| Auteur |
QT ontvangen.. hoe was dat? |
Ruud Homepage Woonplaats: Elsloo |
09-12-07 16:22
Ervaring met een sessie, hoe ging dat? Welk effect op de kortere en langere termijn? etc. Met dank voor je ervaring.
|
Janneke Woonplaats: Meers |
16-01-08 09:54
Een langere tijd had ik al last van mijn arm.
Hier ben ik een jaar geleden op gevallen.
Eigenlijk heb ik er altijd last van gehad tijdens het sporten. Omdat ik op een sportopleiding zit, zat de arm me erg in de weg. Ik vertelde Ruud erover en even later was ik proefkonijn . Ik wist niet wat ik van QT moest verwachtten maar ik dacht, kom maar op! Wat er gebeurde vond ik erg indrukwekkend. Het duurde even voordat ik de pijnlijke plek goed kon voelen, waarschijnlijk omdat het een ongelukje van een hele tijd geleden is.
Maar naar een tijdje begon de plek 'te kloppen'. Het gevoel verplaatste zich al snel richting mijn onderarm, en even later liep het door naar mijn vingers. Ik voelde een tinkeling in mijn vingers. Ruud vertelde dat het waarschijnlijk succes had omdat de pijn uit het lichaam 'wegliep'. Naderhand heb ik nog 1 keer een QT behandeling gehad bij Ruud. Na deze 2 behandelingen heb ik geen last meer van mijn arm gehad.
Een fantastische ervaring!
|
Paula Woonplaats: Heerlen |
21-02-08 15:18
Op 19 maart 2007 ben ik met mijn rechterhand gevallen in een blikje.
Met als gevolg dat mijn hand open lag en letsel had aan een bloedvat een pees en een zenuw.
Hier ben ik tot 2 keer toe aan geopereerd, maar de pijnklachten bleven.
Ongeveer een maand geleden ben ik bij Ruud terecht gekomen en met resultaat
Tijdens de eerste behandeling voelde ik meteen resultaat, mijn hand werd erg moe en ik voede de pijn verplaatsen en vervolgens wegtrekken.
De pijn kwam later wel weer terug vandaar een vervolg afspraak en met als resultaat ik ben van de pijn af.
|
Alexandra Woonplaats: Beek |
17-05-08 16:56
Al lange tijd heb ik na de geboorte van mijn jongste kind last van mijn bekken. De laatste tijd bezoek ik vaker professionele hulp, maar kom niet van de pijn af in mijn rechter heup. Ik ben bekend met Reiki en was benieuwd of en hoe QT mij zou kunnen helpen. De eerste sessie gaf vooral lichamelijk effect: ik voelde weer energie door mijn rechter been stromen en rechts en links voelde gelijk aan op het eind van de sessie. Alsof mijn rechter been weer leefde. De tweede sessie voelde ik vooral zwaarte in mijn rechter been 'oplossen' en energie stromen tussen mijn stuitje en mijn hoofd. Er was veel onrust in mijn hoofd, die langzaamaan stil(ler) werd. Het gaat nu veel beter met langere pijnvrije perioden. Ik zie even aan of een volgende consult nog wenselijk is en wanneer.
|
Margareth Woonplaats: Elsloo |
20-05-08 13:24
Na 38 jaar stoppen met roken is niet makkelijk, ik had me voorbereid om de nicotine behoefte die ik dacht te krijgen de baas te kunnen ik had nicotinepleisters, zouthout, droplolly's enz ingeslagen hiervoor. Na 2 maanden dacht ik het gaat goed, alles wat ik had ingeslagen ligt er nog, niet nodig maar..... toen gebeurde het, ik herkende mijzelf niet meer, ik was boos op de hele wereld en vooral op degene die mij het liefste zijn. Een vreselijk 'zwart monster' had zich meester van mijn emoties gemaakt... ik kon de plek in mijn hoofd waar het vast zat voelen dus dachten we zou QT ook voor dit 'ongemak' een oplossing kunnen zijn? JAAA...mijn boosheid werd na iedere behandeling zachter en werd steeds meer verdriet wat los kwam na 4 QT behandelingen is dit 'zwarte monster' letterlijk vergruizeld. Ik ben Ruud heel dankbaar voor zijn liefde en geduld. Denk nog heus wel eens aan roken, maar ben inmiddels al meer dan 6 maanden gestopt en daar ben ik heel trots op.
|