| Auteur |
AMERSFOORT |
DESI Homepage |
07-02-10 18:04
Ik ga gezellig met mijn hubbie een weekend naar Amersfoort. Nou ben ik heel gezellig aan het GOOGLELEN om zo de leukste brocante- of lifestyle winkels op te snorren. Maar.....er gaat toch nix boven de kennis van mijn picasazusjes! Willen jullie je geheimen delen?
Kom maar op dan!
Laf jullie
XXX DESI
|
|
Lynda |
07-02-10 18:34
eten weet ik dan weer wel , bij Lazy Louis!!! Lekkerrrrrrrrrrrr
|
DESI Homepage |
07-02-10 20:23
Amersfoort is niet echt populair! Of het onderwerp is saai, HAHAHAHA. Dat wordt dus googlelen.
|
|
leyla |
07-02-10 20:30
met zn 20 minuten rijden vanaf amersfoort dan ben je in Ermelo.......en daar is een hele leuke winkel met landelijke kadoartikelen!!!!
Ben niet helemaal objectief....want het is mn eigen winkel.
Mocht je zin hebben om langs te komen je bent welkom!
|
Carla Homepage |
07-02-10 23:45
Als een knutsel-typje bent...er zit een heerlijk rommelige ouderwetse stoffenwinkel in Amersfoort. Ik weet helaas naam en adres niet,( misschien een van de andere dames?) maar ik kom er altijd vandaan met een heleboel leuke lapje,kantjes, bandjes en knoopjes!
|
|
petra(puck) |
07-02-10 23:53
@ Carla de naam weet ik ook zo niet maar het winkeltje zit in de Krommestraat waar ook Dille&Kamille zit.
Inderdaad een heel leuk winkeltje!!!
|
|
petra(puck) |
07-02-10 23:56
ik weet het al...even opgezocht via google
Schwitzner
|
Alie Woonplaats: Harderwijk |
08-02-10 10:40
Ik kom toch ook regelmatig in Amersfoort, maar ik vind het aanbod van leuke winkeltjes nu niet bepaald je-van-het. Ik kom niet verder dan Dille&Kamille, en een mooie winkel van Lifestyle. Zelfs de markt op zaterdag valt tegen. Daarentegen zijn er wel een aantal leuke eetgelegenheden.
In Putten, Ermelo en Harderwijk zitten daarentegen wel een aantal leuke winkels, en dit is allemaal prima te doen vanuit Amersfoort.
Alie
|
|
ingrid 1967 |
08-02-10 12:16
Mijn familie komt uit Amersfoort, en de Amersfoortse binnenstad is heel mooi. Je kunt het beste naar de VVV gaan of op internet navragen naar mooie dingen, om te bezichtigen, of met de boot in de gracht varen. Ik ben pas nog geweest en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een gezellige stad vind, ben pas in Leiden geweest en daar vond ik het verschrikkelijk.
En in de meeste steden heb je dezelfde winkels of je nou in Breda of Utrecht komt het is allemaal hetzelfde. Heel veel plezier hoor in Amersfoort, een KEI van een stad!!
|