gerookt binnen.
Laura lacjvdbroek bij planet.nl Woonplaats: Oirschot
19-09-09 12:5313 september deze zeer afwisselende prachtige wandeling gedaan. Wel gestart vanuit Valkenburg en 'achter' de Geul de route opgepikt. Dit eerste stuk is nog wel wat druk, vanaf de Keutenberg is het zeer rustig lopen. De verwijzing naar het kroegje in Scheulder was een aangename onderbreking.
21-08-09 20:10Was echt een prachtige en afwisselende wandeling! En ook weer een prima routebeschrijving. Na zo'n tocht smaakt de koffie met vlaai bij a ge Pannes nóg lekkerder. Voor foto's: http://hansenliesbeth.jalbum.net/Schin/
M. Nillesen
11-07-09 12:59We hebben deze route op zondag 5 juli 2009 met de hond gelopen. Het was echt een hele mooie en voornamelijk rustige wandeling. Het laatste stuk was wat drukker, maar niet hinderlijk. We hebben mooie kronkelweggetjes gezien, vergezichten, bospaden, velden. Echt alles zat in deze wandeling. Een echte aanrader en zeker ook voor mensen met een hond.
Als je hond van water houdt dan kan hij hier z'n hart ophalen.....
Dorst
08-03-08 19:31Vandaag 14 januari 2007 deze route gelopen, dit was zonder overdrijven een prachtige wandeling met af en toe een pittig klimmetje en met schitterende vergezichten, de paden en wegen zijn goed te bewandelen. Mede door het het fraaie lenteweer een perfecte wandeldag gehad,bedankt.Met vriendelijke groet,Frans Dorst