| Auteur |
tafel gezien bij Rofra... ik weet het niet meer! |
Claudia B. Homepage |
03-01-10 20:01
Oh meisjes, ik weet het even niet meer! Ik ben al een tijdje op zoek naar een lange tafel voor de keuken. Ga ik vandaag naar het Alexandrium en zie daar gewoon DE tafel staan, echt helemaal naar mijn smaak en aan te passen van 240 naar 360 cm!
Maar... het is wel bij Rofra! En met alle slechte verhalen die ik gehoord had ook naar eens gaan googlen en wat zie je dan een hoop ellendeverhalen. Wil daar dus eigenlijk niet kopen maar ja... die tafel hè...
Ik zag geen merk staan bij de tafel dus denk niet dat hij ook ergens anders verkocht wordt...
Ik weet ook wel dat jullie geen beslissing voor me kunnen nemen maar wilde het toch wel even met jullie delen
Groetjes Claudia B.
|
|
Lynda |
03-01-10 20:09
Ha Claudia, om te beginnen heb ik géén ervaring met Rofra, maar ik denk wel dat je van elk bedrijf/merk/winkel wel klachten zult vinden als je zoekt.
Die tafel, tja
wat kan er mis gaan aan een tafel vraag je je af he, als hij solide aanvoelt, de verbindingen mooi en stevig zijn, het degelijk hout is......tja...je hoeft er niet OP te zitten he, de bekleding kan niet scheuren en van kleurverschil zal ook niet snel sprake zijn.
IK denk daj je die gok moet wagen.....je zult nergens meer zo'n zelfde tafel tegenkomen en alles zal "wel leuk"zijn maar niet kunnen tippen aan DE tafel .
Loop er nog eens binnen......aai 'm een paar keer, haal diep adem en KOOP die tafel!!!!!
Aldus.....(ik ben een kei in het uitgeven van andermans geld )
groetjes
Lynda
|
|
ldeh |
04-01-10 00:04
wat ben jij toch een vreselijk mens!Heb net eindeloos op de rofra site gekeken maar er zijn zoveel uitschuifbare tafels, een linkje was niet gek gewest mvr.B!!
afijn, als de prijs redelijk is zou ik m doen. je hebt een moeilijke maat in je hoofd toch? max 90 breed. ik weet dat dat lastig is om te vinden dus dat je m hebt gevonden is al heel wat. op de site stond overigens ook dat ze een outlet hebben dus ik zou wel voor de zekerheid even kijken of ie daar ook niet staat.
maar nogmaals; welke is t? ben wel heel nieuwsgierig. overigens; als het onbewerkt hout is houd dan wel rekening ermee dat als je het uitschuifblad niet zo vaak gebruikt je al heel snel kleurverschil gaat krijgen maar dat kan je bijna niet voorkomen.
|
|
Juth |
04-01-10 08:36
Tja, héél herkenbaar! Ik zag een tijd terug daar ook prachtige eetkamerstoelen, maar ik ben door gaan zoeken... Klachten krijgt iedere leverancier, maar als je ermee bij 'Kassa' komt, is het toch geen normale hoeveelheid!
Iedereen maakt voor zichzelf uit of ze dan alsnog de gok wagen, want uiteraard zijn er ook altijd nog tevreden klanten toch?! Ik durfde de gok niet te wagen, aangezien hier écht geleefd wordt met 3 kids (en een hond) moet het allemaal tegen een stootje kunnen. Na flink doorzoeken heb ik vorige week ergens anders mooie stoelen gevonden bij een meubelzaak die bekend staat om z'n goede service en voor mij persoonlijk voelt dat beter....
Succes met het maken van de voor jouw juiste keuze
|
|
gerdie |
04-01-10 09:42
Nou, als ík de tafel van mijn dromen zag staan voor een acceptabele prijs....mwa, dan had ik het gedaan.
Ik zou alleen even wachten met betalen van het volledige bedrag tot de tafel afgeleverd is en dat je ter plekke de tafel hebt kunnen bekijken. Zodra mensen hun geld hebben lopen ze niet meer zo hard.
En als ze in de winkel daar moeilijk over gaan doen, dan zou ik ze vriendelijk maar wel héél duidelijk attenderen op de klachtenlijst en over je twijfel wat betreft hun leveringen en kwaliteiten en service. En in deze tijden zullen ze graag willen verkopen (denk ik).
Maar als je deze tafel niet koopt, dan ga je er spijt van krijgen, want het is maar net een tréf dat je nou júist precies vindt wat je zoekt.
Succes!!!!!
|
claudiaB Homepage |
04-01-10 10:39
Fijn dat jullie meedenken!
Ik had er nog niet eens aan gedacht om even op hun site te kijken maar dankzijn Leonieke toch maar even gedaan, hierbij de link van de tafel (en ook onder homepage)
http://www.rofrahome.nl/site/index.php?url=detailinfo.php&id=482&artikelgroep=tafels_eetkamer
Hier staat de tafel in een donkere houtkleur, wij zouden gaan voor wit.
Enne... ik weet het.. hij is geen max. 90 cm. breed maar dat komt omdat we besloten hebben om aan de kant van de muur een lange bank zonder leuning te zetten en die kant alleen maar te gebruiken als we gasten hebben.
Niets veranderlijker dan een mens hoor
|
|
ldeh |
04-01-10 10:50
persoonlijk (maar he, das persoonlijk he) vind ik juist iets van houtkleur mooi bij jou in de keuken. je hebt een groot oppervlak met witte kastjes al. vind de tafel die je nu hebt ook mooi qua kleur. kijk, daar kom je verder mee he,met zulk commentaar laat me nog heel even een ander linkje naar je doorsturen van een tafel die ik ook zo gaaf vond,....
|
|
ldeh |
04-01-10 10:58
http://www.silo6.nl/index.html
kijk hier nog even. en een tafel lijkt in de winkel echt indrukwekkend veel kleiner dan bij je thuis. Dus mocht je van je 90 cm af gaan, (wat je volgens mij toch echt weloverwogen had besloten) meet t dan echt goed na. zet je huidige tafel zo ver van de muur af als de nieuwe zou komen en probeer dat een tijdje. ik weet dat ik in de winkel 1.20 telkens ook een mooi maatje vond en achteraf had t hier nooooooit gepast.
(m.a.w denk er even goed over na, die tafel loopt niet weg)
|
|
claudiaB |
04-01-10 11:05
Leo, de tafel die we bij Rofra hebben gezien is 100cm dus geen 120 cm en onze tafel nu is ook 100 cm. dus daar zijn we al aan gewend .
Welke tafel bedoel je bij silo6, als ik die link gebruik kom ik bij de algemene pagina uit. Is trouwens wel toevallig dat ik gisteren ook op deze site heb gekeken. Moest een beetje lachen om hun Tip: Erben Wennemars heeft ook deze tafel gekocht... Ja... en.... Dat is geen tip, dat is een weetje... maar dat allemaal terzijde...
|
|
ldeh |
04-01-10 11:45
ten eerste; ik zou absoluuuuut gaan voor de tafel van erben! wie wil dat nou niet, ongeacht hoe die er uit ziet, is dat een geweldige binnenkomer
tien cm verschil is wel te doen, dat maakt niet zoveel uit.
ik vond op hun site veel tafels wel mooi, had niet een specifieke in gedachten,..vond er alleen een paar meer " jullie" dan wat je nu laat zien. Maar he, ik ken jou maar een beetje dus neem t niet te serieus. had alleen zo iets van ; een houten tafel zou ik bij hun wel durven, kan niet zoveel misgaan, maar die je nu bedoelt zit in de verf en daar kan weer meer mee mis gaan/zijn,.
lastig!
|
|
Joep |
29-01-10 17:22
Bij ROFRA kopen kan ik absoluut afraden! Bij ons werd een kast geleverd. Bij het opstellen van de kast werd onze parketvloer beschadigd. ROFRA reageert alleen op een aangetekende brief en neemt geen verantwoordelijkheid. Volgens hun zijn ze alleen aansprakelijk voor het vervoer tot direkt achter de eerste deur! Alles wat verder aan schade ontstaat door hun werknemers is voor risiko van de klant!!!!!
Zeer slechte service!
Zulke firma´s moeten door de klanten geboycoteerd worden.
Joep
|
|
Juul |
29-01-10 17:43
Hoi Claudia, als die toekomstige tafel van jou een lastige maat heeft, is het dan niet een idee om te informeren bij een meubelmaker/timmerman of die een mooie tafel kan maken naar jouw aanwijzingen?
Juul
|
r. edwardswww.r Homepage Woonplaats: Medemblik |
27-02-10 21:57
Doe het niet, koop niet bij Rofra. Bespaar jezelf een hoop ellende. Lees ons verslag van het drama dat wij hebben met onze eetkamertafel van rofra
|
|
Witchypooh |
28-02-10 10:33
Hahaha...ik verbaas me er telkens weer over wie hier allemaal meelezen .
|