| Auteur |
Borduurdozen |
Jongensmoeder Homepage |
08-02-10 13:17
Ik ben op zoek naar houten dozen (met een schuifdeksel) met daarin houten "kaartjes" om je borduurgaren op te wikkelen.
Ik heb 2 van deze dozen gekocht op Marktplaats, maar zou er graag nog één of meerdere bij willen hebben.
Ik heb al gezocht op internet en ben er achter gekomen dat deze dozen/kistjes zijn van het merk PAKO, maar ze worden al een tijdje niet meer gemaakt.
Hier in de handwerkwinkel verkopen ze nog wel de "kaartjes" maar de dozen hebben ze niet meer.
Weten jullie wat ik bedoel, of hebben jullie tips hoe ik nog aan deze dozen kan komen?
(Op MP staan ze niet hé)
Omdat er hier onder ons best veel geborduurd word weet hier iemand misschien waar ik ze nog kan krijgen, of wil iemand ze aan mij verkopen?
|
Anita W. Homepage |
08-02-10 13:37
Nou ja zeg, da's toevallig!! Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest om m'n naaikamer op te ruimen (zie m'n blog - link bij homepage) en heb o.a. een boel los borduurgaren gesorteerd in ... juist ... van die houten kisten. Die kisten heb ik al ruim 10 jaar geleden gekocht/gekregen (toen borduurde ik vaak).
Volgens mij zijn er tegenwoordig alleen nog maar plastic opbergdozen te vinden, heel jammer!
Je zou MP in de gaten moeten blijven houden. Succes!
groetjes, Anita
|
|