| Auteur |
Laatste nieuws Haiti-actie |
Carla Homepage |
08-02-10 14:31
Lieve allemaal, ik heb op het moment BIJNA alle betalingen binnen, ik wacht nog op de bijdrage van 4 dames. Gaan die nog contact met mij opnemen? Ook als jullie toch besloten hebben om van de "koop" af te zien, laat het me even weten.(Ik zal niet boos zijn! )In dat geval heeft de tweede hoogste bieder misschien belangstelling. Dan maken we weer iemand blij, en wordt het bedrag voor Haiti toch wat we hoopten!
|
Hilde Homepage |
08-02-10 14:47
Dikke pluim voor jou, Carla!!
M'n houten hart is uitgezaagt, straks schuren....enz...ik ga m'n hoogste biedster blij maken binnenkort
|
Yvonne Brocante Homepage |
08-02-10 14:51
Ook vanuit Waalwijk een dikke 10 voor Carla!
Super-actie....mijn pakketjes (!) gaan vanmiddag op de post!
Groetjes Yvonne
|
olivia Homepage |
08-02-10 15:38
Ook vanuit Bergen op Zoom een groot applaus voor Carla
Vond het ook een leuke actie!
|
|
claudiaB |
08-02-10 16:14
Ik heb het geld afgelopen zaterdag overgemaakt (via internetbankieren, dus ik neem aan dat je dat al binnen hebt?).
Neem je zelf ook nog contact op met de dames die nog niet betaald hebben? Misschien is het even aan hun aandacht ontsnapt.
Vind het echt super dat je dit allemaal hebt gedaan. Hoop dat we een heel klein beetje hebben kunnen helpen voor haiti.
Liefs Claudia B.
|
|
Karin v D. |
08-02-10 17:32
En mijn twee hartjes van Johan en Esther ( Villa Vieux), staan al te schitteren op mijn blog www.liefleukenanders.blogspot.com
|
Petra Siberie Woonplaats: Curacao |
08-02-10 19:48
Meiden, SUPER!!!! wat jullie bij elkaar hebben gehaald!
Picasa waardig, ik ben trots op jullie
|
|
oma leentje |
08-02-10 20:27
Ik wacht pomperdpom pomperdepom
|
Carla Homepage |
08-02-10 23:18
Wacht je op de Tilda-engel Leni? Dan verwacht ik eerst een uitgebreid lijstje van je met lievelingskleuren en andere wensen !
|
Carla Homepage |
11-02-10 15:04
Lieve allemaal, vandaag is de laatste betaling van de veiling binnengekomen en ik heb zojuist het mega-bedrag van
DUIZENDVIERENVIJFTIG EURO !!!
overgemaakt naar giro555.
Ik wil een laatste keer iedereen die gedoneerd, geboden, betaald, verstuurd, meegeleefd, en geknutseld heeft HEEEEEEL erg bedanken. Zonder jullie was dit niet gelukt. Laten we hopen dat onze centjes een paar mensen in Haiti een klein beetje gelukkiger kunnen maken.
Dikke knuffel voor jullie allemaal!
|
|
Lynda |
11-02-10 15:17
1025?!?!?!?!!?!?! wwwwwwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw!!!!
*APPLAUS*
|
|
Marlene |
11-02-10 16:21
1054 euro!!!
Goed lezen Lynda!
Wat een geweldig resultaat, knap van ons.
|
|
ldeh |
11-02-10 17:42
nou volgens mij gaan veel van de credits naar jou hoor! zoveel werk je ervan gemaakt hebt!
|
|
Lynda |
11-02-10 17:46
oooooh hihihiihihihih, ja joh, na 1000 ben je mij kwijt, wat een geld!! , applaus was wel goed??
|
Marianne Homepage |
11-02-10 17:55
Super actie! En leuk om aan mee te doen.
In mijn album (zie homepage) staan 2 foto's van de boekenlegger van de veiling van Myrna.
Myrna stuurde me naast de boekenlegger nog een envelopje met 12 linnen labels. Echt mooi! Dank je wel meid!
|