logo

Quantum Touch - forum over ervaringen met en meningen over deze energetische methode

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Workshops; hoe ging \\\'t?

Ruud
Homepage
09-12-07 16:29
Waar heb je welke workshop gevolgd. Video? Basis? Supercharging? Core I of 2? Wanneer was dat?
Wat zijn je indrukken, wat wil je delen met anderen?
Wat doe je nu met de ervaringen van de workshop?

Willy
29-04-08 11:17
Het was fijn om de QT basisworkshop te volgen.
Je bent samen met mensen die min of meer hetzelfde willen.
Anderen helpen, maar ook geholpen worden.
Ik heb mijn dochter geholpen die pijn had aan haar schouder.
Mama, ik geloof daar niet in....
Maar ik heb haar niet meer horen klagen over pijn.
Zelf heb ik nog wat meer verdieping nodig.
Ik loop nog niet over van enthousiasme.
Moet denk ik eerst aan mezelf werken.
groeten, Willy

Elvira Martens
25-05-08 23:12
Q-touch is een eenvoudige doch zeer doeltreffende manier om mensen adequaat te kunnen helpen.
Je hoeft er niet in te geloven, je hoeft niet uit de kleren. Je hoeft niet eindeloos therapeutisch in gesprek te gaan.
Je mag gewoon zijn en ervaren. Alle vormen van positieve energie die je aan jezelf geeft of laat geven is goed.
Wat jou lichaam ermee doet dat bepaalt jou lichaam op dat moment zelf. Sta jij nog niet zover in het proces om helemaal te genezen dan zul je ook nog niet helemaal genezen.
Maar je staat in ieder geval open voor verandering als je Q-touch op je laat beoefenen.
Quantum Touch lijkt ver van mijn bed voor velen maar is eigenlijk iets wat wij van nature in ons hebben. En iets waar wij niet hard voor hoeven te studeren kan nooit zo effectief zijn als geroepen wordt. Helaas denken de meeste mensen zo. Een zekere scepsis mag en is ook goed. Maar laat gewoon maar eens gebeuren en geef je lichaam al je vertrouwen. Wat kan er gebeuren? Je kunt je in het slechtste geval alleen maar beter voelen.
Of je voelt helemaal niets en blijft hangen in een status quo. Dan ben je een ervaring rijker en daar is ook iets voor te zeggen.

Vriendelijke groeten van Elvira

Ruud
Homepage
14-06-08 09:02
Hier vind je enkele fotos van de 2 daagse workshop in de Conincx, april 2008. Handposities, heupuitlijning, schouderongemak, scoliose.

http://www.picasaweb.google.nl/margaruud/WorkshopQuantumTouchApril08ElslooLB

Henri Willems
03-11-08 18:41
Ik ben aangenaam verrast door de workshop Quantum Touch. Ik had al twee sessies gevolgd toen ik aan de workshop (in 4 blokken sept/okt.08) begon. Ik kwam zonder verwachtingen en liet alles op me af komen maar ik was wel nieuwsgierig naar de inhoud van de workshop en de werking van QT.Nu, na 4 maandagen oefenen, kan ik zeggen dat ik duidelijk de energie heb kunnen voelen stromen en tastbaar is geworden. Ik twijfel dan ook niet aan de werking en de mogelijkheden die QT in zich heeft. Zelf zie ik het als het ontsluiten van een vaardigheid die bruikbaar is voor de rest van mijn leven. Door te oefenen en te praktiseren zal deze vaardigheid alleen maar toenemen en ik ben heel benieuwd wat voor verrassingen ik zal meemaken. ik weet zeker dat ze zullen komen.Ik vond de workshop heel fijn en in een hele fijne sfeer en omgeving plaatsvinden. Daarvoor mijn dank aan jullie Ruud en Magereth. Ik vond het ook heel fijn met de overige deelnemers samen te werken. En wat mij betreft mocht de workshop nog wel een aantal maandagen langer hebben geduurd. Bedankt en ik wens jullie veel plezier en succes met de volgende workshops en wie weet tot de volgende keer,Groetjes Henri Willems

Valentijn
03-11-08 22:30
Quantum-touch was voor mij een openbaring. Velen die ik hierover aanspreek kennen deze alternatieve geneeswijze niet. Ikzelf moet bekennen, ik heb lijfelijk ondervonden dat deze methode werkelijk helpt. Hiervoor mijn dank; voornamelijk aan Henri. Hij behandelde mij (tijdens een workshop in Elsloo) voor mijn rug en kwellen in het bilweefsel. Sedertdien zijn deze pijnen fel verminderd en wordt ik 's nachts hiervoor niet meer wakker. Ook mijn rugklachten zijn minder (ik druk mij zacht uit), ik heb ook de indruk dat mijn bekken horizontaal staat. Uiteraard moet ik Ruud en Magereth bedanken voor hun perfecte begeleiding en gastvrijheid. Ik hoop hiermee dat op deze inleidende kennismaking een vervolg komt.Hierbij ook mijn andere activiteiten :violist-dirigent, interesse voor fotografie-film, alternatieve geneeswijze rond de aura, phototherapie (zie www.syntonicphototherapy.com en www.rainbow-flash.com ).Ere-leraar: Provinciaal Kunstonderwijs Hasselt en...mijn grootouders zijn afkomstig uit Maastricht.Heb je interesse, steeds welkom.

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie