☺☻☺☻MEEPRATEN ??? gaarne dan ook ►►je HOMEPAGE◄◄ erbij VERMELDEN !!!! ☻☺☻☺

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Nieuwe laminaatvloer leggen....

Lynda 08-02-10 21:39
o meisjes o meisjes, we hebben nieuwe vloer gekocht voor de bovenverdieping!!!!!!! Aankomend weekend moet het gebeuren, manlief gaat de vloer leggen. Kliklaminaat dus volgens de meneer in de winkel \"peanuts\". Manlief ziet het ook helemaal gebeuren, maar ehm......vertel nou eens eerlijk, is het oz peanuts??? Do\'s en donts MEER dan welkom!!!!!
Heb al een laminaatknipper gereserveerd. De meubels kunnen nergens heen dus we moeten een beeeeeeeeeeeeeetje heen en weer schuiven.
Ik ga NU alvast doorademen!!!

groet
Lynda

Marlene 08-02-10 21:51
Ik heb ook eens een laminaatvloer gelegd, helemaal in m'n eentje. In 1 middag had ik onze slaapkamer klaar.
Je moet wel goed opletten dat de ondervloer goed strak komt te liggen (zo niet dan blijf je dat zien) en niet te korte stukken op het eind, die moeten een minimale grote hebben. (op google opzoeken).
Succes met de klus, en al dat sjouwen is goed voor de spieren.

Lynda 08-02-10 22:04
sjouwen???? Ik sjouw niks, ik wijs alleen !!
Ik ga dat even googlen, ondervloer ligt er al want er ligt nu ook een laminaatvloer dus dat gaat goedkomen, manlief is van plan drie slaapkamers(niet giga groot) en de overloop(1x2m) in het weekend te doen, maandag heeft ie ook vrij genomen....dus Marlene, ik vertrouw nu op jou....het gaat goedkomen???

groet,
Lynda

Pamela(pams hui
Homepage
08-02-10 22:14
ik leg ook in mijn eentje de vloeren alleen waar het meeste werk in gaat zitten zijn de hoekjes want die moet je goed uitmeten en afzagen en dat kost tijd, recht toe recht aan is zo gebeurd appeltje eitje zullen we maar zeggen en helemaal met kliklaminaat.
Mijn eerste vloer was nog lijmen nou dat is helemaal een p...kke werk.
Succes ermee en wel foto's plaatsen.....

oma leentje 08-02-10 22:17
Voor die hoeken is een handig ding bij de bouwmarkt te koop. Kan je het gemakkelijk mee aftekenen. Weet alleen niet hoe het heet.

Lynda 08-02-10 22:19
ja ehm Lenie....wet niet hoe dat heet, je hebt nog tot vrijdag dan MOET ik het weten hoor!!! Wil ervoor zorgen dat het aan MIJ niet zal liggen !!

Groet,
Lynda

Lynda 08-02-10 22:20
o enne, het advies Jan en marieke te vragen wordt GENEGEERD!!!!!

vosgesparis 09-02-10 00:44
op quickstep staat een mooi legplan (met een rustgevend muziekje op de achtergrond) Waar ik t meeste moeite mee had is dat ik af en toe een te harde klap gaf om de korte kanten in elkaar te klikken, een bij de vloer passend blokje is denk ik een must.. oh en je plinten weghalen en er later weer netjes bovenop zetten is t mooiste , tenzij je van die 'parket' latjes leuk vind... ik heb trouwens alles gewoon met een handzaag gezaagt.
nou moet lukken toch succes

Lynda 09-02-10 09:11
yep, plinten komen er bovenop en zo'n blokje, zit dat er niet bij in?? Hmm...zal eens zo'n pakketje van dichtbij bekijken......
Vond een filmpje op internet, en die gebruikten een decoupeerzaag voor de stukjes rondom buizen enzo, dat ging flitsflats...eens kijken of ik die ook kan huren.

Groet
Lynda

Alie
09-02-10 11:58
Heet zo'n hulpmiddel voor de hoeken geen zwaaihaak? Ik weet dat mijn vader die hier gebruikt heeft voor de hoeken.

Alie (die reuze blij is dat haar vader timmerman is en dus hier al de nodige klussen heeft gedaan)

Lynda 09-02-10 12:03
en waar woont je vader Alie??? zwaaihaak zeg je??? Ik ga weer zoeken!!!

dankjewel

groet
Lynda

Alie
09-02-10 14:25
Hij woont ook in harderwijk, maar ben bang dat hij voorlopig geen tijd heeft . Sinds hij 4 jaar geleden in de VUT ging, heeft hij het drukker dan bij zijn baas. Ik ben binnenkort weer aan de beurt, daarna gaat hij voor een tijdje met caravan naar het noorden om in het huis van zijn stiefdochter (wat klinkt dat eigenlijk akelig) aan de gang te gaan.

Alie

Lynda 09-02-10 15:42
nou, ik heb gekeken naar die zwaaihaak, maar uhm, aangezien mijn man niet zo'n handige "klussert"is.....hij bedoelt het goed en de intentie is er......daar ligt het niet aan....maar zo'n haak.....hm...heb ik ooit al eens verteld dat ie een kroonluchter op moest hangen op de slaapkamer van meisje 1??? Die van blokker, daar was toen zo'n run op, anyway......had een bloedvlek tegen het plafond.....dus zo'n zwaaihaak....kweetnie.....

Groetjes
Lynda

oma leentje 09-02-10 15:49
haaaaaaaaaaahaahhahhahaahaahahahahaahhahhahahahaahahahahahahahahahahhahahahaahahahahahstel je voor dat hij opeens neee niet aan denken oma leentje niet aan denken hahahahahahahahahahahahahhahahahhah

Lynda 09-02-10 16:06
nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa BLOEDserieus gesprek hier, gegronde zorg om mn mannetje..... , vindt jij het lollig als ie 1 van zn uhm vingers kwijt zou raken

Lynda

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie