☺☻☺☻MEEPRATEN ??? gaarne dan ook ►►je HOMEPAGE◄◄ erbij VERMELDEN !!!! ☻☺☻☺
1 2 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Meiden, het is begonnen!!!!!!

yvonne(italian)
Homepage
08-02-10 13:26
Hey meiden,

Mijn schoondochter heeft gisteren de hele dag weeen gehad maar het stopte ook weer.
Vanochtend zijn de vliezen gebroken alleen heeft ze nu geen weeen meer!
Ze wachten tot vanmiddag af en anders moet ze morgen naar de gynacoloog.

Nou ik ga nu snel naar haar toe.
Ik hou jullie op de hoogte.
Ooooooh, ik vind het zooooooooo spannend!!!!!

Dikke kus voor jullie allemaal,
XXXXXXXXXXX Yvonne

Lynda 08-02-10 13:28
OE OE OE OE YVONNE!!!!!!!!! wat spannend!!!!!!!!! hou ons niet te lang in spanning he, laat meteen de foto's zien hoor !!!! Ga gauw, wij duimen dikke duimen voor een voorspoedige bevalling!!!!

groet,
Lynda

Inge... 08-02-10 13:32
SPANNENNNND!!!

Heel veel sterkte..ennuh hou je nagels bij je mond uit de buurt hè

Groetjes Inge...

ldeh 08-02-10 13:44
he yvon, dan is ze lekker iets te vroeg toch?

superspannend! nu maar hopen dat t spontaan doorzet,
we horen van je!

oma leentje 08-02-10 14:57
Oma in spee hou je taai. Ik weet het,
dit is zenuwslopend......

wilma
08-02-10 15:00
Oh wat spannend, ik leef helemaal met je mee, nog een paar weken en dan zitten we ook in spanning, hoop dat je kleinkindje er snel is en dat alles goed zal gaan, oh ben zo benieuwd zeg, gr van een andere weer bijna oma, wilma

angie 08-02-10 15:06
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat spannend!!!!!!!!!!!!!!!
ik leef hier op afstand met je mee lieverd!!!!!!!!!!!!

succes!!!!!!!!!!

Caby 08-02-10 16:45
En en en en en en en en en???

Heel veel succes, sterkte, gefeliciteerd, nouja van alles wat...hopelijk is de kleine er snel
xxx

gerrie 08-02-10 17:05
spannend!!!!!!!!!!!

yvonne(italian)
Homepage
09-02-10 08:01
Goedemorgen meisjes,

De weeen wilden gisteren niet op gang komen dus gisteravond maar weer naar huis gegaan.

Net gebeld dat de weeen echt zijn begonnen. Ze mag alleen niet meer thuis bevallen. dus deze aanstaande oma gaat nu snel naar het ziekenhuis want ik mag bij de bevalling zijn!!!!

O, het gaat nu echt gebeuren!!!!!

Meisjes jullie horen mij snel!!!

Dikke kus XXX Yvonne

tresor 09-02-10 08:41
Wat speciaal dat je erbij mag zijn!

Succes vandaag!

Lynda 09-02-10 09:05
ach 9 februari klinkt ook leuk!!! GO GO GO!!!!

Groet
Lynda

Ingrid 09-02-10 09:14
9 februari is een hele mooie dag om te bevallen! Ik spreek nl. uit ervaring, want 24 jaar geleden werd mijn dochter (1e kindje) op deze dag geboren.
Gelukkig is het nu geen -10

wilma
09-02-10 11:45
oh kan niet wachten eer we weer nieuws van je mogen vernemen,ben zo benieuwd zeg!Hoop dat alles goed gaat en dat je zeer snel je kleinkindje in je armen mag houden, ik weet dat het mij in ieder geval al veel te lang duurt, laris is de 26e uitgeteld op de verjaardag van Zoey maar het mag van mij ook zeer snel gebeuren!Hoop snel iets van je te mogen horen!gr van oma wilma

Brigitte
Homepage
09-02-10 12:55
Hey Yvonne wat spannend. Gaaf dat je bij de bevalling mocht zijn. Op het moment dat je dit leest ben je nl. al oma, dus van harte proficiat met je kleinkind

liefs Brigitte

Gastenboek  |  Gratis website  |  Spellen spelen  |  Gratis forum  |  Clipjes  |  Gratis kerstcadeaus  |  Maak GRATIS kans op prachtige prijzen! Klik hier!
wilma
09-02-10 17:31
Yvonne ik ben zo benieuwd of je kleinkindje er al is?Hoop dat alles goed gegaan is en dat we snel iets van je mogen horen en zelfs mijn dochter heeft al een paar keer gebeld of ik al iets wist, had haar verteld dat je schoondochter ging bevallen, gr wilma

Lynda 09-02-10 17:42
wat duurt dat lang he........jeetje ik denk dat Yvonne ons helemaal vergeten is........ligt helemaal in katzwijm voor het bedje!

Brigitte
Homepage
09-02-10 18:17
zolang ze maar foto's maakt zodat wij mee kunnen genieten

angie 09-02-10 18:30
haaaaaaaaaaahahaha die Lynda.....zou ze moe zijn van het mee puffen?!?!?!?!

ik denk dat ze gelijk als ze thuis komt ons iets laat weten.

ldeh 09-02-10 18:33
ben ook benieuwd! in het kader van het haiti gebeuren ga ik van het kaartje van deze nieuwe verse kleine baby een schoentje maken,...ik ben dus benieuwd!!
heb van de week op uitzending gemist generatie 2010 gekeken, waar ook 3 zwangerschappen /bevallingen gefilmd werden, wat blijft dat toch emotioneel zeg,....(zowel in de film als hier aan deze kant van de pc (

Cathy 09-02-10 19:58
9 februari is een top dag, ik heb mannetje leren kennen op 9 februari, we zijn verloofd 9 februari, en onze trouwdag was uiteraardddddddddddddddd 9 februari

jammer dat ons kind 2e februari kwam

hoe zou het zijn nu met oma?????

yvonne marianne 09-02-10 20:28
Oma zit waarschijnlijk helemaal te dromen boven het wiegje!
Maar inderdaad duurt wel lang...

Lynda 09-02-10 20:56
@cathy......wat flauw van dat kind zeg...luisterde toen al niet

ldeh 09-02-10 21:14
jeetje cathy, dat had je toch wel n weekje kunnen ophouden,..gewoon afknijpen die hap!

Cathy 09-02-10 22:44
ZOOOOOOOOOOOOOOOO geknepen, kind was al week later dan de arts dacht .... hoewel hij máánden ervoor zei, het wordt 1 april ...............
schiet mij maar lek
JA idd enorm eigenwijs kind Lynda, roept ook steeds ik heb NIETS met data, dus vd week hem even gemaild, dat ie jarig was

Lynda 10-02-10 00:34
hahahahahahaha schat denk je eraan dat je taart haalt want ik kom....waarom????? *zucht*.......... laat me raden......zoon?????

Groet
Lynda

Lynda 10-02-10 08:24
TAPTAPTAPTAPTAP *ROFFEL* TAPTAPTAPTAP ZUCHT.........*KIJKTOMZICHHEEN*.......HMPF

angie 10-02-10 08:26
is er nog niks.... of ligt onze nieuwe Oma nog te dromen over haar hartendiefje

Anja 10-02-10 08:27
Als alles maar goed is met moeder & kind...

Nou zal vast wel. Waarschijnlijk is oma ons in alle verliefheid vergeten

Lynda 10-02-10 08:30
oef, niet aan gedacht.,.....zal toch niks zijn??? neee....er is niks......die is het ziekenhuis niet uit te slepen...............

wilma
10-02-10 10:05
Ik had lekker uitgeslapen en dacht er zal nu wel nieuws zijn?Ben zo benieuwd, dus Yvonnen we hopen snel iets van je te vernemen, gr wilma

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes
1 2 
Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie