☺☻☺☻MEEPRATEN ??? gaarne dan ook ►►je HOMEPAGE◄◄ erbij VERMELDEN !!!! ☻☺☻☺

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

winkelroutes etc. Friesland

ldeh 08-02-10 13:52
hai girls, ik was op zoek naar een winkelroute voor friesland,en dan helemaal bovenaan in friesland. maar hoe zat dat nou toch,..stonden er nou winkelroutes bij natas, of ergens op de pimpstart? al die oproepjes zoals nu op het forum voor amersfoort etc. die zouden we toch ergens bewaren?

duidelijk gevalletje van klok horen luiden,......

hoe zat t nou toch? iemand?

en oja,....graag dan gelijk even winkeltips voor mijn weekendje friesland. en dan zeg maar t friesland waar je er bijna afvalt,zo bovenaan,..dat ik kan zwaaien naar marlene

Whiterozen 08-02-10 15:05
>>>>>http://www.waldwinkeltsjesroute.nl/<<<<<<

ik hadl hir laatst ook over, omdat ik toen bij Saartje-nistalgie was geweest om mn lampetstel op te halen, daar hb je het vast en zekr ook wel van onthouden een beetje

Whiterozen 08-02-10 15:05
wat een typfoutennnnnnnnnnnnnnnnn sorry

zwaluwtje
08-02-10 21:00
Zoek je in de buurt van Harlingen Franeker of meer richting Dokkum, of wil je geheel Noord Friesland doorcrossen?
Trouwens,er zitten anders ook erg leuke winkels in de onderste helft van Friesland. En alleen woonwinkels of ook anders?
Roep maar dan kom ik wel met wat adresjes.
Gretha (wie?) Heb me net gemeld op "Even voorstellen"

Jikke
Homepage
08-02-10 21:10
hoi hoi, wat leuk ga je naar friesland? gelijk helemaal naar het noorden???

ik zou wel proberen om ook naar Gea te gaan en Geartsje, wel niet boven in friesland maar vast super leuk!
dan is sil's home in donkerbroek super, maar ook niet helemaal bovenin.
dokkum is wel een leuk stadje, maar of daar nu leuke woonwinkels zitten??? ik weet het eigenlijk niet. maar het is wel leuk om door heen te lopen, vooral rondje bolwerk is de moeite waard.

hou je van 2e hands? dan is het lichtpunt in kollumerzwaag erg leuk open: di en do: 14:00-17:00, zat: 10:00-12:00.

leeuwarden is ook een leuke stad, o.a. jolijt is een leuke winkel. en jan sikkes voor leuke lappen en stoffen.

heb je meer vragen dan mail je maar want ik ken deze streek behoorlijk goed.

alvast veel plezier met plannen maken.

Marlene 08-02-10 21:34
Leonieke,

bedoel je voor het weekendje weg ècht Friesland of toch Noord-Holland???
Naar mij zwaaien van uit Friesland is niet zo simpel, maar vanaf den Oever gaat 't nog wel lukken als ik op de dijk ga staan...

Gr. Marlene

ldeh 08-02-10 21:53
zegguh,...ik ga maar een weekendje he,..dus ik kan niet man en kids in de bungalow dumpen en gelijk de hort op gaan.
alhoewel; na al deze tips is dat toch misschien niet zo'n gek idee

Esther 09-02-10 08:57
ik heb een keer bij een bestelling van Alma een boekje gekregen over winkelroutes in Drenthe, Friesland en Groningen. Ik weet niet of Alma die nog heeft?
anders wil ik hemwel ff opzoeken...

geef dan maar ff een gil

Nelly
09-02-10 09:39
Dokkum is een gezellig klein stadje maar voor woonwinkels hoef je hier niet te komen.
Er is hier wel een kringloop maar ook dat steld niks voor.
Ik zou zeker naar Gea Moai Ald gaan...

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie