logo

Klik op NIEUWE REACTIE

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

wandeling 60. Holset

Annemie W
06-06-13 19:43
Nr 60 Holset,een geweldige wandeling.
Vanalles wat,vond persoonlijk het stuk door het bos heel erg mooi.En we haden de temperatuur ook nog eens mee.25 a 26 gr.
Dit was de zoveelste mooie wandeling,dank ervoor.

BAAMJ-Milek
01-03-13 18:59
Vandaag 01-03-2013 route 60 gelopen een bewolkt en mistige dag maar een heerlijk wandelweer, met enkele kleine maar stevige klimmetjes voornaamlijk in de 2e helft van de route.Het dassenpad zoals vermeld onder punt 4 was nog gesloten, bij navraag werdt mij vertelt dat dit pad dicht blijft, dus volg altenatieve route.De wandeling door het bos was zwaar de sneeuw was aan de bodem aan het dooien terwijl de bovenkant bevroren was waardoor ik meerderemalen uitgleed of onverwachts doorzakte maar dit gaf de tocht extra pit. Bij punt 10 vanaf regel 7 Beneden aan de 3 sprong RD weilandje naar wilduitkijkpost hierna langs bosrand en weiland rechts voor zitbank links(dit is directer en voorkomt verwarring).
Al met al heb ik vandaag weer een fijne en pittige wandeling gehad.

Wandelaar3680
Homepage
24-10-12 19:36
Vandaag (24/10/2012) deze wandeling gevolgd. Het is een prachtige, afwisselende tocht. Het "dassenpad" was nog steeds afgesloten.
Ik zou de beschrijving als volgt aanpassen: (5) De trap aflopen, maar na de laatste trappen niet verder naar beneden, maar links aanhouden het smalle pad op - het Mariabeeld uit de beschrijving valt immers niet goed te zien als je verder naar beneden loopt (en dus verkeerd zit, zoals ik). (8) De afsluitboom is bijna helemaal verdwenen. (10) Aan de T-splitsing aan de bosrand links, de bosrand volgen (geel) - je bent daar nl. nog niet helemaal beneden, wat voor verwarring kan zorgen.

DECKERS André
29-05-12 12:44
Comme toujours, c'est une magnifique promenade avec une grande partie dans un très beau bois. Les sentiers sont en très bon état.

Bonnes promenades
André

DECKERS André
29-05-12 12:44
Comme toujours, c'est une magnifique promenade avec une grande partie dans un très beau bois. Les sentiers sont en très bon état.

Bonnes promenades
André

Jos de Groot
02-02-12 21:25
Eergisteren deze hele mooie wandeling gemaakt door een mooi pak sneeuw. Mooie afwisselende wandeling die goed is aangegeven. Zeker een aanrader en bij lodge7 is het goed vertoeven !

mvrgr.

fam de Groot uit Stein

jos savelberg
20-09-11 23:07
16-09-2011. Heel mooie wandeling, zeker aan te bevelen bij warme dagen, veel door bossen lopen. Ik heb weer een prachtige dag gehad. Jos bedankt.

Jos

ann en paule
05-06-11 21:18
Schitterende gevarieerde en makkelijke wandeling. Door de bossen: ideaal voor zomerse temperaturen. Prima beschrijving.Doen we nog eens over!

Ed en Peter
Homepage
27-04-09 08:54
Zaterdag 25 april 2009 hebben wij deze fraaie wandeling gelopen. Mooie en rustige route. Ondanks enkele pittige hellingen niet te zwaar. Ondanks duidelijke routebeschrijving toch verkeerd gelopen maar dat is standaard bij onze wandelingen ... wat een extra ommetje van ca. 5 km via België/Vaals opleverde. Voldoende leuke horeca dus al met al een prima wandeldag waarmee wij ons 10-jarig wandeljubileum op gepaste wijze hebben gevierd. Zie (binnenkort) mijn verslag en fotos op www.walkinginsunshine.nl.

Toon en Els
27-10-08 08:58
Weer heerlijk gewandeld, route 60, prachtig. Mooi op tijd binnen, voor de regen!
Dank je wel voor al je werk. Onze map met wandelingen o.l.v. Jos begint al aardig te groeien. Dank je wel!!!

MarcvanOverdijk
Homepage
03-09-08 15:48
Beste Wandelaars,

gisteren (dinsdag 2 sept) een prachige wandeling gemaakt door Holset en omgeving. Schitterend afwisselend en voor een groot deel door het bos wat vanwege het weer erg goed uitkwam (het regende zo nu en dan). Vooral het tweede deel van de wandeling door het bos vond ik erg mooi. In het zicht van de finish nog even aangelegd bij het Hijgend Hert. Van harte aan te bevelen.
Met vriendelijke groet en tot snel weer een wandeling,
Marc

Corrie v Kleune
12-05-08 10:45
Hallo
Wij hebben Gisteren Route 60 gelopen bij Holset het is een prachtige route alleen een opmerking . bij punt 8 van de route beschrijving waar je uitkijkt op Belgie staat volg het smalle pad naar beneden (een heel smal hol paadje ) toen gingen we de fout in en na veel gezoek het paadje terug gevonden . toen hebben we het pad rechtdoor genomen en gingen we wel goed . misschien een betere beschrijving daar van .
Groetjes Corrie

wgzl 28-02-08 19:55
60

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie