☺☻☺☻MEEPRATEN ??? gaarne dan ook ►►je HOMEPAGE◄◄ erbij VERMELDEN !!!! ☻☺☻☺

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie
Auteur

Het gaat er dan toch van komen...

Alie
08-02-10 10:48
Eindelijk, ik heb mijn man zover dat we aan de slag gaan met mijn verlanglijstje.

In onze keuken, bijkeuken en badkamer hebben we een kunststof schrotenplafond. Al jarenlang is me dat een doorn in het oog en al heel lang probeer ik hem warm te maken voor een ander, strak plafond, zodat gelijk onze keuken eindelijk eens netjes afgewerkt wordt. En ja hoor, de plannen zijn nu concreet. De maten zijn opgemeten, binnenkort neemt hij een paar dagen vrij voor het sloopwerk en dan kan mijn vader aan de gang met een nieuw plafond.

Dan is het ondertussen wel maart en gaan we beginnen aan de achtertuin. Jarenlang heb ik het idee gehad van een cottagetuin, maar daar is ons postzegeltje toch echt te warm voor 's zomers. We gaan nu de stijl van de voortuin doortrekken naar de achtertuin. Borders omzoomd met een buxushaag, gevuld met mooie buxusbollen en lavendel. Tegen de schutting mooie leilindes of -platanen en daaronder een hortensiahaag. Ook onze waterbollen weer aan de praat zien te krijgen, geeft toch wel een rustgevende sfeer, dat geklater.

Ondertussen wil ik ook aan de gang met mijn meubelen, maar dat is echt mijn ding. Laat dat mooie weer maar komen, dan kan ik het naar buiten sjouwen.

Op mijn verlanglijstje staan ook nog 2 nieuwe binnendeuren en het behangen van de kamers van 2 van onze kids, maar dat zal wel volgend jaar worden denk ik.

Ik word er helemaal blij van, eindelijk aan de gang. En met al onze plannen wordt het natuurlijk ook hoog tijd om dan een album aan te maken, maar ik kom tijd tekort om daar echt mee aan de gang te gaan.

Alie

Forum maken  |   Gratis website  |   Gratis gastenboek  |   Clipjes

Onderwerpen lijst
Nieuwe reactie