Henk en Harry henk.grispen bij ziggo.nl Woonplaats: Echt
15-05-12 18:21Op 14-5-2012 hebben wij deze prachtige wandeling voor de tweede keer gelopen. De eerste keer gebeurde dit in september 2009. Wij vonden het wederom een schitterende route. Dezwe wandeling heeft zowel vergezichten, bospaden, velden en water. Geweldig. Perfekte routebeschrijving.
Ineke ivdwerf43 bij hetnet.nl Woonplaats: Neerbeek
31-03-09 19:08Met 14 vrouwen deze schitterende wandeling gelopen met heel mooi lente weer. Bosanemoontjes en het speenkruid bloeiden uitbundig. De vogels probeerden boven ons geklets uit te kwinkeleren. Kortom: een feest voor alle zintuigen! Mooie wandeling.
ine emond034 bij planet.nl Woonplaats: maastricht
10-08-08 18:15Hallo allemaal,vandaag op 10-08-2008 wandeling 37 bunde gelopen.Een mooie afwisselende wandeling die makkelijk te lopen is.Ik denk niet dat je er 3,5uur over loopt.Ik heb heel relaxed gelopen vandaag en was binnen twee uur en tien minuten rond gelopen.De routebeschrijving is perfect en zeer duidelijk te volgen.Het stuk door de bossen is bijzonder prachtig.Ik heb zelfs oog in oog gestaan met twee mooie herten.Prachtig om te zien en het duurde zelfs even voordat ze de bossen in huppelden.Afwisselend met een makkelijk stuk langs het kanaal en dan nog een stuk door de bossen.
punt 6,het pad is vrij goed te volgen iets verderop wordt het wat minder duidelijk maar gewoon proberen het pad te volgen tot aan het stroompje (mooi stuk)
punt 10,volg het smalle pad een hele tijd lang rechtdoor door het bos en bijna langs de spoorlijn tot het einde.
tot de volgende keer,groetjes ine
Leon Weijden
08-03-08 11:12Uitstekend (5 sterren). zeer afwisselend: bos, heuvels, vlak, weiland, kanaal. ook routebeschrijving was zeer duidelijk.